AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5421 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 18.56): Når du setter deg til motverge, må politiet bruke de midlene som trengs for å få kontroll på deg. Stoler helt og fullt på politiet. Anonymkode: 4f900...209 Hvis en gal politimann mater slag mot meg mens jeg ligger nede, bør jeg dekke hode og indre organer mot volden (og risikere å provosere ham) eller bør jeg gi ham fri tilgang og håpe at det gjør at ham slutter tidligere? Hvis det er normen at Norske politifolk bryter loven og sletter vitners videoer av gale politifolk, bør jeg sette opp en skytjeneste på mobilen sånn at ting ikke lar seg slette? Anonymkode: 3b5c0...d7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5422 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I tillegg er det friske, enkle og snille barn folk fantaserer om. Men i virkeligheten så vet man ikke hva slags barn man får eller hvordan foreldrerollen blir før det er for sent å angre seg. Anonymkode: 1b20c...027 Jepp. Du har alldeles rett!! Anonymkode: 9c943...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5423 Del Skrevet 27. april 2024 Ditzy Doo skrev (12 timer siden): Dem som stemmer på Trump er helt blåst mellom ørene nøyaktig det samme kan vel sier om folk som stemmer på Joe Biden også... Anonymkode: 7e6c6...680 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 27. april 2024 #5424 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): nøyaktig det samme kan vel sier om folk som stemmer på Joe Biden også... Anonymkode: 7e6c6...680 Ikke enig der! Biden har mer fornuft i topplokket enn Trump! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5425 Del Skrevet 27. april 2024 Jeg liker ikke barn eller innvandrere. Men når det er sagt, så behandler jeg alle mennesker med respekt, vennlighet og høflighet. Selv mennesker jeg ikke liker. Anonymkode: 13425...ab9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5426 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis en gal politimann mater slag mot meg mens jeg ligger nede, bør jeg dekke hode og indre organer mot volden (og risikere å provosere ham) eller bør jeg gi ham fri tilgang og håpe at det gjør at ham slutter tidligere? Hvis det er normen at Norske politifolk bryter loven og sletter vitners videoer av gale politifolk, bør jeg sette opp en skytjeneste på mobilen sånn at ting ikke lar seg slette? Anonymkode: 3b5c0...d7f Det er en grunn til at de må gjøre dette for å holde kontroll på deg. Anonymkode: 4f900...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5427 Del Skrevet 27. april 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes Barbie var en teit og kjedelig film! Anonymkode: 9713a...bf9 Jeg likte filmen, men mislikte at man nærmest ble stemplet som kvinnehater om man ikke ville gi samtlige Oscar-priser til filmen og de som hadde laget den. Helt absurd at det skal være kvinnefiendtlig å gi Årets kvinnelige skuespiller til en som har spilt i en annen film enn Barbie. Det er jo fortsatt en kvinne som får prisen! Anonymkode: 1b20c...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #5428 Del Skrevet 28. april 2024 at folk skal vise hvor søt babyen deres er, og blir så sur hvis man ikke sier noe Anonymkode: a1a0d...630 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #5429 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): at folk skal vise hvor søt babyen deres er, og blir så sur hvis man ikke sier noe Anonymkode: a1a0d...630 Enig. Anonymkode: 9722a...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #5430 Del Skrevet 30. april 2024 Ikke direkte upopulær mening på samme måte som det trådstarter spør om. Men noe som kan irritere er når man selv misliker en person tilsynelatende alle andre liker. Når man føler man er den eneste som gjennomskuer personen man misliker. Anonymkode: 1b20c...027 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #5431 Del Skrevet 30. april 2024 "Arbeiderpartiets Rikskringkasting"? Mer som "Oslo Lokal-TV"! Anonymkode: 7ac68...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5432 Del Skrevet 2. mai 2024 Sånne kostholdsfolk som er helt maniske. Bekjent spiser kun vegansk, men ikke NOE med sukker i, smaker aldri på kake eller lignende i sosiale sammenhenger, heller ikke de uten kumelk i. Hun er så tynn at hun knapt henger sammen, og har svimt av flere ganger. Men sukkerfri og vegansk må man være. Sitter alltid og spiser på sin hjemmelagde rare greie som er fermentert eller noe. Er i tillegg anti-vaksine(også for barn) Spar meg! Anonymkode: 10c26...9e8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5433 Del Skrevet 2. mai 2024 Palestinasupporterne er en gjeng med voldelige og lav iq gærninger Anonymkode: 3c053...587 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5434 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånne kostholdsfolk som er helt maniske. Bekjent spiser kun vegansk, men ikke NOE med sukker i, smaker aldri på kake eller lignende i sosiale sammenhenger, heller ikke de uten kumelk i. Hun er så tynn at hun knapt henger sammen, og har svimt av flere ganger. Men sukkerfri og vegansk må man være. Sitter alltid og spiser på sin hjemmelagde rare greie som er fermentert eller noe. Er i tillegg anti-vaksine(også for barn) Spar meg! Anonymkode: 10c26...9e8 Mange spiseforstyrra er veganere Anonymkode: 3c053...587 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #5435 Del Skrevet 2. mai 2024 Menn har hatt makten altfor lenge, og har bevist gang på gang at de ikke er skikket til å håndtere ansvaret for andre menneskers velbefinnende. Nesten alle voldtekter, voldshendelser og drap utføres av menn. Alle kriger startes av menn. Jorda er i ferd med å ødelegges, av menn. Verden kommer til å fortsette å gå i dass inntil kvinner tar makten. Det er bare kvinner som kan forhindre klimakrise, stoppe idiotisk krigføring og kvitte seg med kapitalismen. Kvinner bringer liv og omsorg, menn bringer kun ødeleggelse. Anonymkode: aecc7...2d3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5436 Del Skrevet 3. mai 2024 Ditzy Doo skrev (På 26.4.2024 den 23.12): Dem som stemmer på Trump er helt blåst mellom ørene Kan vi kalle det en upopulær mening når 50 % av amerikanere mener det samme? Anonymkode: ec6a5...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5437 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 20.58): Min upopulære mening er at jeg er superheldig fordi jeg er lesbisk. Anonymkode: c0002...458 Hvorfor? Anonymkode: e58df...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5438 Del Skrevet 3. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Menn har hatt makten altfor lenge, og har bevist gang på gang at de ikke er skikket til å håndtere ansvaret for andre menneskers velbefinnende. Nesten alle voldtekter, voldshendelser og drap utføres av menn. Alle kriger startes av menn. Jorda er i ferd med å ødelegges, av menn. Verden kommer til å fortsette å gå i dass inntil kvinner tar makten. Det er bare kvinner som kan forhindre klimakrise, stoppe idiotisk krigføring og kvitte seg med kapitalismen. Kvinner bringer liv og omsorg, menn bringer kun ødeleggelse. Anonymkode: aecc7...2d3 Det er sant at menn står bak nærmest alle voldtekter og voldshendelser. Men det er ikke sant at kvinner er spesielt opptatt av klima. Det er ingen som handler mer klær enn kvinner. Kvinner kjøper enorme mengder klær de ender med å knapt bruke. Anonymkode: 1b20c...027 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5439 Del Skrevet 3. mai 2024 Topp tre upopulære tanker jeg har: - jeg synes innvandringen fra ikkevestlige land bør stanses. Generelt er innvandringspolitikken slapp og det stilles jævlig lite krav til de som kommer i dag kontra da vi kom på tidlig 90-tall. Rart å tenke sånn som innvandrer og SV-velger, men når jeg ser hvor mye innsats mine besteforeldre på 75+ den dag i dag legger ned på å integrere seg og ta til seg norsk kultur, er det vanskelig å ha noe medfølelse for mine tidligere "naboer" på Grønland. De virkelig hater det norske og gjør narr av alt det fine - fra korps og barnetog til dugnad og frivillighet. - jeg synes det er for mange som har vondt i vilja. Vi er for rause - det går ikke i lengden. - fy fader som jeg KLIKKER av "gentle parenting"!! Herregud! Så mange foreldre har virkelig misforstått dette. PLIS slutt. Møt gjerne den trassende treåringen din i følelsene, men veiled og led henne i riktig retning. Ikke stå ha en fuckings TED-talk om følelser til et trassende barn. Eller uendelig med valgmuligheter. Som om Ella-Norah klarer å ta stilling til de 6 forskjellige alternativene du tilbyr av snacks på tur. Anonymkode: c0eff...acd 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #5440 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sånne kostholdsfolk som er helt maniske. Bekjent spiser kun vegansk, men ikke NOE med sukker i, smaker aldri på kake eller lignende i sosiale sammenhenger, heller ikke de uten kumelk i. Hun er så tynn at hun knapt henger sammen, og har svimt av flere ganger. Men sukkerfri og vegansk må man være. Sitter alltid og spiser på sin hjemmelagde rare greie som er fermentert eller noe. Er i tillegg anti-vaksine(også for barn) Spar meg! Anonymkode: 10c26...9e8 Høres jo mer ut som en reell spiseforstyrrelse, burde få hjelp. Anonymkode: 9722a...fba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå