Husflue Skrevet torsdag kl 09:13 #6601 Del Skrevet torsdag kl 09:13 Bacteria skrev (7 minutter siden): Hadde bedt henne dempe seg. Må være lov å si fra. Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet torsdag kl 09:25 #6602 Del Skrevet torsdag kl 09:25 Husflue skrev (10 minutter siden): Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. Ja, ser den. Vi nordmenn er generelt konfliktsky. Med noen unntak (som meg). Tenker som så at hadde jeg gitt beskjed til en hvit nordmann hadde jeg også gjort det til en ikke-hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:28 #6603 Del Skrevet torsdag kl 09:28 Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja men mange blir sure over å høre det 🙁 Da får de bare være sure!😅 Fakta er fakta! Anonymkode: 38de0...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:30 #6604 Del Skrevet torsdag kl 09:30 Husflue skrev (16 minutter siden): Jeg gjør det i blant, men det blir fort ubehagelig. Denne damen hadde trolig dratt rasisme kortet. Når man er stuck et sted er det jo mer problematisk enn feks å bytte buss. Det kortet er oppbrukt.Ubehagelig er ikke farlig. Anonymkode: c03ed...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet torsdag kl 09:34 #6605 Del Skrevet torsdag kl 09:34 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da får de bare være sure!😅 Fakta er fakta! Anonymkode: 38de0...aad Riktig fakta er fakta ☺️👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:30 #6606 Del Skrevet torsdag kl 16:30 jaeols skrev (20 timer siden): Jeg liker ikke folk som ikke liker barn. De er uvennlige og sjofle. Er bare opptatt av seg selv. Hm, jeg vil ikke si at jeg er uvennlig, sjofel og bare opptatt av meg selv fordi jeg ikke liker barn. Jeg er bestandig vennlig mot andre folk, også barn, selvfølgelig. Er ikke sjofel, hvorfor skal jeg være det sånn uten videre. Jeg er oppdratt bedre enn det! Og opptatt bare av meg selv, DET er jeg iallfall ikke. Jeg er den i vennegjengen som oppriktig bryr meg om andre og spør hvordan det går med det og det. Vil heller si at mange av de som har barn er opptatt av seg og sitt (og ikke minst barna). Nesten ingen av mine venner med barn spør meg lenger om hvordan jeg har det. Forteller jeg noe, spør de ikke oppfølgingsspørsmål til dette seinere. Jeg skjønner at de sikkert har nok med morsrollen, og forstår det, men viktig å la vennskap gå begge veier også. Vis litt interesse andre veien også.. Anonymkode: 38de0...aad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet torsdag kl 19:58 #6607 Del Skrevet torsdag kl 19:58 Bacteria skrev (10 timer siden): Ja, ser den. Vi nordmenn er generelt konfliktsky. Med noen unntak (som meg). Tenker som så at hadde jeg gitt beskjed til en hvit nordmann hadde jeg også gjort det til en ikke-hvit. Hadde du sagt det til en mørkhudet? Tviler på det. Vet da aldri hva som vil skje. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet torsdag kl 20:02 #6608 Del Skrevet torsdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hm, jeg vil ikke si at jeg er uvennlig, sjofel og bare opptatt av meg selv fordi jeg ikke liker barn. Jeg er bestandig vennlig mot andre folk, også barn, selvfølgelig. Er ikke sjofel, hvorfor skal jeg være det sånn uten videre. Jeg er oppdratt bedre enn det! Og opptatt bare av meg selv, DET er jeg iallfall ikke. Jeg er den i vennegjengen som oppriktig bryr meg om andre og spør hvordan det går med det og det. Vil heller si at mange av de som har barn er opptatt av seg og sitt (og ikke minst barna). Nesten ingen av mine venner med barn spør meg lenger om hvordan jeg har det. Forteller jeg noe, spør de ikke oppfølgingsspørsmål til dette seinere. Jeg skjønner at de sikkert har nok med morsrollen, og forstår det, men viktig å la vennskap gå begge veier også. Vis litt interesse andre veien også.. Anonymkode: 38de0...aad Vennskap er viktig med barn og uten, det å ha venner må være fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet torsdag kl 20:25 #6609 Del Skrevet torsdag kl 20:25 jaeols skrev (26 minutter siden): Hadde du sagt det til en mørkhudet? Tviler på det. Vet da aldri hva som vil skje. Ja, hadde jeg sagt. I den situasjonen ja. Hadde blitt noe annet om det hadde vært unge menn, særlig i flertall. Da hadde jeg kanskje droppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:54 #6610 Del Skrevet torsdag kl 21:54 Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor noen velger å få barn. Får jeg barn er livet mitt ødelagt. Anonymkode: 1418a...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:01 #6611 Del Skrevet torsdag kl 22:01 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor noen velger å få barn. Får jeg barn er livet mitt ødelagt. Anonymkode: 1418a...e1b Fordi folk er forskjellige kanskje? Anonymkode: 9722a...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet torsdag kl 22:05 #6612 Del Skrevet torsdag kl 22:05 TulleJenny skrev (På 10.11.2019 den 3.02): Jeg synes klimasaken har nådd hyseri-nivå for lenge siden. Er skeptisk til muslimer. Synes Norge er ALTFOR politisk korrekt. Skriver under på denne! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet fredag kl 12:10 #6613 Del Skrevet fredag kl 12:10 - Jeg er hundeeier og støtter ikke et forbud mot fyrverkeri. - Jeg mener verden ville vært et bedre sted hvis Trump ble tatt livet av. - Jeg lar meg stadig overraske over voksne mennesker som ikke forstår noe så grunnleggende som "folk er forskjellige". For meg er det barnelærdom. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet fredag kl 12:19 #6614 Del Skrevet fredag kl 12:19 Covidvaksinene skader mer enn de hjelper Lockdownen var unødvendig EUs energipakke er overformynderi Det finnes 2 kjønn Pride har gått for langt. Og by the way, jeg er ingen Trump supporter 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet fredag kl 13:08 #6615 Del Skrevet fredag kl 13:08 Jeg dømmer deg om du gir barnet ditt pakkekalender til jul og skjermtid 🙃 Det var forfriskende å si høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:53 #6616 Del Skrevet fredag kl 16:53 At mennesker som mener at innvandrere skal sendes ut av landet, bør sendes ut av landet. Anonymkode: 58a4e...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:34 #6617 Del Skrevet fredag kl 17:34 Mange her nå som hisser seg VELDIG opp over alt som handler om at det å ikke få barn er en bra ting, og at folk har det bra uten barn. Er det en grunn til at foreldre blir direkte ufine når de hører folk med andre meninger enn dem selv om dette temaet? Er det SÅ vanskelig for folk med barn å se at livet faktisk være bra uten også? Og har disse virkelig null forståelse for at folk kan være forskjellige fra dem? Eller er det en viss misunnelse over å faktisk ha friheten til å gjøre hva en vil, når en vil? Bare spør🤓 Anonymkode: 38de0...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:42 #6618 Del Skrevet fredag kl 17:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange her nå som hisser seg VELDIG opp over alt som handler om at det å ikke få barn er en bra ting, og at folk har det bra uten barn. Er det en grunn til at foreldre blir direkte ufine når de hører folk med andre meninger enn dem selv om dette temaet? Er det SÅ vanskelig for folk med barn å se at livet faktisk være bra uten også? Og har disse virkelig null forståelse for at folk kan være forskjellige fra dem? Eller er det en viss misunnelse over å faktisk ha friheten til å gjøre hva en vil, når en vil? Bare spør🤓 Anonymkode: 38de0...aad Enig, det er rart at vi tenker negativt og de som ikke velger å gjøre det samme som en selv. Jeg har ikke problemer med å forstå at folk velger ulikt, livet er sikkert vel så bra uten barn vil jeg tro. Jeg har full forståelse for at folk velger andre ting enn meg. Har selv tre barn. Jeg kan likevel ikke si jeg misunner de, for selv om jeg respekterer det og forstår så er det likevel en del av meg som tenker at det virker litt tomt. Kan ikke noe for at jeg tenker det, men sier det absolutt ikke høyt. Kunne gjerne hatt litt mer barnevakt, vi har det 1-2 gr i året, men derifra til å og ikke ha barn er noe jeg ikke kunne tenkt meg. Gleder meg hver dag til å hente de i barnehagen og på skolen. Men det er jammen digg når de legger seg også. Anonymkode: 1a409...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet fredag kl 17:48 #6619 Del Skrevet fredag kl 17:48 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): At mennesker som mener at innvandrere skal sendes ut av landet, bør sendes ut av landet. Anonymkode: 58a4e...fa2 Det gjelder deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:03 #6620 Del Skrevet fredag kl 18:03 AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 9.21): I et reelt tilfelle hvor du ville prioritert å redde hunden din foran et barn så ville du blitt tiltalt for ett eller annet. Du kan føle svært sterk tilknytning til et dyr, men det er fortsatt et dyr. Anonymkode: 3fabc...afe Kan man tiltales for naturlige reflekser i en sjokktilstand som jeg antar man opplever i slike kritiske øyeblikk? Anonymkode: bc22f...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå