Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. juni 2022 #2221 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 13.05): Jeg mener at det bør gjennomgås en IQ test og en psykologvurdering for å få lov til å stemme. IQ-testen ville gått ut på ferdigheter innen resonering, EQ-dilemmaer, matematisk tekning, lesing og skriving. Psykologvurderingen skal utelukke psykopati, ekstremist-holdninger (utøya-holdningene), og alvorlige lidelser. Testene kan tas på nytt hvert 3 (IQ) - 10 år (psykolog), og kan tas av alle alderstrinn. En 9-åring kan passere om de er et geni, liksom. De som passerer får stemmerett og får reversert steriliseringen som ble gjennomført ved fødsel. Om den først blir reversert, blir den ikke gjort på nytt om de ikke lenger klarer testene; steriliseringen er kun slik at man kan skille ut de dårlige fra de gode eplene. Flyktninger av noe slag bør være forbudt. Med det mener jeg ALLE; unntatt arbeidsinnvandrere. Alle innbyggere har gratis helsehjelp (ingen gebyrer eller regninger overhodet). Alle kvinner/primæromsorg blir betalt for å være hjemme med barnet sitt i 3 år, og det er krav til å få ett barn minst per dame med stemmerett før fylte 50 (for å bevare den intellektuelle populasjonen). Alle jobbsøknader er anonyme for å forhindre diskriminering. Fysisk/seksuelt misbruk (overgrep) med åpenbare bevis resulterer i utvisning fra landet. Alle innbyggere får kurs som skal hjelpe dem å bestå overnevnte tester. Å reversere steriliseringen uten tillatelse fra Norge er ulovlig og man blir sendt i eksil (sett bort fra helseårsaker). Da tror jeg vi hadde fått det mest oppegående samfunnet i verden, fullt av mennesker som kan tenke selv og handle. Anonymkode: 45b53...9fd Dette høres ut som et totalitært samfunn. Selvsagt lov til å mene det er bra. Selv er jeg mest interessert i å høre hvordan du skal løse det uthevede - flyktninger skal forbys, men forbrytere skal kastes ut av landet? Hvilke land skal ta i mot ditt lands volds- og seksualforbrytere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2222 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg synes føflekker er stygt 😭 synes det er så rart med føflekker. Anonymkode: 1758d...c53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 3. juni 2022 #2223 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 12.36): Det å få barn er ingen menneskerett! Og man må være en kvinne og en mann for å lage et barn, det er slik naturen er. Så at homofile skal ha samme rettigheter til å få barn blir bare ikke riktig i mine øyne. Man tukler med naturen og det er ikke naturlig Anonymkode: eafdb...8db Mener du kun biologisk, eller mener du at homofile ikke skal kunne adoptere, bli fosterforeldre etc også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2224 Del Skrevet 3. juni 2022 At det er latterlig at mange som har politisk korrekte meninger, f.eks. rundt innvandring, helt åpenbart tenker "not in my backyard". En kjenning som er veldig pro innvandring, ble overraskende glad over at det nesten ikke var innvandrere i klassen, da datteren hennes skulle begynne på skolen. Eller familien med 4 barn som står over rødt kjøtt pga. miljøet. Strengt tatt hadde miljøet vært mye mer tjent med færre konsumenter (les: barn). Kort oppsummert: Ting som ikke henger på greip. Anonymkode: dfed7...562 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 3. juni 2022 #2225 Del Skrevet 3. juni 2022 Ikke akkurat en mening men mer et faktum som et resultat av personlig observasjon: Jeg trodde lenge at Nordmenn var smartere og mer modne enn mange andre vestlige land...... det var helt til jeg registerte meg på Tik-Tok og så all galskapen de poster XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2226 Del Skrevet 3. juni 2022 Drit lei folk med innvandrerbakgrunn som står frem i media å hevder seg mobbet igjenom hele bardommen, de har blitt kaldt svartskaller og pakiser med mer, prøv å vokse opp med knall rødt hår, hjemme sydde klær, fregner, store tenner og samtidig stammer, da snakker vi om å få det pga utseende da Anonymkode: cf514...0f4 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskusjon69 Skrevet 3. juni 2022 #2227 Del Skrevet 3. juni 2022 Er vel kanskje ikke så lite poppis, men det virker sånn når en ser på de venstre vridde mediene norge. Jeg hater alt som har med politisk korrekthet å gjøre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2228 Del Skrevet 3. juni 2022 Min erfaring, og derav mening, er at de som tyr til "alternative medier", "tenker selv" osv. er noen suppegjøker som stort sett tyr til youtube som informasjonskilde. Det som er morsomt, er at de er den mest homogene massen jeg vet om, når det kommer til meninger og holdninger. De ler av "sauene", men de har ikke selvinnsikt nok til å se hva de selv er 😂 Anonymkode: d96a9...f5f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2229 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 12.39): Mener at mindre attraktive mennesker er mindre verdt. Akkurat som uintelligente, eller overvektige mennesker også er mindre verdt. Noen mennesker tilfører kloden mer verdi enn andre, og vi består av både gode og dårlige gener. Noen mennesker er derfor bedre enn andre. Det er biologi. Anonymkode: a7427...782 Men kommentaren din/meningen din passer aller best på 4chan. Kan du ikke heller dele den der? Anonymkode: 9c943...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 3. juni 2022 #2230 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg hater pride, meeto og bodypositivity. Ikke fordi jeg er imot homofile, kvinner som opplever trakassering eller overvektige, men alt jævla maset rundt det. Føler mange blir med bare fordi de trenger tilhørighet et sted, noe å brenne for.. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2231 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg synes at visse angsttyper er tull og at det er for lett å melde seg ut av livet fordi man har en eller annen angst. Ufør på grunn av sosial angst? Kom over det! Anonymkode: 8fbaf...cc5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 4. juni 2022 #2232 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes at visse angsttyper er tull og at det er for lett å melde seg ut av livet fordi man har en eller annen angst. Ufør på grunn av sosial angst? Kom over det! Anonymkode: 8fbaf...cc5 Delvis enig. Det burde i allefall være mye strengere krav om behandling og terapi. Det er jo mye mer usunt å isolere seg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 4. juni 2022 #2233 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Jeg syns at Norge er jævlig urettferdig mot oss borgere. Har man jobbet hele livet å blir psykisk syk og ufør pga det, åså får man ikke psykolog.. Lange ventelister og Nav systemet er til å SPY av. Mens fks «hun somalier dama nedi veien» her har fått fløyet halve fam hit og får masse penger å støtte til sine 5 barn under skolealder pluss bil og bolig. Og selvfølgelig har de kanskje en sønn som ikke kan gå så de får masse hjelp av hjemmehjelpen. det koster flere mill i året mens andre borgere i det landet her ikke får en dritt midler til å hjelpe seg selv når krisen virkelig rammer.. er stor skam. NAV er en skam. Send «kjerringa» på norsk kurs å skaff henne en jobb. Fjern all støtte som da utgjør mere enn en mnds lønn. Blir forbanna bare å skrive om det og NEI er ikke rasist! Har både venner og hatt kjæreste som er fra andre land. (Hvis mine meninger her fremstiller meg som rasist så forteller det bare om hvor feil systemet er). Endret 4. juni 2022 av SinfulBby 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2234 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg syns ikke det er riktig å normalisere kraftig overvekt, slik kroppspositivistene gjør. Jada, de mener at det ikke er det de gjør, men det er jo det. Kraftig overvekt er helseskadelig og koster samfunnet mange penger. Anonymkode: c7c16...7cb 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2235 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg synes det er ok å amme ungene så lenge ungene selv ønsker. Anonymkode: 21f7c...390 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2236 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Min erfaring, og derav mening, er at de som tyr til "alternative medier", "tenker selv" osv. er noen suppegjøker som stort sett tyr til youtube som informasjonskilde. Det som er morsomt, er at de er den mest homogene massen jeg vet om, når det kommer til meninger og holdninger. De ler av "sauene", men de har ikke selvinnsikt nok til å se hva de selv er 😂 Anonymkode: d96a9...f5f Dette minner meg om venninna mi😂 hun skulle overbevise meg om at havfruer var ekte(vi er i 20-årene!) og hva viste hun meg som bevis? En jævla YouTube-video😂😂😂😂 Anonymkode: 298b2...894 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2237 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg tror alle kan lære grammatikk og rettskriving med litt innsats selv de som påstår at de har eller er diagnostisert med «dystleksi» eller hva det nå heter!! 🤧 lese og skrivevansker er bare en unnskyldning at noen ikke gidder å gi 100% i læringen. Anonymkode: c8904...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2238 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 8.39): Har du pikk skall du dursje i guttegarderoben, du skall konkurere med andre som har pikk og du har ingen ting med å påstå du er en kvinne. Du kan gjerne føle at du er en kvinne men for resten av verden er du ikke det! Det er nå menn forkledd som kvinner som tar nye verdensrekorder i veldig mange grener, innen kampsport møter store kraftige menn kvinner som er halvparten så store, i Usa så går menn inn i damegarderober nakne og de kan ikke nektes siden de "føler" att de er kvinner. Anonymkode: cf514...0f4 Helt enig! Man kan ikke forandre biologi! Menn som må ta hormoner resten av livet er ikke normalt! Har du ikke blitt født med pupper er du ikke kvinne! Har du blitt født med pikk er du mann og du blir ikke noe mindre mann fordi du kutter den av!! Anonymkode: c8904...63c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. juni 2022 #2239 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tror alle kan lære grammatikk og rettskriving med litt innsats selv de som påstår at de har eller er diagnostisert med «dystleksi» eller hva det nå heter!! 🤧 lese og skrivevansker er bare en unnskyldning at noen ikke gidder å gi 100% i læringen. Anonymkode: c8904...63c Jeg skjønner ikke helt. Tror du ikke dysleksi finnes, eller mener du at det er for enkelt å selvdiagnostisere seg med det? For både dysleksi og dyskalkuli er jævlig reellt for de som faktisk har det. Endret 5. juni 2022 av Tvillingsjel 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. juni 2022 #2240 Del Skrevet 5. juni 2022 hellokitty skrev (14 timer siden): Delvis enig. Det burde i allefall være mye strengere krav om behandling og terapi. Det er jo mye mer usunt å isolere seg helt. også delvis enig. Det burde vært mye bedre og individtilpasset hjelp til mennesker med angst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå