Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Det er greit å ruse seg litt på ulovlige rusmidler et par-tre ganger i året. 

Men er det mer enn det, så er man syk og trenger hjelp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En del av de som er deprimerte er kun deprimerte fordi de hadde helt urealistiske forventinger til livet. Sett folk som går til psykolog fordi de ikke ikke klarte å få gode nok karakterer til å bli leger og fordi de ikke har fått mange nok likes i sosiale medier. 

Mediene kaller dagens  unge generasjon "generasjon prestasjon", men det er et velig misvisende navn for denne generasjonen jobber ikke noe hardere enn tidligere generasjoner. Denne generasjonen har bare helt ekstreme forventinger og alle forventer at de skal få toppjobber, eie flott bolig og hytte, være superpopulære og superattraktive. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen burde være familiens overhode og kvinnen burde tildels underkaste seg. Samtidig skal mannen forsørge familien og kvinnen sin. 

Anonymkode: 126ab...ab2

Om du leser deg opp på det tredje skiftet så er jo deler av problemet at menn hater å være sjef for familien. De ønsker at kona skal ta alt ansvaret og delegere oppgavene. Kvinner hadde elsket om mennene tok sin andel av ansvaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten ingen meninger i denne tråden er upopulære. 

Anonymkode: 8b3b5...cca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vi for et par-tre tiår siden sluttet å produsere kvinner som faktisk er koneemner. Det aller, aller meste der ute idag er i hvert fall så trashy at de ikke egner seg for noe seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (11 minutter siden):

At vi for et par-tre tiår siden sluttet å produsere kvinner som faktisk er koneemner. Det aller, aller meste der ute idag er i hvert fall så trashy at de ikke egner seg for noe seriøst.

Ja, for menn er så klart mye bedre. De fleste menn ignorerer gode kvinner, de vil ikke ha normale damer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, for menn er så klart mye bedre. De fleste menn ignorerer gode kvinner, de vil ikke ha normale damer.

Jeg er ikke interessert i menn, så det får du/dere vurdere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er nødt til å få på plass mekanismer som straffer den verste politiske dumheten med f.eks utestengelse fra Stortinget eller noe sånt

Ta elektrifiseringen av Melkøya: Vi skal altså bruke masse penger på å slutte å drive anlegget på gass, og istedet drive det på elektrisitet. Javel, men hva skjer så med den gassen som da ikke lenger brukes til å drive anlegget?

Joda, den skal konverteres til flytende form og selges til EU… for å forbrennes der istedet.

Og dette er liksom et "klimatiltak"…!

Vi må få til noe som setter stopper for den verste idiotien. For den er nemlig blitt temmelig ille i våre dager.

Anonymkode: d3fe3...a38

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes stortingspolitikere burde få sitte maks 4 perioder på Stortinget.   4 perioder er 16 år. Har man jobbet 16 år i Oslo og kanskje enda lenger fordi man har sittet i regjering eller også studert i Oslo så har man mistet mye av tilhørigheten til hjemfylket om man ikke er fra Oslo og området rundt  Disse politikerne ender med å kun komme til hjemfylket for å drive valgkamp og å skrive pendlerfradrag og jukse til seg pendlerbolig. 

Etter 16 år i Oslo så har man blitt en osloboer. Man har jobben sin i Oslo, man bor i Oslo, man har barna sine på skoler i Oslo, osv. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At nordmenn nærmest dyrker de som er gode til å gå på ski,uansett hva de gjør ellers i livet. Som feks Northug.  Og om du prøver å si at Johaug gjorde en feil da hun ble tatt for doping blir folk sure. Hva har disse gjort for andre? De tjener masse penger til seg selv,og kommer unna med alt,bare fordi de går fort på ski... 

Anonymkode: b1d44...973

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

At nordmenn nærmest dyrker de som er gode til å gå på ski,uansett hva de gjør ellers i livet. Som feks Northug.  Og om du prøver å si at Johaug gjorde en feil da hun ble tatt for doping blir folk sure. Hva har disse gjort for andre? De tjener masse penger til seg selv,og kommer unna med alt,bare fordi de går fort på ski... 

Anonymkode: b1d44...973

Helt enig med deg. Rart at man får mer heder for å gå på ski enn for å hjelpe syke. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ser alt for mye av dette, og derfor tror jeg kanskje det er en upopulær mening. Men slike quotes og sitater på veggen i form av klistremerker, veggbilder, postere og på facebook er så utrolig harry. Jeg blir skikkelig fordomsfull i forhold til iq-nivået, og tenker at de gjerne ligger godt under 100. 

Anonymkode: ac27d...973

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ser alt for mye av dette, og derfor tror jeg kanskje det er en upopulær mening. Men slike quotes og sitater på veggen i form av klistremerker, veggbilder, postere og på facebook er så utrolig harry. Jeg blir skikkelig fordomsfull i forhold til iq-nivået, og tenker at de gjerne ligger godt under 100. 

Anonymkode: ac27d...973

Moren min er dessverre en av de som gjør dette. Jeg elsker hun fremdeles, men utrolig harry.

Anonymkode: ec6a5...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei meg for at unge folk bruker en avleggs -50-talls Oslo Vest- sjargong: "Kvinner" istedenfor "Damer", og hytten, stuen og solen😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym11223344 skrev (2 minutter siden):

Jeg er lei meg for at unge folk bruker en avleggs -50-talls Oslo Vest- sjargong: "Kvinner" istedenfor "Damer", og hytten, stuen og solen😥

Du kjenner åpenbart ikke språket så godt. Ordet "kvinne" har vært brukt i Norge siden før middelalderen om representanter for det feminine kjønn (det er forøvrig også opphavet til ordet "queen"). "Dame" er et lånord fra fransk som betyr herskerinne. Så nei, 50-tallssjargong må du lenger ut på landet med.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes cannabis bør legaliseres.

Weedmonopolet.

Anonymkode: dd024...1f3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...