Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Støre er en dott, en fjott og en bøtteknott! En pappskalle og en oppblåst sprellemann! 

Anonymkode: 774fe...653

Helt riktig, der sa du noe viktig 😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At homoseksuelle og prostituerte ikke er "vanlige folk". Jeg liker dem, men de er "annerledes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 0.25):

Skriv dine upopulære meninger. Jeg kan starte ☺️

å bli narkoman/ rusmisbruker er like egoistisk som et menneske som begår selvmord. 

Anonymkode: ab997...251

Alle mennesker er egoistiske.

Anonymkode: 1f79c...4b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innvandring er ikke ett problem. Kriminalitet i norge har ikke økt i de siste årene. Økonomien i landet er tøff og man trenger en syndebukk. Politikere bruker dette for å få stemmer og skape reaksjoner. Norge hadde ikke gått rundt uten innvandring. 

Anonymkode: c3300...fa9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At kvinner ofte styres av sosiale relasjoner, har slik lite integritet, og derfor ofte er dårlige ledere 

Anonymkode: 3dbff...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At folk på politisk venstreside er utrolig naive, og hadde stemt parti på høyresiden om de hadde skjønt/ erfart hvordan folk flest tenker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At nepotisme lever i beste velgående i Norge, men folk later som om det ikke er tilfellet. Hardt arbeid betyr ikke lønnsøkning eller forfremmelse. Alt handler om nettverk. 

Anonymkode: 2e37d...38f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 14.38):

Absolutt ikke. Norsk tradisjonsmat slår alt.

Anonymkode: 4f900...209

Æsj. Hater poteter og trauste kjøttkaker. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 11.11):

Vi spiser ikke Fjordland da vi ikke ser på Fjordland som spisendes.

Anonymkode: 4f900...209

Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på mat. Frokostblanding og Biola holder til de aller fleste måltider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på mat. Frokostblanding og Biola holder til de aller fleste måltider

Nei, det gjør det absolutt ikke. Da blir du underernært og får mangelsykdommer. 

Anonymkode: 2e37d...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At Norge sender penger til kriminelle innvandrere som har blitt utvist fra Norge. Om dette stemmer i 2024, er jeg usikker på, men det irriterer meg grenseløst og jeg synes det er en hån mot norske borgere. Når man er utvist, så mister man all rett til støtte fra det landet man er utvist fra. 

At innvandrere ikke gjør det som trengs for å bli integrert i det norske samfunnet - lære seg norsk og skaffe seg jobb for å tjene penger til livets opphold og ikke få alt servert på et sølvfat. 

At innvandrere får penger nærmest kastet etter seg så snart de setter fot på norsk jord. De får støtte til sertifikat, får mer i økonomisk støtte enn den vanlige nordmannen osv. De skal selvsagt få hjelp til å komme seg på bena, men de må lære å bli en del av samfunnet de bor i etterhvert og det er det ikke mange som gjør, for det er mye bedre å sitte hjemme og få gratis penger.

Jeg høres sikkert skikkelig rasistisk ut. Jeg har ikke noe som helst i mot innvandrere og mener det er bra for Norge og ha flere kulturer. Men media er jo ikke så flink til å vise de gode sidene ved innvandring... Media får det til å virke som om at de kommer hit bare på grunn av å få gratis penger og formere seg som kaniner for å en dag ta over Norge...

Anonymkode: 85216...fa9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym11223344 skrev (23 timer siden):

At homoseksuelle og prostituerte ikke er "vanlige folk". Jeg liker dem, men de er "annerledes".

Det finnes ikke vanlige folk. "Vanlige folk" er en retoriskfigur som ble oppfunnet av makthaverne i etterkrigstiden for å holde befolkningen i sjakk og gjøre de til lydige konsumere.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...