Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 4. november 2022 #3121 Del Skrevet 4. november 2022 shab skrev (På 1.11.2022 den 23.49): Jeg blir faktisk irritert over folk som "får en dårlig dag" fordi det regner ute. Da har de ikke mange problemer i livet sitt. Og klaging over snø og kulde. Hvert eneste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. november 2022 #3122 Del Skrevet 4. november 2022 At tvang i psykiatrien er nødvendig. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3123 Del Skrevet 4. november 2022 Kvinner er grunnen til at den vestlige verden vil kollapse Anonymkode: 3a74c...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3124 Del Skrevet 4. november 2022 Folk med downs burde ikke hatt stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. Anonymkode: ef415...274 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 4. november 2022 #3125 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Folk med downs burde ikke hatt stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. Anonymkode: ef415...274 Damn straight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #3126 Del Skrevet 4. november 2022 Embla Othea skrev (På 2.11.2022 den 9.43): At nynorsk er ubrukelig. Ja, vi kan like gjerne lære svensk. Vi lærer ikke svensk på skolen selv om forskjellen mellom nynorsk og bokmål og svensk ikke er så jækla stor egentlig Anonymkode: 9c943...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3127 Del Skrevet 5. november 2022 Bare innvandrere og tenåringer som faller ut av vgs har lett for å få jobb her. Anonymkode: 8d564...f2a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 5. november 2022 #3128 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, vi kan like gjerne lære svensk. Vi lærer ikke svensk på skolen selv om forskjellen mellom nynorsk og bokmål og svensk ikke er så jækla stor egentlig Anonymkode: 9c943...541 Hvorfor skal vi lære svensk? For harryhandling? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3129 Del Skrevet 5. november 2022 Nynorsk er tull Majoriteten av uføretrygdede burde vært i jobb Folk som beskriver seg selv som høysensitive, magnetfølsomme eller strålingsmotakelige er skrullinger Religiøse er skrullinger Alternativ medisin er for skrullinger Det er i det hele tatt for mange skrullinger Anonymkode: 1cc17...0fe 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3130 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg er en ung mann i god form som blankt hadde nektet å sloss for Norge hvis Russerne kommer på besøk. Grunnen for det er at nordmenn jevnt over, og spesielt eldre generasjoner, har vært en haug feige idioter. Innvandring fra tredje verden har aldri vært lønnsomt på noen som helst måte, og dette har vært klart og åpenbart i flere ti-år. Likevel har de aldri våget å forsøke å reversere det en eneste gang. Det er et ufattelig stort kostnadssluk ingen snakker om. En ser samme trend i hele Europa. Rasist burde ærlig talt vært en hedersbetegnelse på folk som våger å se og ikke minst, si sannheten. I tillegg til alt dette er jeg låst ute av boligmarkedet pga den voldsomme befolkningsveksten vi har hatt delvis pga innvandring. Vi har ikke hatt fødselstall over 2.0 på 50 år og likevel er det ikke nok boliger til folk til anstendige priser, det er helt latterlig. Eldre generasjoner vokter for rikdommen sin fordi det er der makten deres ligger. Jeg er ung og frisk, så jeg må vokte for helsen min med å nekte å være soldat, det er vel eneste makten jeg kan se for meg å ha. Anonymkode: a7cd2...658 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3131 Del Skrevet 6. november 2022 Er drita lei plantebasert maset. Har kollega liker å gnåle om hvor bra det er og sunnere. Osv osv og osv. Jeg og andre på arbeidsplassen driter i hvor de har gode veganske brownies. Hater å få det prakka over meg nesten daglig. 😠 Kommer ikke til å bli veganer. Anonymkode: 5f65a...f9f 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3132 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 17.43): Folk med downs burde ikke hatt stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. Anonymkode: ef415...274 Har de stemmerett? Anonymkode: 4f1c9...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3133 Del Skrevet 7. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Har de stemmerett? Anonymkode: 4f1c9...cc1 Jupp, demente også. Anonymkode: 1cc17...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. november 2022 #3134 Del Skrevet 8. november 2022 Tråden er ryddet brukerangrep og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #3135 Del Skrevet 9. november 2022 Tror jeg holder disse fremdeles for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. november 2022 #3136 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg var misunnelig på en medstudent. Fordi hun var ufør, og dermed fikk betalt for å studere, mens jeg måtte ta lån. Hun klarte bare 10 stp pr. semester, og jeg vet det var galt av meg å bli misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navnet Skrevet 9. november 2022 #3137 Del Skrevet 9. november 2022 Brioche-brød er ekkelt, og hver gang jeg ser en burgersjappe som har brioche burgerbrød blir jeg så skuffa. Bare fettete teksturløst fluffy brød som ikke smaker noen ting. Det må være litt tygg i brødet, sånn at den myke burgeren og crunchy salaten gir forskjellige teksturer når man tygger gjennom, ellers er det bare pensjonistmat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. november 2022 #3138 Del Skrevet 9. november 2022 Lavkarbo er ikke bærekraftig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3139 Del Skrevet 9. november 2022 PetterKanin skrev (På 21.5.2022 den 8.41): Nå er det ikke akkurat de siste årene menneskene har tatt i bruk kjøtt i sitt kosthold ... Nei, det er jo nettopp det jeg skriver, kjøtt har hatt noe å si i utviklingen.....da trodde jeg det var innlysende at menneskets utvikling ikke har skjedd i løpet av de siste årene. Anonymkode: 24d20...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3140 Del Skrevet 9. november 2022 Norsk film bruker de samme 10-15 skuespillerne om igjen og om igjen. Jeg har helt sluttet å se norske filmer fordi jeg er så lei av skuespillerne, og ikke klarer å leve meg inn i handlingen. Anonymkode: 7d5a1...009 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå