AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2241 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg er dritlei transaktivister og syntes de ikke er noe annet enn selvopptatte, ignorante mobbere. Jeg var en av dem som var «pro-trans» for noen år siden, men har nå endt opp dritlei, jeg føler siden mange av oss bare «ble med for å være hyggelig» så tror de nå at de eier verden og er hele verdens guide. Sier du imot på helt logiske ting, eller stiller du er spørsmål. Så ikke bare mobber de, prøver å få deg sparket på en jobb som ikke har noe med saken å gjøre, men de angriper også fysisk og prøver å doxxe deg online. Hvordan kan jeg støtte slike mennesker? For referanse søk opp, transaktivister som angriper feminister ved statue i england. Transaktivister som prøver å få Piers morgan sparket fordi han «ikke vil lære», og hele jk. Rowling greia.. bare les på twitteren hennes hvor sure de er når hun påpeker EKTE problemer (voldtekter i kvinnefengsel) og ikke bare nekter for det, men truer henne. Det er deres vei eller ingen vei liksom. Og ideene blir bare villere og villere, til å være en gruppe som «bare vil få leve livet i fred» så tar de jævlig mye plass og driter langt faen i kvinner. Så nå er jeg lei, det er på tide at vi som satt passivt ved siden av drar en strek og sier nok er nok. Anonymkode: d378d...d4a 14 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 5. juni 2022 #2242 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg er drittlei woke-kulturen med alt det innebærer. Nei, det finnes ikke flere kjønn enn to. Patriarkatet finnes heller ikke. All lives matter. Sånn, feel free to crucify me. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 5. juni 2022 #2243 Del Skrevet 5. juni 2022 Lorieen skrev (58 minutter siden): Jeg er drittlei woke-kulturen med alt det innebærer. Nei, det finnes ikke flere kjønn enn to. Patriarkatet finnes heller ikke. All lives matter. Sånn, feel free to crucify me. Veldig mange har nok denne meningen nå. Det går igjen mye i tråden at folk er lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juni 2022 #2244 Del Skrevet 5. juni 2022 Lorieen skrev (1 time siden): Jeg er drittlei woke-kulturen med alt det innebærer. Nei, det finnes ikke flere kjønn enn to. Patriarkatet finnes heller ikke. All lives matter. Sånn, feel free to crucify me. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juni 2022 #2245 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dritlei transaktivister og syntes de ikke er noe annet enn selvopptatte, ignorante mobbere. Jeg var en av dem som var «pro-trans» for noen år siden, men har nå endt opp dritlei, jeg føler siden mange av oss bare «ble med for å være hyggelig» så tror de nå at de eier verden og er hele verdens guide. Sier du imot på helt logiske ting, eller stiller du er spørsmål. Så ikke bare mobber de, prøver å få deg sparket på en jobb som ikke har noe med saken å gjøre, men de angriper også fysisk og prøver å doxxe deg online. Hvordan kan jeg støtte slike mennesker? For referanse søk opp, transaktivister som angriper feminister ved statue i england. Transaktivister som prøver å få Piers morgan sparket fordi han «ikke vil lære», og hele jk. Rowling greia.. bare les på twitteren hennes hvor sure de er når hun påpeker EKTE problemer (voldtekter i kvinnefengsel) og ikke bare nekter for det, men truer henne. Det er deres vei eller ingen vei liksom. Og ideene blir bare villere og villere, til å være en gruppe som «bare vil få leve livet i fred» så tar de jævlig mye plass og driter langt faen i kvinner. Så nå er jeg lei, det er på tide at vi som satt passivt ved siden av drar en strek og sier nok er nok. Anonymkode: d378d...d4a Helt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 5. juni 2022 #2246 Del Skrevet 5. juni 2022 Så en sak fra USA (så klart) hvor en gutt møtte opp til en skateboard konkuranse for jenter og stakk av med premien på 1500D eller hva det var, det var ikke mulig å nekte han siden han hadde langt hår ( noe mange gutter har) og han følte seg som en kvinne! De møter opp i bokseringen og har 3 ganger så mye punch i slagene sine, løpekonkuranser, sykling ja kort sakt i nesten all idret i Usa nå så er det menn som føler de er kvinner som gjør reint bord! Stopp verden jeg vil av!!! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 5. juni 2022 #2247 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror alle kan lære grammatikk og rettskriving med litt innsats selv de som påstår at de har eller er diagnostisert med «dystleksi» eller hva det nå heter!! 