Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er ganske alternativ, tror på healing, klarsynte, medium, reinkarnasjon, krystaller osv. Dette prater jeg lite om,for ser jo på reaksjonen til folk, at de tror jeg er sprø. 

Anonymkode: d458c...50a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen har jævla dårlig kultur som jeg ikke ønsker i Norge.

Enig!

Anonymkode: efe30...e2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tjukke folk kan takke seg sjæl

Anonymkode: c785e...af8

I en del tilfeller? Ja. I alle tilfeller? Nei. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er totalt uinteressert i folk og jeg synes det er flaut, føler folk blir så lei seg. Det normale er jo å bry seg veldig mye om hva andre folk driver med, hvorfor gjør du sånn, hvorfor er du slik, hvorfor er du ikke som meg. Føler folk nærmest blir litt aggressive over at jeg ikke er interessert i dem… 😰 er nesten som et friskt pust hvis noen driter totalt i meg på den ekte måten, og ikke den der liksom-måten, som denne skisserer. 

297CA7AB-5813-4AEE-B7D6-9E3F8C2D6EF4.jpeg

Anonymkode: 1758d...c53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 21.28):

Tjukke folk kan takke seg sjæl

Anonymkode: c785e...af8

Nei

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2019 den 17.46):

Jeg synes at Facebook, Snapchat osv er bare tull og tøys. Jeg mener at noe pugging  bør vi ha. 

Anonymkode: d23a6...c0a

Facebook er kjekt å ha

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det burde være forbudt for Jehovas Vitner å få barn. 

Anonymkode: 362f7...52c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ubeskrivelig lei folk som sier i en samtale eller skriver på div forumer " Bla bla bla, ferdig snakka! ", er liksom jeg har sakt meninga mi, du hørte på den men jeg ofrer ikke et sekund på andre sine meninger for de er feil og jeg tar aldri feil.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sterke funksjonshemmede barn burde få lov å dø, snakker da om grønnsakene som krever så mye av alle rundt seg uten noe håp om noen gang å bli funksjonell. Ikke bare fordi de sliter ut alle rundt seg, sluker kroner fra statskassa eller ofte er en fare for seg selv og andre når de blir store men og fordi de ikke har det godt selv. Har selv jobbet litt med slike barn og unge å jada du blir glad i de å du gjør en best mulig jobb med de men veldig ofte i bilen på vei hjem satt jeg og tenkte at mange av de burde få slippe.

Anonymkode: f58eb...ca1

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

16 åringene burde få stemme, i allefall ha en prøveperiode med det. Tror det ville være et friskt pust nå.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

16 åringene burde få stemme, i allefall ha en prøveperiode med det. Tror det ville være et friskt pust nå.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

Nei, de burde heller øke aldersgrensen. Å stemme skal være noe du gjør etter å ha satt deg inn i ting, ikke fordi vennene stemmer et parti, Mamma eller Pappa stemmer det eller fordi det er så kult å stemme et parti som er så populistiske å er på både inta og snapp å han som prata på skolen er så kjekk altså.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener at alle de unge som skriker om miljøkampen, møter foran stortinget å klager eller har bilde av Greta på tlf burde hatt 2 måneder uten å sette noe klimaavtrykk før de begynner skrike for er det noen som er storforbrukere er det de, det skal ferieres i syden, ny tlf minst en gang pr år, skapet fullt av klær de ikke bruker å de skal kjøres hvor enn de skall.

Endret av gotthard
  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så jævla lei av at Norge liksom skal hjelpe hele verden, men å hjelpe sine egne er veldig vanskelig. Hva med å la sine egne komme først? Vi kan ikke hjelpe flyktninger før de som sliter her har fått det de trenger! 

Anonymkode: fb17e...63e

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er så lei av folk som må ha engelske fraser/ord inn i norske setninger.

»pund intended»

»my two cents»

finnes i alle trådene om Johnny Depp. Ja på FB og aaaarrrggghhh 🙄🙄🙄😔

Anonymkode: 77ba0...842

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Upopulær mening: jeg synes Norsk er et emosjonelt utilstrekkelig språk

Det fungerer, men hvis du vil ha virkelig dype, emosjonelle og filosofiske samtaler
så er Engelsk mye bedre og spesifiserende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inverto skrev (19 timer siden):

Upopulær mening: jeg synes Norsk er et emosjonelt utilstrekkelig språk

Det fungerer, men hvis du vil ha virkelig dype, emosjonelle og filosofiske samtaler
så er Engelsk mye bedre og spesifiserende

Bare les i aviser fra 60-tallet skal du se et langt mer tilfredsstillende språk. Et fullstendig språk og ikke et fragmentert språk som vi har i dag hvor man lurer på hva essensen er. 

Anonymkode: 1758d...c53

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om dette er upopulær mening, men: Jeg synes det er altfor, ALTFOR mye krangling i denne tråden!

Greit med en kjapp kommentar, men jeg blir sprø av å måtte scrolle forbi ørten innlegg med alskens kjekling og flisespikkeri, det er gørrkjedelig å skulle lese.

Anonymkode: c7ca8...371

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...