Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv å les en gang til..

Anonymkode: cf514...0f4

Like så

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Menn med erigert penis under 15 cm bør vurdere penisforlengelse.

Anonymkode: 89a2d...68e

Fungerer ikke for menn. For kvinner derimot fungerer penisforlengelse . Bare å bytte kjæreste.

Anonymkode: e20e4...568

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fungerer ikke for menn. For kvinner derimot fungerer penisforlengelse . Bare å bytte kjæreste.

Anonymkode: e20e4...568

Eller bli mindre trang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn tenker jeg at de som ikke tåler litt økte utgifter og ørsmå rentehevinger er borderline luksusfellen.

Anonymkode: 685f6...e84

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesket er også en menneskeape. Vi er en vill dyreart, enten vi vil eller ikke. Gorillaer og orangutanger er vi i nær slekt med.

Anonymkode: b4d1f...f21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er egoistisk når folk fra andre steder i landet flytter til Oslo. Det gjør at mange oslofolk må flytte fra familie og venner siden ting blir dyrere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer må slutte å dra offerkortet hver gang en muslim gjør noe alvorlig

Anonymkode: 3c053...587

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge burde innføre langvarig/permanent innvandringsstopp.

Anonymkode: 5d24a...466

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinner bør fra 18-årsalder tåle seksuell oppmerksomhet fra eldre menn. Sex tilhører voksenlivet, og en ung kvinne som entrer voksenlivet betraktes selvsagt som et seksuelt vesen. Dette betyr ikke at det skal mases på den unge kvinne, at et nei ikke skal aksepteres, eller det å komme med trusler eller følge etter vedkommende.

Men å invitere en kvinne på f.eks 18 år hjem til gards på "kaffe og något attåt" bør bli sett på som det helt naturlige utslag av seksuell interesse en eldre mann tross alt har ovenfor unge kvinner.

Det er ingen grunn til å føle seg fornærmet, eller trakassert. At en eldre mann på f.eks snart 72 ønsker å ha sex med deg, er ikke truende ovenfor deg som en ung person på noe som helst vis.

Å bli kurtisert er simpelthen den naturlige rolleovergang et individ går gjennom på sin dannelsesreise når nevnte individ passerer myndighetsalder og tross har blitt et voksent menneske. Sex er naturlig voksne mennesker imellom, både som samtaleemne og felles aktivitet. Noe av din naturlige rolle som ung kvinne, er å få seksuell oppmerksomhet fra menn i alle aldre.

Du er ikke i menns øyner skapt for å tilfredsstille, som eldre kvinner ofte forsøker å skremme unge kvinner med, men seksuell oppmerksomhet er en del av den nye rolle som voksen person en ung kvinne tross alt tar del i.

Voksne mennesker styrer og administrerer sitt eget sexliv, det inkluderer også hvem man ønsker å vie oppmerksomhet. 

Har du blitt 18-19 år, er det ingenting unaturlig i å snakke om sex med en mann i 70-årene. Heller ikke å eventuelt ha sex med denne mannen. Man navigerer nu i de voksnes verden. Sex er en av de naturlige bestanddelene innenfor denne sfære.

Anonymkode: a38ea...f1b

Håper du har del 2 også. 

Anonymkode: dd344...f27

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske bedrifter bør ikke bli vakuum for arbeidsinnvandring der norske og lokale må snakke engelsk og tilpasse seg etter dem. 

Anonymkode: dd344...f27

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Norge burde innføre langvarig/permanent innvandringsstopp.

Innvandringsstopp ble innført i 1975.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (10 timer siden):

Innvandringsstopp ble innført i 1975.

Og avslutta i 1991.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og avslutta i 1991.

Ja - uten at det førte til noen ekstreme forandringer. Det er hovedsakelig EØS-avtalen som påvirker innvandringa til Norge. EU-utvidelsen i 2004 gjorde at innvandringa økte veldig.

Mange forstår ikke forskjellen på innvandring og flyktninger/asylsøkere. Det kommer flyktninger og asylsøkere selv om man har innvandringsstopp. Et innvandringsstopp i Norge i dag ville bare gitt færre innvandrere fra andre europeiske/vestlige land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Liker ikke folk som ammer offentlig. Nei det er ikke det samme som å gi andre mat eller spise selv! Jeg vil ikke se puppen din og gulp når jeg spiser lunsjen eller middagen ute!

*Klining offentlig 🤮 Det et nasty for alle rundt ,hetro som homo!

*Noen uføre er late og burde være i jobb.

* Spyr  av nye folkesykdommen ANGST!

*INGEN feite folk ,liker være feite! Du kan overbevise deg selv om det. Men selvom ville du også vært slank om du fikk velge 😅

Anonymkode: 8d961...a3e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

*Liker ikke folk som ammer offentlig. Nei det er ikke det samme som å gi andre mat eller spise selv! Jeg vil ikke se puppen din og gulp når jeg spiser lunsjen eller middagen ute!

*INGEN feite folk ,liker være feite! Du kan overbevise deg selv om det. Men selvom ville du også vært slank om du fikk velge 😅

Angst er noe faktisk lidelse som mange har og tro meg, det er ikke noe vi liker! Hadde kurert det om det gikk an

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det er pandemien som har gjort mange flere oppmerksomme på angst som sykdom eller at mange flere merker angst etter å ha levd mye mer isolert de siste årene.

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 3.04):

Jeg mener vi skulle gått tilbake til synet på at overvekt er et tegn på suksess og rikdom. 
Samfunnet i dag har altfor mye fokus på det å være tynn. La heller folk være tykke og glade, uten å bekymre seg for kalorier og vekt! 
Ja til mer fat-positivity 👍

Anonymkode: 8e186...bea

Enig,så lenge det ikke er sykelig fedme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 22.49):

Angst er ekstremt smertefullt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som klager over at de er fattige og ikke har råd til "noen ting" og samtidig røyker eller snuser kan skylde seg selv. Og jeg syns ikke synd på dem. 

Anonymkode: 422ce...5a5

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...