🤧 lese og skrivevansker er bare en unnskyldning at noen ikke gidder å gi 100% i læringen. Anonymkode: c8904...63c Tro meg, jeg er drit lei av å måtte google ord jeg ikke klarer forstå hvordan jeg skriver og jeg skulle gitt mye for å slippe angsten med å skrive feil. Det er så utrolig lett for folk som ikke opplever det selv og dømme andre, nesten hver dag leser du i avisene om folk som "hadde jeg bare vist" eller " vil advare andre", om folk som opplever kreft eller migrene, koronna eller Me, fatique eller andre usynelige sykdommer og som rett ut sier de angrer på tidligere tanker og uttalelser og har så mye mer respekt for de som sliter med slike sykdommer. Håper du aldri får barn med dyseleksi selv om karma ofte er litt vrien på slike ting 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2248 Del Skrevet 5. juni 2022 gotthard skrev (8 minutter siden): Så en sak fra USA (så klart) hvor en gutt møtte opp til en skateboard konkuranse for jenter og stakk av med premien på 1500D eller hva det var, det var ikke mulig å nekte han siden han hadde langt hår ( noe mange gutter har) og han følte seg som en kvinne! De møter opp i bokseringen og har 3 ganger så mye punch i slagene sine, løpekonkuranser, sykling ja kort sakt i nesten all idret i Usa nå så er det menn som føler de er kvinner som gjør reint bord! Stopp verden jeg vil av!!! Jepp det er en scam som vil føre kvinnene tilbake til 1800-tallet. Anonymkode: 93520...39a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2249 Del Skrevet 5. juni 2022 Det er så feil å si at slavehandelen kommer av hvite menns grådighet og grusomhet, de fleste slavene som ble hentet fra Afrika var allerede sammlet sammen av andre Afrikanere og solgt til den hvite mann, nei det gjør det ikke noe bedre men det viser at dette er ikke noe faanskap vi bleikinger fant på selv. Anonymkode: cf514...0f4 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2250 Del Skrevet 5. juni 2022 Min upopulære mening er at mesteparten av overvekt ikke er selvforskyldt, det ER mye vanskeligere for enkelte å holde vekten enn andre og at de som er tynne ikke sliter med det samme og derfor ikke kan uttale seg. Det er strengt tatt ikke en mening da, men fakta. https://forskning.no/genetikk-overvekt-samfunn/forskere-overvekt-er-sjelden-selvforskyldt/1652532 Min andre upopulære mening er at de som mener man prøver å glorifisere fedme ikke har forstått seg på hva man faktisk prøver på. Det er ikke tjukke mennesker som sier «det er SÅ mye bedre å være tjukk enn tynn, det er bra for helsen» men heller «jeg er et menneske med verdi på akkurat samme måte som en normalvektig person, kan jeg få lov å eksistere uten å bli behandlet som dritt?» Jeg har vært både normalvektig og tjukk og måten man blir snakket til og om og generelt måten man blir ignorert og behandlet på som tjukk er ekstremt nedverdigende. Det hadde jo vært fint hvis vi som samfunn kom til det punktet at man behandler mennesker bra selv om de har litt ekstra fett og kanskje dømmer mennesker på hva de har i hjernen og ikke hvordan de ser ut. Anonymkode: 915de...d6f 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2251 Del Skrevet 5. juni 2022 Man får avslag på uføretrygd for n'te gang. Da er du ikke syk nok. Og hvorfor må man da fått fjeset sitt i avisa med et gråtebilde? Er det en del av den nye søkeprosessen? Du er ikke syk nok! Anonymkode: 930a9...103 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2252 Del Skrevet 5. juni 2022 gotthard skrev (9 timer siden): Så en sak fra USA (så klart) hvor en gutt møtte opp til en skateboard konkuranse for jenter og stakk av med premien på 1500D eller hva det var, det var ikke mulig å nekte han siden han hadde langt hår ( noe mange gutter har) og han følte seg som en kvinne! De møter opp i bokseringen og har 3 ganger så mye punch i slagene sine, løpekonkuranser, sykling ja kort sakt i nesten all idret i Usa nå så er det menn som føler de er kvinner som gjør reint bord! Stopp verden jeg vil av!!! Er i Norge alt og https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/straffbart-a-beskrive-virkeligheten/o/5-95-516368?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1-GJXLP0tNJZISxH9LrQNzf5hz-U_0FaZhLtqOC2xThDroL2AN-ILXwPI#Echobox=1654260647 😞 Anonymkode: cf514...0f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2253 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg syns dagens barn får bestemme altfor mye. De voksne lar barna få tro at dem er sentrum i universet til enhver tid. Og nei, det er ikke 4 åringen som skal ha ansvaret for å finne ut hva som skal lages til middag. Og hva skjedde med at et barn ikke kan leke alene lengee? De sitter oppå foreldrene og maser og skal gjerne taes med i samtalen, og forklares hva det snakkes om. Misforstå meg rett. Dette er ikke barnets skyld. En voksen må våge å være den voksne🙄 Anonymkode: 1c559...f40 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2254 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg synes mennesker blander seg for mye i oppdragelsen andre gir sine barn. Det er alltid: «før i tiden gjorde vi..», men tiden har forandret seg så ekstremt mye siden den gang. Noe til det bedre. Typiske kommentarer «du skjemmer bort babyen (2 uker) med å la den sove på deg» herregud. De har levd ni mnd. inni deg, så forventer man at de skal komme ut selvstendig upopulær mening #2 man kan ikke gi for mye omsorg til barnet sitt. Anonymkode: 21f7c...390 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2255 Del