Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At mennesker som mener at innvandrere skal sendes ut av landet, bør sendes ut av landet.

Anonymkode: 58a4e...fa2

Hvor bør de sendes da?

Anonymkode: 60024...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, det er rart at vi tenker negativt og de som ikke velger å gjøre det samme som en selv. 

Jeg har ikke problemer med å forstå at folk velger ulikt, livet er sikkert vel så bra uten barn vil jeg tro. 

Jeg har full forståelse for at folk velger andre ting enn meg. Har selv tre barn. 

Jeg kan likevel ikke si jeg misunner de, for selv om jeg respekterer det og forstår så er det likevel en del av meg som tenker at det virker litt tomt. Kan ikke noe for at jeg tenker det, men sier det absolutt ikke høyt.   Kunne gjerne hatt litt mer barnevakt, vi har det 1-2 gr i året, men derifra til å og ikke ha barn er noe jeg ikke kunne tenkt meg. Gleder meg hver dag til å hente de i barnehagen og på skolen. Men det er jammen digg når de legger seg også. 

Anonymkode: 1a409...3c8

Jeg har barn. Jeg elsker å være mamma. Men likevel klarer jeg å skjønne de som ikke har barn, og at livene deres ikke er tomt av den grunn. De har bare valgt annerledes enn meg. Jeg skjønner ikke at folk ikke klarer å sette seg inn i andres livsvalg. I alle fall klare å forstå at det kun er fordommer som bidrar til at man mener andre har det verre enn en selv fordi de har valgt noe annet. 

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns pengestøtten til Gaza burde gå til de fattigste, og ikke til flunkende nye våpen og uniformer til Hamas-soldatene.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (8 timer siden):

- Jeg mener verden ville vært et bedre sted hvis Trump ble tatt livet av.

Den er du ikke eneste som mener. Jeg kjenner så mange amerikanere så føler det samme som deg 😅

Anonymkode: 22037...1d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mange her nå som hisser seg VELDIG opp over alt som handler om at det å ikke få barn er en bra ting, og at folk har det bra uten barn. 

Er det en grunn til at foreldre blir direkte ufine når de hører folk med andre meninger enn dem selv om dette temaet? 
Er det SÅ vanskelig for folk med barn å se at livet faktisk være bra uten også?  
Og har disse virkelig null forståelse for at folk kan være forskjellige fra dem? 
Eller er det en viss misunnelse over å faktisk ha friheten til å gjøre hva en vil, når en vil? 

Bare spør🤓

Anonymkode: 38de0...aad

Da hører det med at foreldre med barn er veldig glad for at de valgte å få barn, ingen sure miner der. Men de uten barn er fryktelig hissige. Ser ikke ut til at de aksepterer at foreldre med barn er lykkelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (1 minutt siden):

Da hører det med at foreldre med barn er veldig glad for at de valgte å få barn, ingen sure miner der. Men de uten barn er fryktelig hissige. Ser ikke ut til at de aksepterer at foreldre med barn er lykkelige. 

Men du aksepterer jo ikke at de uten barn er lykkelige? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du aksepterer jo ikke at de uten barn er lykkelige? 

Det gjør jeg. Ikke gi meg meninger jeg ikke har. Men tror at folk med barn er mer lykkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 minutter siden):

Det gjør jeg. Ikke gi meg meninger jeg ikke har. Men tror at folk med barn er mer lykkelig. 

Du påstår jo at det er trist uten barn, at man blir egoister av det, at man må ha det grusomt uten barn. Glemmer du det du skriver fra gang til gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):
Tabris skrev (20 timer siden):

- Jeg mener verden ville vært et bedre sted hvis Trump ble tatt livet av.

Den er du ikke eneste som mener. Jeg kjenner så mange amerikanere så føler det samme som deg 😅

Anonymkode: 22037...1d9

Litt nysgjerrig her... hva konkret hadde blitt bedre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg syns pengestøtten til Gaza burde gå til de fattigste, og ikke til flunkende nye våpen og uniformer til Hamas-soldatene.

Hamas driter virkelig i folket sitt. De graver opp vannrør, som skal frakte vann til palestinerne, og bruker dem til å lage raketter som de skyter mot Israel. Det meste av kritikken går mot Israel(som absolutt fortjener det), mens Hamas blir "glemt".

Anonymkode: 1d409...c0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.47):

Ser ikke hvorfor folk vil leve til de blir 60

Anonymkode: 6f4a7...a45

Ikke? Hilsen 56-åring 😃

Endret av Bacteria
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.47):

Ser ikke hvorfor folk vil leve til de blir 60

Anonymkode: 6f4a7...a45

Det er mange av oss som er glade i livet. Heller 60 enn 20.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som mener at retten til å fyre av fyrverkeri er viktigere enn dyr, mennesker og miljø, et beint ut blodharry idioter. Altså, jeg ser rett og slett ned på dere.

- Jeg fatter bare ikke hvorfor narkomane må lage så mye bråk og trøbbel. Jeg forstår at de har det leit og at livet er svært vanskelig, men hvorfor må det gå utover «alle» andre?

- Generasjon Z er en håpløs generasjon, på så mange måter. 

- Damer og jenter med falske øyevipper, falske lepper og all slags falske attributter ser bare så vanvittig sløv og uintelligente ut. 

- Mennesker som legger ut lettkleddbilder av seg selv for oppmerksomhet, har lite å by på, og har et ekstremt behov for å få matet sitt ego. Ja, de fremstår både sløve og uintelligente de også (og er ofte de samme som i punktet over).

- Myndighetsalder burde være hevet til minst 21 år. Minst! 

- Folk som sier «alder er bare et tall», er umodne mennesker som skal unnskylde en eller annen sprø aldersforskjell. Ja, for dere er det sikkert bare et tall … Vi andre modnes og utvikles etter hvert som årene går.

- Det burde være strengere krav for førerkort, og gjerne også krav til fornyelse med jevne mellomrom.

… Gir meg nå, men listen kunne nok vært betydelig lengre.

Anonymkode: c2a88...5d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tesla er blodharry. Like harry som Volvo 240. Tesla er den mest harry bilen noensinne. Ikke bare pga muskesnusken, den er harry uansett. Selv om Musk selvfølgelig er en tufs. Folk tror det er så kult og status å ha Tesla, men det er det absolutt ikke. 

Anonymkode: 774fe...653

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så jævlig mye positiv diskriminering av kreftdiagnosen.

"Alt" handler om kreft- nå er det foreslått at de også få bedre vilkår mht. sykelønnsordninger fordi det tar så lang tid å bli utredet, behandlet og så må man håndtere mulige seinskader. Det er pins og det gros barter og det er ukentlige historier i media om denne forferdelige sykdommen og hva den gjør med folk. Misforstå meg rett: unner alle med kreft å bli friske, unner ingen dette hællvette av en sykdom. Men.....det finnes utallige andre sykdommer som også tar knekken på folk. 

Tenker på kronisk, alvorlig men ikke livstruende sykdommer. Må selv lide resten av livet. Her er det sykdom og medisiner dag ut og dag . Jeg blir ikke frisk, det er bare jævlige dager fulle av sykdom til jeg dør med det. Jeg vil også kunne få sykepenger utover ett år pga. min diagnose som ikke er kreft, jeg vil også ha parykk pga. hårtap etter cellegiftbehandling, jeg vil også ha egne senter som behandler psykososiale problemer med et eget tilbud til barn av pasienter. Ønsker at mer kunnskap kan spres, mer oppmerksomhet i media om "ser ikke syk ut" diagnoser. Men under lange og harde kortisonkurer ser jeg i det minste syk ut da.....

Av kreft kan man faktisk bli frisk. Vi er mange som aldri blir friske og vi har få eller ingen privilegier knytte til våre sykdommer. 

Og mener fortsatt ikke å disse noen med kreft ❤️ 

Anonymkode: 27753...b5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at mangfold er særlig bra for å få et samfunn til å fungere godt. Folk generelt trives best sammen med andre med samme bakgrunn og kultur, og samfunn med større mangfold er ofte urolige og ustabile.

Alle mennesker er ikke like verdifulle. Jeg er langt ifra like mye verdt i verden som f.eks en medisinsk forsker eller en som skaper arbeidsplasser og utvikling. Men jeg er mer verdt enn ABB.

"Det grønne skiftet" har gått over alle støvleskaft, og kommer til å gå hardt utover menneskeheten. Det har forsåvidt flere begynt å innse, gudskjelov. Kanskje man får roet ned panikkavgjørelsene.

Anonymkode: 181a5...7a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...