AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2261 Del Skrevet 8. juni 2022 At kvinner er generelt for nevrotiske til å inneha maktposisjoner i samfunnet. Anonymkode: 00639...553 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2262 Del Skrevet 8. juni 2022 Her inne er nok meningen min svæet upopulær: At de fleste som har brukere på kvinneguiden mangler sosiale antenner Anonymkode: 21f7c...390 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2263 Del Skrevet 8. juni 2022 At svært mange er alt for renslige! Det er fint å være renslig, men å tro at det er synonymt med å dusje hver dag og å bytte truse 2 ganger om dagen er sykelig. Her løper folk flest i flokk! Anonymkode: 3fabc...afe 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 8. juni 2022 #2264 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da regner jeg med at du også synes det er helt OK at menn blotter seg for tilfeldige jenter og damer på gata. Det er nemlig AKKURAT det samme. Anonymkode: 32dc3...f4f Ikke noe problem for meg personlig, men synes samtidig at det er greit at det er ulovlig for andres skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2265 Del Skrevet 8. juni 2022 norw skrev (31 minutter siden): Ikke noe problem for meg personlig, men synes samtidig at det er greit at det er ulovlig for andres skyld. Nettopp. Og vi damer ER "andre". Jeg vil ikke ha dickpics tilsendt fra gud og hvermann til stadighet på lik linje med at jeg ikke vil møte en blotter på gata. Og hva er tankegangen bak? Gir disse guttene/mennene bort julegaver ferdig åpna også? Idioter. Anonymkode: 32dc3...f4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 8. juni 2022 #2266 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da regner jeg med at du også synes det er helt OK at menn blotter seg for tilfeldige jenter og damer på gata. Det er nemlig AKKURAT det samme. Anonymkode: 32dc3...f4f Det er en helt tydelig forskjell her, nemlig fysisk tilstedeværelse. Det å sende bilder av en pikk et som å sende bilder av en hest. Tåpelig, men neppe særlig skadelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 8. juni 2022 #2267 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Og vi damer ER "andre". Jeg vil ikke ha dickpics tilsendt fra gud og hvermann til stadighet på lik linje med at jeg ikke vil møte en blotter på gata. Og hva er tankegangen bak? Gir disse guttene/mennene bort julegaver ferdig åpna også? Idioter. Anonymkode: 32dc3...f4f Nei, du vil ikke, og det er forståelig, men at dick pics er helt krise er derimot uforståelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2268 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg synes ikke nødvendigvis at et spedbarn er mer "verdt" enn en voksen. Instinktivt vil vi vurdere uskyldige barn som mer verdifulle enn voksne, men jeg tenker at jo flere som har et (godt) forhold til et menneske og jo flere som elsker det mennesket, jo større samlet, smerte vil det generere i verden om det mennesket ble borte. Et spedbarn er vanligvis høyt elsket av minst en person, sannsynligvis to. Men ingen har rukket å bli avhengig av barnet. Få andre enn foreldre har rukket å utvikle dype følelser for barnet. Men om f.eks en alenemor med tre barn dør, vil det bli en stor tragedie for de gjenværende barna. Barna vil sørge, foreldre vil sørge, øvrig familie og slekt vil sørge, venner og kollegaer vil sørge. Store omveltninger i manges liv kan være konsekvensene av at et voksent menneske dør. At et spedbarn dør får forferdelige, følelsesmessige konsekvenser for foreldre, men kanskje ikke i så veldig større utstrekning enn det. Så om vi skal vurdere hva som samlet sett har størst konsekvenser og skaper sorg for flest mennesker så vil det som oftest være en voksen, om man kynisk skal regne på det. Bare så det er sagt, så ønsker jeg ikke et samfunn hvor ikke vi fortsatt regner barn som mest verdifulle. Anonymkode: 0e77f...01f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2269 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 23.18): Drit lei folk med innvandrerbakgrunn som står frem i media å hevder seg mobbet igjenom hele bardommen, de har blitt kaldt svartskaller og pakiser med mer, prøv å vokse opp med knall rødt hår, hjemme sydde klær, fregner, store tenner og samtidig stammer, da snakker vi om å få det pga utseende da Anonymkode: cf514...0f4 Det der tenker jeg innerst inne også. Det er liksom ikke måte på hvor kjipt og fælt det er å være her 😅 Anonymkode: ca02b...1e4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2270 Del Skrevet 8. juni 2022 On 6/3/2022 at 11:18 PM, AnonymBruker said: Drit lei folk med innvandrerbakgrunn som står frem i media å hevder seg mobbet igjenom hele bardommen, de har blitt kaldt svartskaller og pakiser med mer, prøv å vokse opp med knall rødt hår, hjemme sydde klær, fregner, store tenner og samtidig stammer, da snakker vi om å få det pga utseende da Anonymkode: cf514...0f4 Er enig .. legg til at du er for høy for lav . Mulig hører dårlig. Skriver rart . Altså man blir tatt på alt . Og har du en svakhet så sikter de som sier og gjør sånn seg på det. Anonymkode: 02e38...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2271 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her inne er nok meningen min svæet upopulær: At de fleste som har brukere på kvinneguiden mangler sosiale antenner Anonymkode: 21f7c...390 Deg selv inkludert? 😶 Anonymkode: 9c943...541 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2272 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Deg selv inkludert? 😶 Anonymkode: 9c943...541 Selvsagt. Anonymkode: 21f7c...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. juni 2022 #2273 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Sikkert ikke en upopulær mening, men. Det burde bli mye lettere å få psykisk helsehjelp av spesialisthelsetjenesten. Jeg skjønner at mye går på kapasitet, men kapasitet bør ærlig talt ikke være et problem i et av verdens rikeste land. Vi har råd, hvis vi vil. Problemet er at politikerne ikke forstår alvoret i at mange dør i helsekø eller får betydelig redusert livskvalitet. Parallelt med at de klager over hvor mange uføre det er. Er det rart det er mange uføre når veldig mange ikke får skikkelig hjelp? Endret 8. juni 2022 av Tvillingsjel Skrivefeil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2274 Del Skrevet 9. juni 2022 norw skrev (13 timer siden): Nei, du vil ikke, og det er forståelig, men at dick pics er helt krise er derimot uforståelig. Fordi du er MANN. Uønsket oppmerksomhet av den seksuelle arten begynner så fort vi kommer i puberteten og det tar ALDRI slutt. Dickpics er nettopp det. Uønsket seksuell oppmerksomhet. Det er helt krise som du skriver fordi å bli pådytta deres seksualitet er noe jeg, og de fleste andre damer, IKKE ønsker på toppen av all annen oppmerksomhet. Jeg sier ifra til sånne idioter at jeg ikke vil ha disse bildene, men gjett hva: De fleste fortsetter å sende. Nå blir alle blokkert. En tid tilbake var det en som absolutt ikke ville gi seg, så jeg sendte noen av disse bildene til utvalgte personer på FBvennelista hans. Tror du han blei forbanna? JEPP! Skjønte han hvorfor jeg blei forbanna av å få disse bildene? NEI! Der har du menns tankegang i et nøtteskall. Det er HELT mørkt. Anonymkode: 32dc3...f4f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2275 Del Skrevet 9. juni 2022 5 hours ago, Tvillingsjel said: Sikkert ikke en upopulær mening, men. Det burde bli mye lettere å få psykisk helsehjelp av spesialisthelsetjenesten. Jeg skjønner at mye går på kapasitet, men kapasitet bør ærlig talt ikke være et problem i et av verdens rikeste land. Vi har råd, hvis vi vil. Problemet er at politikerne ikke forstår alvoret i at mange dør i helsekø eller får betydelig redusert livskvalitet. Parallelt med at de klager over hvor mange uføre det er. Er det rart det er mange uføre når veldig mange ikke får skikkelig hjelp? Men hva? Hvis det ikke er en upoplær mening, så er det jo nok av tråder eller muligheter for å lage en tråd om det. Min uttalelse her derimot, er nok en upopulær mening. Anonymkode: d96a9...f5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2276 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fordi du er MANN. Uønsket oppmerksomhet av den seksuelle arten begynner så fort vi kommer i puberteten og det tar ALDRI slutt. Dickpics er nettopp det. Uønsket seksuell oppmerksomhet. Det er helt krise som du skriver fordi å bli pådytta deres seksualitet er noe jeg, og de fleste andre damer, IKKE ønsker på toppen av all annen oppmerksomhet. Jeg sier ifra til sånne idioter at jeg ikke vil ha disse bildene, men gjett hva: De fleste fortsetter å sende. Nå blir alle blokkert. En tid tilbake var det en som absolutt ikke ville gi seg, så jeg sendte noen av disse bildene til utvalgte personer på FBvennelista hans. Tror du han blei forbanna? JEPP! Skjønte han hvorfor jeg blei forbanna av å få disse bildene? NEI! Der har du menns tankegang i et nøtteskall. Det er HELT mørkt. Anonymkode: 32dc3...f4f Min upopulere mening er at slike idixxxx som ødelgger tråder men å lage egen diskusjon i en diskusjon og dermed ødlegger mye av tråden burde bli kastet ut av tråden... HVor er moderatoren? Om dette er noe dere virkelig engasjerer dere i så lag en egen tråd på det, ikke plag oss andre med dette! Anonymkode: cf514...0f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2277 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Min upopulere mening er at slike idixxxx som ødelgger tråder men å lage egen diskusjon i en diskusjon og dermed ødlegger mye av tråden burde bli kastet ut av tråden... HVor er moderatoren? Om dette er noe dere virkelig engasjerer dere i så lag en egen tråd på det, ikke plag oss andre med dette! Anonymkode: cf514...0f4 Siden du skriver OSS så er det jo ikke en Upopulær mening, er det vel... Anonymkode: 32dc3...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2278 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg synes det er dritstygt med sånne lange falske øyevipper, trynet fult i fillers og et kilo sminke. Når menn (som ikke er gay, vel å merke) er mer jålete enn kvinner. Full i hårprodukter og stash og redd for å ta i et tak. Jeg hater reality tv. Det er bare hjernedødt. Politikerne våre burde fått prøvd å leve på fattigmannsbudsjett minst tre måneder før de tok avgjørelser som påvirker folks økonomi. Anonymkode: 486a1...3f3 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2279 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er dritstygt med sånne lange falske øyevipper, trynet fult i fillers og et kilo sminke. Når menn (som ikke er gay, vel å merke) er mer jålete enn kvinner. Full i hårprodukter og stash og redd for å ta i et tak. Jeg hater reality tv. Det er bare hjernedødt. Politikerne våre burde fått prøvd å leve på fattigmannsbudsjett minst tre måneder før de tok avgjørelser som påvirker folks økonomi. Anonymkode: 486a1...3f3 Dette kunne jeg også skrevet. Anonymkode: 32dc3...f4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. juni 2022 #2280 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi du er MANN. Uønsket oppmerksomhet av den seksuelle arten begynner så fort vi kommer i puberteten og det tar ALDRI slutt. Dickpics er nettopp det. Uønsket seksuell oppmerksomhet. Det er helt krise som du skriver fordi å bli pådytta deres seksualitet er noe jeg, og de fleste andre damer, IKKE ønsker på toppen av all annen oppmerksomhet. Jeg sier ifra til sånne idioter at jeg ikke vil ha disse bildene, men gjett hva: De fleste fortsetter å sende. Nå blir alle blokkert. En tid tilbake var det en som absolutt ikke ville gi seg, så jeg sendte noen av disse bildene til utvalgte personer på FBvennelista hans. Tror du han blei forbanna? JEPP! Skjønte han hvorfor jeg blei forbanna av å få disse bildene? NEI! Der har du menns tankegang i et nøtteskall. Det er HELT mørkt. Anonymkode: 32dc3...f4f Men isolert sett bør det ikke være noen krise å motta dick pics. Problemet oppstår når man ser det i sammenheng med annen seksuell oppmerksomhet, funderer over hvor forferdelige menn er i sum osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå