Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor skal andre land og menneskene der måtte slite med dem? 

Fordi vi har slitt nok? Jeg er ikke for dødsstraff akkurat, men det å holde syke og helt åpenbart ekstremt farlige mennesker i live (og tilby et luksusliv de fleste bare kan drømme om) er en enorm kostnad for samfunnet. 

Men nå som du sier det, er jeg enig i at utvisning kanskje er til bry for andre som får den kostnaden. Derfor kan jeg bli enig i at de som penetrerer i voldtekt blir kastrert. Altså penis blir kappet av, uten bedøvelse.

+ fengselssoning selvsagt

Anonymkode: 5ef7c...0d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksne kristne og andre som åpenlyst tror at eventyrfigurer er ekte hører hjemme på psykiatrisk avdeling + religion bør ha 18 årsgrense.

Anonymkode: 5d24a...466

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at kjendiser bare er tull. Det er jo helt normale mennesker. Dem er liksom ikke verdt noe mere.  

Hvorfor skal noen som spiller idrett og har en god helse tjene masse penger ? De tjener mere penger enn folk som redder liv , eller lærere , eller folk som faktisk legger arbeid i.

Hvorfor skal sangere få så masse penger? De bare synger liksom? En sang varer i 3-2 min. 

Osv

Hvorfor bry seg om andre folk du ikke kjenner? De kan virke snille og hyggelige ut på tv, men kanskje har de en helt annen personlighet. Du blir jo ikke så glad når du møter på kassedamen på rema du sier bare hei og hadet. Du ønsker ingen bilde , eller autograf.

Jeg synes det bare er tull. Og på tv programmer er det så kjedelig for det kommer BARE de samme bestandig! Hvorfor ikke plukke ut folk som ikke er kjente?  Det er like stor sannsynlighet for og møte på Putin neste dag som om du møter på meg neste dag. Fordi det finnes ingen 100% like mennesker. 

Anonymkode: 98dfa...46e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes at kjendiser bare er tull. Det er jo helt normale mennesker. Dem er liksom ikke verdt noe mere.  

Hvorfor skal noen som spiller idrett og har en god helse tjene masse penger ? De tjener mere penger enn folk som redder liv , eller lærere , eller folk som faktisk legger arbeid i.

Hvorfor skal sangere få så masse penger? De bare synger liksom? En sang varer i 3-2 min. 

Osv

Hvorfor bry seg om andre folk du ikke kjenner? De kan virke snille og hyggelige ut på tv, men kanskje har de en helt annen personlighet. Du blir jo ikke så glad når du møter på kassedamen på rema du sier bare hei og hadet. Du ønsker ingen bilde , eller autograf.

Jeg synes det bare er tull. Og på tv programmer er det så kjedelig for det kommer BARE de samme bestandig! Hvorfor ikke plukke ut folk som ikke er kjente?  Det er like stor sannsynlighet for og møte på Putin neste dag som om du møter på meg neste dag. Fordi det finnes ingen 100% like mennesker. 

Idrettsfolk har sponsorer som betaler dem

Musikere tjener på salget av musikken og siden det er de som synger så gir det mening at de får pengene 

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fordi vi har slitt nok? Jeg er ikke for dødsstraff akkurat, men det å holde syke og helt åpenbart ekstremt farlige mennesker i live (og tilby et luksusliv de fleste bare kan drømme om) er en enorm kostnad for samfunnet. 

Men nå som du sier det, er jeg enig i at utvisning kanskje er til bry for andre som får den kostnaden. Derfor kan jeg bli enig i at de som penetrerer i voldtekt blir kastrert. Altså penis blir kappet av, uten bedøvelse.

+ fengselssoning selvsagt

Andre land har jo sine egne kriminelle å slite med, så det er jo kjipt hvis vi skal dytte våre over på noen av dem. Tenk hvis et av våre naboland hadde en sånn regel, og vi måtte ta i mot deres drapsmenn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Osv

Du synes kanskje det er tull, men markedet er der. Og markedet er stort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Marked har alt med det å gjøre. 

Vet du hva ? Synd for dere da . Synd for alle som bruker masse undøvendig penger på fotball gøyere og spille det selv. Synd for dere som bruker mye penger på konserter . Det er helt basice mennesker som har en hobby. Synd for dere som er avhengie av noen dere ikke skjenner. Synd for dere for da. For jeg synes jeg har det bedre etter jeg skjønte tullballet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og krenkende ytringer i tillegg til siteringer av slettede innlegg. Den er også ryddet for misbruk av AB-funksjon.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er altfor mange menn i Norge som ter seg feminine. Hvor er det blitt av alle barske mannfolk? Nå kan unge være hva de vil og hvem de vil og de er jo så forvirret at det er helt krise.

Anonymkode: ebda9...72c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 18.09):

Galskap at Freya får statue.. og enda syklere at folk gir på spleis . Slipp meg av!

Synes Freya fortjener det etter det forhastede overgrepet hun var utsatt for! Burde stå under hvilken skamplett fiskeridirektoratet er.

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unødvendig mye prat om global oppvarming. De sutrer for at kuer slipper ut metan , men det gjør mennesker også.  Ptøver og kutte ned på plast , men det kommer ikke noe forskjell ... foreløpig iallefall. Det jeg tenker er at det spiller ingen trille for min del. For jeg og du og alle skal dø en dag.og en dag vil sola dø ut. Og menneskene . Det finnes utallige mange måter vi kan bli utryddet på. Før sola dør. Så hvorfor gidde og bruke helle livet ditt på og tenke på klima? Hvorfor ikke bare nyte det. Synd for etterkommerne , men folk velger selv hva dem vil utsette fremtige mennesker for. Jorda vil ikke leve evig heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes Freya fortjener det etter det forhastede overgrepet hun var utsatt for! Burde stå under hvilken skamplett fiskeridirektoratet er.

Anonymkode: 8dd38...cd7

Det jeg synes er sykt er at han som lagde spleisen sier det er for og minne på hvor egoistiske menneskene er. Når det var fiskedirektoratet som drepte hu. Jeg synes det er egoiqtisk og kalle alle egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet du hva ? Synd for dere da . Synd for alle som bruker masse undøvendig penger på fotball gøyere og spille det selv. Synd for dere som bruker mye penger på konserter . Det er helt basice mennesker som har en hobby. Synd for dere som er avhengie av noen dere ikke skjenner. Synd for dere for da. For jeg synes jeg har det bedre etter jeg skjønte tullballet.

Du står selvsagt fritt til å mene det du vil, men noen leverer et produkt folk er villige til å betale for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg syns det er altfor mange menn i Norge som ter seg feminine. Hvor er det blitt av alle barske mannfolk? Nå kan unge være hva de vil og hvem de vil og de er jo så forvirret at det er helt krise.

Anonymkode: ebda9...72c

Tenker du det samme om damer som er guttete?

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 22.37):

Det er irrelevant hvor de utvises. De får rett og slett beskjed om at de må pakke sakene sine, selge verdier om ønskelig og finne seg et annet sted å bo. Her snakker jeg etter fengselssoning.

For eksempel om en mann voldtar en kvinne via penetrering (alvorlig) blir det fengsel i 3 år og utvisning i 10 år. Det er ikke vår sak hvor han bosetter seg, bare ikke i vårt land.

I mildere saker, altså det som ikke er penetrering, holder det med fengselsstraff + saker uten bevis (DNA).

Et annet eksempel er Viggo og Andersen. Hvorfor skal de fortsette å leve i Norge? De burde fått notis at innen året er omme skal de være utenfor norske grenser, ikke at de snart får første utbetaling fra nav i tillegg til bolig (for å sette det på kornet).

Og hvor skal alle disse utvises? Skal vi sende alle overgripere til andre land, slik at lokalbefolkningen der blir utsatt for voldtekter? Og deres overgripere igjen, skal de også utvises, slik at vi risikerer å få mange innvandrere som er overgrepsdømte? Dette var lite gjennomtenkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usunt og rart å amme unger over ett år. Når de har tenner og er i stand til å argumentere for å få pupp da er det ikke greit altså.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som leier ut private boliger må få bestemme selv hvem de skal leie til, uten at folk skal løpe rundt og sutre i media om diskriminering. Ikke alle orker en haug med unger løpende rundt…

Anonymkode: 2cd9d...b24

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...