Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skyblue7 skrev (På 3.1.2025 den 18.10):

Ja det er jo i utgangspunktet ikke lov å angripe sykehus en gang.. men alt er lov for folkem*ord staten Israh*ell.

Sykehus som brukes til å skyte missiler fra.  Da setter Hamas selv egne sivile i fare. Mulig å rette noen krav til dem, eller? 

Anonymkode: e885c...36f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Barth Eide skakkjører Norge bare for å få en fet stilling i FN når han er ferdig i norsk politikk. 

Feminisme er roten til alt ondt. Det samme med alt woke. Det skaper sutrete, lettkrenkede og tafatte mennesker. 

Anonymkode: e885c...36f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At Temu er fantastisk når alt er så dyrt. Det meste vi eier er fra Kina uansett. 

Anonymkode: 105d9...4c1

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

At Temu er fantastisk når alt er så dyrt. Det meste vi eier er fra Kina uansett. 

Anonymkode: 105d9...4c1

Bortsett fra at varene fra Temu ikke går igjennom noen form for vestlig kvalitetskontroll da, så kjøkkenvarene kan inneholde bly og dermed være giftige. Det samme gjelder fargestoffene de bruker på tekstiler.

Hvis noen hadde servert meg mat på tallerkener fra Temu og jeg hadde funnet det ut, hadde jeg brutt kontakt med dem for alltid.

Anonymkode: 7ac68...bf4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er harry å handle på temu og folk som handler flere hundre pakker derfra i året er noen idioter. Skulle laget en idiotserie på tv, noe ala charterfeber og kalt den temufeber. 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke rikinger. Jeg mener at i stedet for å kjøpe en Porsche SUV til millioner så kan de kjøpe en Volvo SUV som er billigere. Volvoen er like trafikksikker og trygg for familien som de har i bilen. Så kan de bruke pengene de får til overs til å hjelpe andre. Det kalles veldedighet.

Verden ville blitt et bedre sted hvis dette skjedde. Det betinger dog god hjertekontakt. Og innsikt i hva egens ego kan gjøre med en. 

Anonymkode: e4de6...2dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg liker ikke rikinger. Jeg mener at i stedet for å kjøpe en Porsche SUV til millioner så kan de kjøpe en Volvo SUV som er billigere. Volvoen er like trafikksikker og trygg for familien som de har i bilen. Så kan de bruke pengene de får til overs til å hjelpe andre. Det kalles veldedighet.

Verden ville blitt et bedre sted hvis dette skjedde. Det betinger dog god hjertekontakt. Og innsikt i hva egens ego kan gjøre med en. 

Er ikke dette en veldig populær mening blant mange, særlig på venstresiden? 

Anonymkode: 60024...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er ikke dette en veldig populær mening blant mange, særlig på venstresiden? 

ja. Jeg jobber meg selv oppover for å komme meg ut av landet 🙈 syns sosialismen har gått for langt her i landet. Det burde lønne seg å jobbe for noe, men her i landet så skal man bli straffet for å være ressurssterk. 

Anonymkode: 22037...1d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Norge bør søke medlemskap i EU. Jeg vet at dette er både en populær og veldig upopulær mening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye gir du til veldedighet da? Det er sikkert mange som anser deg som rik, så det er bare å begynne å dele ut til de som har mindre. Du kan jo begynne med å selge Volvoen din og begynne å sykle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ungdommen har null respekt for voksne, og det er foresattes feil.

Anonymkode: cda65...327

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ungdommen har null respekt for voksne, og det er foresattes feil.

Anonymkode: cda65...327

Damer på 55+ har heller ingen respekt for andre. Verre enn ungdommer. 

Anonymkode: 10c26...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener titlene på kvinneguiden burde være forklarende og uten misforståelser.

Det er upopulært å mene dette fra administratorene sin side da seriøse svar på "misforståelser" blitt moderert bort.

Anonymkode: c0413...e46

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes religion er noe tøv...

Sikkert greit over halfparten av alle kriger/konflikter/generelle problemer i historien er grunnet noe religiøst tull.
Se på 2. verdenskrig, Palestina/Israel (ikke nødvendigvis direkte religion), IS, al-Qaida, Taliban.

Anonymkode: 674c7...ec4

2. Verdenskrig ble ikke startet pga religion. Nazisme er ikke religion.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sminke er ofte ikke pent. Greit å fylle på med litt farge hvis en er bleik, eller har lite vipper og bryn, men det er mange som ser ut som en klovn. Det er ikke innafor å fortelle dem det heller.

K48 helt usminket

Anonymkode: 86b56...3b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rovdyr som ulv og bjørn har ingen verdi i norsk natur og det burde vært skuddpremie på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rovdyr som ulv og bjørn har ingen verdi i norsk natur og det burde vært skuddpremie på dem.

Rovdyrene har vært der før menneskene kom.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sminke er ofte ikke pent. Greit å fylle på med litt farge hvis en er bleik, eller har lite vipper og bryn, men det er mange som ser ut som en klovn. Det er ikke innafor å fortelle dem det heller.

K48 helt usminket

Anonymkode: 86b56...3b9

Jeg synes sminke er pent og jeg føler meg vel og stelt når jeg er sminket. Uten sminke ser jeg sliten og ustelt ut.  K33

Anonymkode: 5488e...93d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke tilhenger av rigid "alle eller ingen"-tankegang, verken når det gjelder barn eller voksne. Synes selvfølgelig heller ikke at man skal utelukke bare en. 

Anonymkode: 9a722...0cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...