AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6301 Del Skrevet 13. oktober Homofile, lesbiske og bifile bør starte sin egen forening. Den gruppa har ingenting med trans å gjøre. Jeg misliker når folk setter homofile og transpersoner i samme bås. Hilsen homofil, har aldri vært trans. Anonymkode: d30c1...4c6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6302 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Homofile, lesbiske og bifile bør starte sin egen forening. Den gruppa har ingenting med trans å gjøre. Jeg misliker når folk setter homofile og transpersoner i samme bås. Hilsen homofil, har aldri vært trans. Anonymkode: d30c1...4c6 FRI må fjerne seg fra pride, vi har jo pride! Anonymkode: 764b9...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6303 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): FRI må fjerne seg fra pride, vi har jo pride! Anonymkode: 764b9...a08 Pride starta bra - nå er det bare et freakshow. Opplegget har mistet sin opprinnelse, som er synd. For det var viktig. Anonymkode: 9722a...fba 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6304 Del Skrevet 13. oktober Vi trenger en verdenskrig Anonymkode: 4adbc...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6305 Del Skrevet 13. oktober Jeg håper en gjeng tenåringer skal forsøke å rane meg når jeg går langs sjøen i Oslo, for jeg er ganske sikker på at jeg skal klare å få dratt med meg et par av dem ut i vannet. Og det er store muligheter for at de ikke kan svømme særlig godt. Men dette er ikke noe jeg kan si høyt. Anonymkode: e782f...cc9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #6306 Del Skrevet 15. oktober Jeg er drittlei av å lese om krig og elendighet, jeg overser det og stiller meg mer eller mindre kynisk til alt om dagen. Anonymkode: 9722a...fba 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #6307 Del Skrevet 15. oktober Jeg tenker at Frp velgere stort sett er «sinte, hvite menn» som har gått livets harde skole og er full av fremmedfrykt. Anonymkode: a674c...c7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6308 Del Skrevet 16. oktober Med tanke på at Russland avanserer i Ukraina så håper jeg Ukrainas allierte får tillatelse til å bruke de våpnene de mottar slik de vil. Anonymkode: 3fabc...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6309 Del Skrevet 16. oktober Egon er et harry spisested Anonymkode: 774fe...653 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. oktober #6310 Del Skrevet 18. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt, og svar til dette Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. oktober #6311 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 1.59): Egon er et harry spisested Anonymkode: 774fe...653 Det synes ikke jeg, flott spisested. Folkelig og god mat. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6312 Del Skrevet 18. oktober jaeols skrev (1 time siden): Det synes ikke jeg, flott spisested. Folkelig og god mat. Kjempegod mat. Skal dit etterpå og spise 🥰 nam! Anonymkode: 5488e...93d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6313 Del Skrevet 18. oktober jaeols skrev (2 timer siden): Det synes ikke jeg, flott spisested. Folkelig og god mat. Er jo helfabrikata. Overprisa Fjordland. Anonymkode: 774fe...653 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 18. oktober #6314 Del Skrevet 18. oktober Nei til mer innvandring er en mening som sikkert mange er imot 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6315 Del Skrevet 18. oktober .Fjellmannen skrev (3 minutter siden): Nei til mer innvandring er en mening som sikkert mange er imot Jeg er ikke helt enig. Nordmenn får for lite barn, derfor trenger vi noe innvandring. Spørsmålet er hvor mye, og fra hvilke land innvandrerne kommer fra, i forhold til hvor godt de integrerer seg, arbeidsdeltagelse, kriminalitet, om kultur/religion er kompatibel med vårt samfunn. Anonymkode: 1d409...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 18. oktober #6316 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke helt enig. Nordmenn får for lite barn, derfor trenger vi noe innvandring. Spørsmålet er hvor mye, og fra hvilke land innvandrerne kommer fra, i forhold til hvor godt de integrerer seg, arbeidsdeltagelse, kriminalitet, om kultur/religion er kompatibel med vårt samfunn. Anonymkode: 1d409...c0c Ja nordmenn får for lite barn pga all innvandrerne stikker av med skattepengene våre, vi nordmenn har rett og slett ikke råd til barn. NAV hjelper innvandrere fra første sekund, men ikke nordmenn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. oktober #6317 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er jo helfabrikata. Overprisa Fjordland. Anonymkode: 774fe...653 Langt fra Fjordland. Veldig god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. oktober #6318 Del Skrevet 18. oktober .Fjellmannen skrev (1 time siden): Nei til mer innvandring er en mening som sikkert mange er imot De aller fleste er imot innvandring, da det ikke fører noe godt med seg. Blir mye negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6319 Del Skrevet 18. oktober jaeols skrev (3 minutter siden): Langt fra Fjordland. Veldig god mat. Det er plastikkmat. Den eneste gode maten er den en lager på sitt eget kjøkken, Anonymkode: 4f900...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6320 Del Skrevet 18. oktober jaeols skrev (30 minutter siden): Langt fra Fjordland. Veldig god mat. Det er helfabrikata. Jeg spiser bare på restauranter som lager maten sin selv. Anonymkode: 774fe...653 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå