Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

At jeg får mørke tanker når noen utestenger mitt barn. Ingen farlige tanker nei, men a la at jeg håper den ....ungen får oppleve det samme sjøl. 

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luksusbia

Rasister og folk som mener at abort før uke 12 er drap er mindre smarte. Folk som ser ned på psykisk syke har ofte mentale problemer selv. Kommunisme er ondskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Jo Nesbø er en helt hinsides elendig forfatter. 

Men han er så til de grader over-hypet ( i tillegg til å være nordmann) så mer enn nok dumme nordmenn kjøper vel bøkene hans uansett.       

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Upopulær mening: Jeg synes at innvandrere som arbeider med alvorlige og viktige ting burde
kunne snakke og forstå Norsk på et flytende og tilstrekkelig nivå.
Eksempel: farmasøyter. De er ansvarlig for å levere ut medisiner til folk.
I dette feltet er der ikke rom for feil. Det kan være meget alvorlig, samt veldig frustrerende.
I den mildeste grad, kan denne språkveggen resultere i krøll og feil digitalt, på dine e-resepter.
Og dette kan også resultere i frustrasjon hos din lege. Jeg har selv erfaring med denne "krøllen" og språkveggen.

Men dette skal man selvsagt ikke få lov til å kommentere, for da er man "rasist"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Inverto said:

Upopulær mening: Jeg synes at innvandrere som arbeider med alvorlige og viktige ting burde
kunne snakke og forstå Norsk på et flytende og tilstrekkelig nivå.
Eksempel: farmasøyter. De er ansvarlig for å levere ut medisiner til folk.
I dette feltet er der ikke rom for feil. Det kan være meget alvorlig, samt veldig frustrerende.
I den mildeste grad, kan denne språkveggen resultere i krøll og feil digitalt, på dine e-resepter.
Og dette kan også resultere i frustrasjon hos din lege. Jeg har selv erfaring med denne "krøllen" og språkveggen.

Men dette skal man selvsagt ikke få lov til å kommentere, for da er man "rasist"

Jepp sier meg enig i den. Legg til litt dårlig hørsel på den der.   Men må legge til folk med sterk dialekt.. Håpløst  

Anonymkode: 02e38...0b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som dømmer/mobber/sprer rykter har problemer med egen selvtilitt, og/eller har veldig lav selvinnsikt.

- Å plassere barna sine i fosterhjem dersom man selv sliter, er ikke egoistisk, det er å sette barnets beste fremfor sine egne følelser. (Er selv et barnevernsbarn, dessverre var ikke mine foreldre de som såg egne feil, de mente de var feilfrie og det har kostet meg mange år med grov angst.)

- Å be om hjelp er ikke en svakhet, og alle kan slite. Alle kan bli syk både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 61f65...21f

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke dyr, og kan ikke fatte at noen vil ha hund, f.eks. De røyter, lukter, slikker, hopper, tigger, bjeffer, ødelegger ting… nei, jeg ser faktisk ikke én eneste positiv ting med disse dyrene (annet enn at jeg skjønner at folk knytter seg til dem på en måte jeg ikke er i stand til).

Anonymkode: 5e7aa...b4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ALLE som er ansatt i Norge og jobber med kunder, burde kunne snakke og forstå flytende norsk. Ingenting er så irriterende som når jeg går på restaurant i Norge og ikke kan snakke norsk med servitøren.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økte matvarepriser kan være en effektiv måte å stanse fedmeepidemien på. De fleste nordmenn spiser seg ihjel og har bare godt av å redusere forbruket sitt. Det er ingen krise at baconpakken er blitt mindre og/eller dyrere. Det er egentlig bare bra. Ingen har godt av bacon.

Anonymkode: 7d5a1...009

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Økte matvarepriser kan være en effektiv måte å stanse fedmeepidemien på

Anonymkode: 7d5a1...009

Hahaha xD fy faen. Dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg synes ALLE som er ansatt i Norge og jobber med kunder, burde kunne snakke og forstå flytende norsk. Ingenting er så irriterende som når jeg går på restaurant i Norge og ikke kan snakke norsk med servitøren.

Tusen tomler opp 👍👍👍👍👍👍

Fy fader så irriterende det er med både servitører, sjåfører eller helsepersonell som ikke kan kommunisere på norsk. Det er til å bli sprø av. Jeg har ingenting imot utlendinger, men lær deg for fanken norsk. Ikke dukk opp på et sykehjem og forvent at 80-90 år gamle demente mennesker skal kommunisere med deg på engelsk. Helt håpløst!😐

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 23.08):

Nei nei… Samme tall i kg på vekt som høyde i cm er idealvekt! 

Anonymkode: f248d...b22

Du mener ikke min idealvekt, men den vekten DU hadde foretrukket? Det er noe annet. 

Du kan ikke mene at jeg må legge på meg 100 kg for å nå idealvekt?  Kanskje for å nå 

Anonymkode: d4443...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over mennesker som er over gjennomsnittet blide og hyggelige. 

Anonymkode: 95acc...ef5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Innvandring/asylsøkere fra den 3. verden er en tragedie for Norge.

- Folk som skiller seg før barna er voksne, er enten ekstremt egoistiske eller bare dumme.

- En høy andel nordmenn har et problematisk forhold til alkohol.

- Folk som stemmer på venstresiden i norsk politikk, er generelt sett mer egoistiske enn de som stemmer på høyresiden (stikkord: godhetsposering og misunnelse).

- Er like glad i islam som jeg er i nazismen.

- Politikere flest er overhodet ikke interessert i det norske folk, bare sin egen karriere.

- Det er nå blitt trendy og gir status i mange kvinnemiljøer å ha blitt seksuelt misbrukt.

-Mange kvinner søker aktivt etter offerrrollen.

Anonymkode: 7c452...175

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/28/2022 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg misliker når folk snakker om at "hun er så smart" eller "hun er så talentfull". Skjønner at det er ment som komplimenter, men det underkjenner alt arbeidet vedkommende trolig har lagt ned for å komme dit hun er i dag. 

Anonymkode: 1b20c...027

(Vet det er et gammelt innlegg, men) Jeg synes ikke dette er å underkjenne noens arbeid, for alle smarte og talentfulle folk vet at det ikke er nok å være smart og talentfull for å lykkes - det trengs også masse arbeid og innsats for å realisere talentet, og hvis man vil nå helt til topps trengs det gjerne også en god porsjon flaks.

Anonymkode: c7ca8...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
Tvillingsjel skrev (18 timer siden):

Tusen tomler opp 👍👍👍👍👍👍

Fy fader så irriterende det er med både servitører, sjåfører eller helsepersonell som ikke kan kommunisere på norsk. Det er til å bli sprø av. Jeg har ingenting imot utlendinger, men lær deg for fanken norsk. Ikke dukk opp på et sykehjem og forvent at 80-90 år gamle demente mennesker skal kommunisere med deg på engelsk. Helt håpløst!😐

Grunnen til at vi har gitt desse folkene jobb selv om de suger i Norsk,
er fordi Norge har blitt så utrolig PC at vi føler at vi må gi alle en sjanse, fordi hvis ikke så er vi "diskriminerende".
Om dette skyldes politisk korrektighet, Janteloven eller en blanding vet jeg ikke.
Men det er hvertfall ikke alright

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 22.33):

Norge og nordmenn fortjener å miste all rikdommen som har gått til hodet på folk flest.

Anonymkode: d4cdf...397

Så du vil at helsevesenet og skolesystemet skal bli som i de fattigste landene, der syke ligger hjemme og dør og barn ikke får noe skolegang?

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...