Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Jeg irriterer meg over at Israel får all pepperen mens Hamas omtrent ikke har blitt kritisert eller blir stilt krav til noenstedsfra. Man kan ikke kritisere Israel uten å samtidig forby Hamas og stille krav til at de byttes ut med en fornuftig ledelse.

Anonymkode: 923d1...a21

Mange av de som kritiserer Israel ønsker at Israel skal utslettes. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når alle disse som har demonstrert for Gaza og ropt from the river to the sea, som snart skal ut i gatene igjen og rope happy pride. Lenge leve dobbelt moral.. 

Anonymkode: 60960...1c2

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Når alle disse som har demonstrert for Gaza og ropt from the river to the sea, som snart skal ut i gatene igjen og rope happy pride. Lenge leve dobbelt moral.. 

Anonymkode: 60960...1c2

Hva er den doble moralen i det? 

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er den doble moralen i det? 

Anonymkode: 2cd9d...b24

Når det er så mange som ikke tar avstand til det Hamas gjør, som er en terrorister og fører den verste ideologien innen islam, hvor homofili er forbudt. Så sier det seg selv.. 

Anonymkode: 60960...1c2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det er så mange som ikke tar avstand til det Hamas gjør, som er en terrorister og fører den verste ideologien innen islam, hvor homofili er forbudt. Så sier det seg selv.. 

Anonymkode: 60960...1c2

Eh?

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamas er gærne terrorister. Det var de som begynte.  

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er skeptisk til  dette med "kamuflering" av autisme. Ser mange kvinner som har fått diagnosen autisme og snakker om at de var så flinke til å kamuflere symptomene at ingen merket at de hadde autisme. Selv synes jeg det skurrer. I mitt hode om man klarer å "kamuflere" at man har autisme så har man ikke autisme.  Om du klarer å fremstå som en som har sosiale antenner så har du sosiale antenner. 

De som får burde få diagnosen autisme er de som IKKE klarer å fremstå som de har sosiale antenner selv om de prøver. 

Anonymkode: 1b20c...027

Rettet på innlegget mitt.  Synes ikke man bør få diagnosen autisme om man fungerer bra sosialt. Kamuflert autisme er kun en måte å sette diagnose på helt vanlige mennesker.  Å ikke si alt man  tenker er ikke kamuflering av autisme, det er å ha sosiale antenner. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er urealistisk å snakke om en palestinsk stat nå. Hvem skal være palestinernes fremtidige leder? Hvorfor er det ingen som snakker om det? Det virker som om at de som mener hvis man anerkjenner Palestina, så løser dette problemet seg helt av seg selv. 

Jeg synes folk kan være veldig selektive i sine kampsaker. Det snakkes mye om apartheid for tiden. Greit nok. Men hvorfor snakkes det så lite om at kjønnsapartheid er en forbrytelse mot menneskeheten? 

 

Endret av Callista
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Callista said:

Jeg synes det er urealistisk å snakke om en palestinsk stat nå. Hvem skal være palestinernes fremtidige leder? Hvorfor er det ingen som snakker om det? Det virker som om at de som mener hvis man anerkjenner Palestina, så løser dette problemet seg helt av seg selv. 

Enig. Men det blir vel som med Oslo-avtalen.  Folk utenfor Israel/Palestina har veldig lyst til å komme med "løsninger" for konflikten uten å ta hensyn til at det er de som bor i området som må bli enige. 

Var samme med Obama også. Da han ble president var han overbevist om at han skulle klare å løse Israel/Palestina-konflikten og at alle i området ville forstå at 2 statsløsning var en løsning alle ville akseptere. Men det ble selvsagt ingen slik løsning .

 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig. Men det blir vel som med Oslo-avtalen.  Folk utenfor Israel/Palestina har veldig lyst til å komme med "løsninger" for konflikten uten å ta hensyn til at det er de som bor i området som må bli enige. 

Var samme med Obama også. Da han ble president var han overbevist om at han skulle klare å løse Israel/Palestina-konflikten og at alle i området ville forstå at 2 statsløsning var en løsning alle ville akseptere. Men det ble selvsagt ingen slik løsning .

Anonymkode: 1b20c...027

Edit: Synes faktisk det er ganske arrogant å tro man har løsningen på denne konflikten. Er selvsagt positivt å forsøke å få til en løsning, men når man går høyt ut og snakker om at nå  har man funnet løsningen uten å ha sjekket om partene faktisk godtar løsningen så synes jeg man er arrogant. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at så mange mennesker (også på KG) synes det er greit, at Palestinske barn blir drept, er fordi de ikke er hvite Europeere.

 

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av milliardærene som flyttet ut fra Norge virker ekstremt bitre.  De sier de trives i Sveits, men i intervjuene snakker de om at de ble tvunget ut og at Norge er et råttent land. Om de virkelig var fornøyde i Sveits så hadde de vel sagt de flyttet frivillig og heller ikke hatt behov for å snakke dritt om Norge. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange av milliardærene som flyttet ut fra Norge virker ekstremt bitre.  De sier de trives i Sveits, men i intervjuene snakker de om at de ble tvunget ut og at Norge er et råttent land. Om de virkelig var fornøyde i Sveits så hadde de vel sagt de flyttet frivillig og heller ikke hatt behov for å snakke dritt om Norge. 

Anonymkode: 1b20c...027

Jeg tror ikke dem er så bitre akkurat. Dem hadde vel kanskje ikke sett for seg at dem måtte flytte ut av landet. 

Men når dette landet jager ut de som ønsker å oppnå noe og skape verdier, så så dem vel ikke noen annen mulighet. 

Men tror dem har det helt fint. Er Borge som taper på det. Så hvem er det som er bitter 🤷

Anonymkode: 60960...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke dem er så bitre akkurat. Dem hadde vel kanskje ikke sett for seg at dem måtte flytte ut av landet. 

Men når dette landet jager ut de som ønsker å oppnå noe og skape verdier, så så dem vel ikke noen annen mulighet. 

Men tror dem har det helt fint. Er Borge som taper på det. Så hvem er det som er bitter 🤷

Anonymkode: 60960...1c2

Ingen trenger så massive verdier som de som velger å flytte til utlandet har. Dette knefallet til "de som skaper verdier" er så amerikansk og utrolig lite demokratisk og mangler logikk. Man ignorerer TOTALT at disse krøsusene ikke kunne produsert en dritt om ikke det var på ryggen av vanlige arbeidstakere. De som sitter på toppen er født med motivasjonen til å klatre opp dit og har i så måte ikke ofret noe mer enn alle andre som svetter og sliter hver dag for å få endene til å møtes. 

 

Anonymkode: 0e77f...01f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Mange av milliardærene som flyttet ut fra Norge virker ekstremt bitre.  De sier de trives i Sveits, men i intervjuene snakker de om at de ble tvunget ut og at Norge er et råttent land. Om de virkelig var fornøyde i Sveits så hadde de vel sagt de flyttet frivillig og heller ikke hatt behov for å snakke dritt om Norge. 

Anonymkode: 1b20c...027

Det er nettopp fordi de er bitre at de snakker dritt om Norge. De ble tvunget til å flytte av hensyn til firmaet. Det var ikke frivillig.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke dem er så bitre akkurat. Dem hadde vel kanskje ikke sett for seg at dem måtte flytte ut av landet. 

Men når dette landet jager ut de som ønsker å oppnå noe og skape verdier, så så dem vel ikke noen annen mulighet. 

Men tror dem har det helt fint. Er Borge som taper på det. Så hvem er det som er bitter 🤷

Anonymkode: 60960...1c2

Det er jo Jonas og Trygve som bør bry seg. Sier veldig mye om venstresiden og hva som er viktig for Norge. Å forsøke å bekjempe fattigdom ved å skatte enkeltindivider og deres jobb så til de grader at de flytter. Logikk er mangelvare når partipisken velger så til de grader inkompetent lederskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Grunnen til at så mange mennesker (også på KG) synes det er greit, at Palestinske barn blir drept, er fordi de ikke er hvite Europeere.

 

Anonymkode: f90a2...7c1

Det er forskjell på å fordømme terrorisme og å være rasistisk. Og ingen jeg kjenner som ber for Israel sier at de støttet drap av barn på Gaza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nettopp fordi de er bitre at de snakker dritt om Norge. De ble tvunget til å flytte av hensyn til firmaet. Det var ikke frivillig.

Anonymkode: 1418a...e1b

Nei, av hensyn til formuen sin.  Ta Røkke so eksempel han kunne solgt noen aksjer og fått betalt formuesskatten, men klart da hadde han fått mindre formue. Så han flyttet fordi han ønsket størst mulig formue og man får størst mulig formue om man er nullskatteyter. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg gir faen i de på Gaza. Jeg kjenner dem ikke og verden er uansett overbefolket og jeg fatter ikke hvorfor palestinere er mer verdt enn folk som dør i Syria, Irak, India, Yemen etc etc.

- Jeg synes man burde innføre 50 % skatt på all arv og verdioverdragelse som overgår 10 millioner, og samme skatt på å føre penger eller verdier ut av Norge. I tillegg burde man ikke kunne eie eiendom i Norge uten å være norsk statsborger.

- Jeg synes ikke vi burde gi en krone i bistand, og vi burde ikke ta i mot noen innvandrere som ikke kommer for å jobbe. Flyktninger som har evner og helse til å jobbe må gjerne komme, men jeg fatter ikke hvorfor vi skal importere trygdemottakere, vi burde heller ta bedre vare på våre egne.

Anonymkode: 1bb89...dcd

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Grunnen til at så mange mennesker (også på KG) synes det er greit, at Palestinske barn blir drept, er fordi de ikke er hvite Europeere.

 

Anonymkode: f90a2...7c1

Hva er grunnen til at et enormt flertall av de som er så opprørte over døde palestinere tilsynelatende gir jamt faen i alle brune barn som drepes av andre brune mennesker? 

Og hvordan ser du forskjell på en israeler og en palestiner? Alle israelere jeg kjenner har oliven hud, mørkt hår og brune øyne, og ser til forveksling like ut som palestinerene jeg kjenner…

Anonymkode: 1bb89...dcd

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...