Skrevet 5. juni 2022 At Pride er noe mas og de prøver å tre det nedover hodet på folk Anonymkode: 3c053...587 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 6. juni 2022 #2256 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 6.41): Jeg er dritlei transaktivister og syntes de ikke er noe annet enn selvopptatte, ignorante mobbere. Jeg var en av dem som var «pro-trans» for noen år siden, men har nå endt opp dritlei, jeg føler siden mange av oss bare «ble med for å være hyggelig» så tror de nå at de eier verden og er hele verdens guide. Sier du imot på helt logiske ting, eller stiller du er spørsmål. Så ikke bare mobber de, prøver å få deg sparket på en jobb som ikke har noe med saken å gjøre, men de angriper også fysisk og prøver å doxxe deg online. Hvordan kan jeg støtte slike mennesker? For referanse søk opp, transaktivister som angriper feminister ved statue i england. Transaktivister som prøver å få Piers morgan sparket fordi han «ikke vil lære», og hele jk. Rowling greia.. bare les på twitteren hennes hvor sure de er når hun påpeker EKTE problemer (voldtekter i kvinnefengsel) og ikke bare nekter for det, men truer henne. Det er deres vei eller ingen vei liksom. Og ideene blir bare villere og villere, til å være en gruppe som «bare vil få leve livet i fred» så tar de jævlig mye plass og driter langt faen i kvinner. Så nå er jeg lei, det er på tide at vi som satt passivt ved siden av drar en strek og sier nok er nok. Anonymkode: d378d...d4a Enig. Jeg er fullstendig for at de skal ha samme rettigheter som alle andre og aldri måtte bli utsatt for vold og trakassering. Jeg er også for at transpersoner aldri skal måtte oppleve å ikke få et jobbtilbud pga legning og jeg er 100% for relevante helsetjenester som hjelper dem til å få korrigert kjønn. Jeg er for at transpersoner er folk du kan ta en øl og prat med uten at det blir en politisk debatt. MEN sånn som det har blitt er over alle hinsides fornuft. Det er ikke gitt at mennesker vet om du identifiserer deg som hin, they, them eller unicorn. Du er ikke trabsfob av den grunn. Ta tak i EKTE transproblemer, som f.eks at transpersoner ikke får kjøre bil i deler av Russland, at transkvinner blir drept i Sør Amerika og Tyrkia hvert eneste år og at transpersoner har mye større sjanser for å få spiseforstyrrelser og selvmordstanker . Det er MYE viktigere enn: å fjerne kakemenn og koner og heller lage kakeperson for å tilpasse seg et sekulært samfunn, slik et dansk bakeri nettopp har gjort. Eller å innføre kjønnsnøytral barnehage hvor alle barna må gå i kjønnsnøytrale klær og frisyrer og bli kalt hen og personalet har taushetsplikt om det biologiske kjønnet. Barnehager som allerede finnes i Sverige. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 8. juni 2022 #2257 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 21.49): At Pride er noe mas og de prøver å tre det nedover hodet på folk Anonymkode: 3c053...587 Enig. Synes det er plagsomt at de hele tiden skal reklamere sin identitet. Det å være trans og homo er ikke like spesielt og merkelig som det var for noen tiår siden. Dette er vanlig i de fleste moderne vestlige samfunn nå. Du er ikke unik, du er ikke spesiell. Du er et helt vanlig menneske med samme likeverd som oss alle. Vi skal ikke behandle hverandre basert på identitet, men basert på oppførsel og personlighet. Er du god mot meg så er jeg god mot deg. Din identitet er irrelevant. Kunne ikke brydd meg mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. juni 2022 #2258 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Det er Märthas skyld om vi avvikler monarkiet. At han er svart betyr ingenting, men han er merkelig, og bifil, og skal gifte seg med kongens datter, mor til kongens barnebarn. Endret 8. juni 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 8. juni 2022 #2259 Del Skrevet 8. juni 2022 At damer overdramatiserer dette med å motta dick pics. Det er bilder av kjønnsorganer, og hvis de ikke er unormale eller ekle på noe vis, så er det ingenting å lage masse ståhei for. Det er lov å bli litt oppgitt, men la det være med det. Jeg har aldri sendt dick pic btw, og hvis jeg mottok 1 per uke ville ikke det vært noe stort problem. Tviler på at det er vanlig å motta flere enn 1 per uke, som uansett virker mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2260 Del Skrevet 8. juni 2022 norw skrev (3 timer siden): At damer overdramatiserer dette med å motta dick pics. Det er bilder av kjønnsorganer, og hvis de ikke er unormale eller ekle på noe vis, så er det ingenting å lage masse ståhei for. Det er lov å bli litt oppgitt, men la det være med det. Jeg har aldri sendt dick pic btw, og hvis jeg mottok 1 per uke ville ikke det vært noe stort problem. Tviler på at det er vanlig å motta flere enn 1 per uke, som uansett virker mye. Da regner jeg med at du også synes det er helt OK at menn blotter seg for tilfeldige jenter og damer på gata. Det er nemlig AKKURAT det samme. Anonymkode: 32dc3...f4f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå