AnonymBruker Skrevet 18. april #5361 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er altfor mange som har høy uføretrygd og kan jobbe, alle kan gjøre noe Anonymkode: 08256...202 Utfordringen er jo ikke at alle kan gjøre noe, men ikke gjør det. Utfordringen er arbeidsgivere som ikke ønsker å ansette folk med en uforutsigbar helse. Anonymkode: 9722a...fba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. april #5362 Del Skrevet 19. april Jeg mener ulven bør få leve. 7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5363 Del Skrevet 19. april At jeg synes informasjonen om formålet bak en samtykkelov er forvirrende og selvmotsigende på samtykkelov.no Anonymkode: c0413...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5364 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 22.45): verden hadde vert et bedre sted uten de som bruker ordene lavstatus, white trash og Troll Anonymkode: a1a0d...630 Det samme med "stråmannsargument" og woke 😅 Anonymkode: c0413...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5365 Del Skrevet 19. april De som er imot abort hater kvinner. Anonymkode: 9722a...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5366 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): De som er imot abort hater kvinner. Anonymkode: 9722a...fba Det er vel naturlig å mislike folk som dreper babyer. Anonymkode: 8b3b5...cca 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 20. april #5367 Del Skrevet 20. april Jeg mener Frp er det beste partiet vi har. Har streng innvandringspolitikk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5368 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vel naturlig å mislike folk som dreper babyer. Anonymkode: 8b3b5...cca Et embryo er ikke en baby. Men abortmotstandere orker jo ikke lese vitenskapen bak opplegget. Anonymkode: 9722a...fba 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20. april #5369 Del Skrevet 20. april Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splurge Skrevet 20. april #5370 Del Skrevet 20. april Jeg syns det er sykt at alkohol er lovlig mens cannabis blir sett på som et tungt og livsfarlig rusmiddel, når alkohol er mye farligere. Bare det faktum at du kan miste førerkortet ditt i en ukedag fordi du røyka hasj i helgen sier sitt. Folk drikker jo alkohol i helgen men beholder førerkortet så lenge de ikke kjører med promille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 20. april #5371 Del Skrevet 20. april (endret) Full innvandringsstopp fra ikke-vestlige land. Skulle skjedd for lenge siden. Endret 20. april av Mayer 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5372 Del Skrevet 20. april Mayer skrev (Akkurat nå): Full innvandringsstopp, med noen få unntak. Skulle skjedd for lenge siden. Hvem er unntaket? Anonymkode: 9722a...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 20. april #5373 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er unntaket? Anonymkode: 9722a...fba Litt usikker, kanskje hvis en fra Norge giftet seg på tvers av landegrenser og ønsket å få ektefellen hit. Men masseinnvandringen har ikke vært vellykket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5374 Del Skrevet 20. april Mayer skrev (3 minutter siden): Litt usikker, kanskje hvis en fra Norge giftet seg på tvers av landegrenser og ønsket å få ektefellen hit. Men masseinnvandringen har ikke vært vellykket. Nei, systemet er for dårlig til å følge opp alle, og da virker det mot sin hensikt. Burde renska opp i prosedyrene og oppfølgingstiltakene Anonymkode: 9722a...fba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5375 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et embryo er ikke en baby. Men abortmotstandere orker jo ikke lese vitenskapen bak opplegget. Anonymkode: 9722a...fba Jeg er ikke abortmotstander, men vet hvordan en baby på 18 uker ser ut. Har derfor delte meninger om at de har økt grensen fra 12 uker. Anonymkode: fe9d4...409 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5376 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke abortmotstander, men vet hvordan en baby på 18 uker ser ut. Har derfor delte meninger om at de har økt grensen fra 12 uker. Anonymkode: fe9d4...409 Jeg har også delte meninger, og havner jeg i situasjonen personlig, vil jeg nok heller velge å ta abort tidligere enn 18 uker. Men tar noen abort så sent som 18 uker, tror jeg ikke de tar spesielt lett på det og at det da foreligger godt belegg for avgjørelsen. Det er ikke min business. Anonymkode: 9722a...fba 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5377 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 22.50): Menneskene burde vært utslettet for godt. Anonymkode: aac3e...29b Det blir vi garantert hvis Trump blir President og Putin vinner krigen Anonymkode: 0b180...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 20. april #5378 Del Skrevet 20. april (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det blir vi garantert hvis Trump blir President og Putin vinner krigen Anonymkode: 0b180...dc7 Og Putin vinner krigen, da er vi ferdige. For vi blir de neste. Endret 20. april av jaeols Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5379 Del Skrevet 20. april Mannen burde være familiens overhode og kvinnen burde tildels underkaste seg. Samtidig skal mannen forsørge familien og kvinnen sin. Anonymkode: 126ab...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5380 Del Skrevet 20. april Splurge skrev (1 time siden): Jeg syns det er sykt at alkohol er lovlig mens cannabis blir sett på som et tungt og livsfarlig rusmiddel, når alkohol er mye farligere. Bare det faktum at du kan miste førerkortet ditt i en ukedag fordi du røyka hasj i helgen sier sitt. Folk drikker jo alkohol i helgen men beholder førerkortet så lenge de ikke kjører med promille. Har sett folk som røyker hasj og det er skremmende hvor borte de er i hodet. Lyset er på, men det er ingen hjemme. Anonymkode: 4f900...209 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå