AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5021 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi nordmenn elsker konformitet, og kjøper utelukkende fra KIWI eller Rema 1 000, og så videre. Spiller ingen rolle om matvarene blir 10 ganger billigere andre steder. De aller fleste nordmenn klarer neppe å bryte ut av flere tiår med deres vanlige handlemønster uansett. Anonymkode: 7e6c6...680 Billig er ikke nødvendigvis bedre. Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5022 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 20.53): Er du ufør og kommer deg uti jobb rundt 5-8 år etter å ha fått det innvilget, så skulle du aldri ha hatt uføretrygd i utgangspunktet. Da er du en svindler og var ikke syk nok i utgangspunktet og har smurt på tykt og løyet for å få uføretrygd innvilget. Anonymkode: ba45f...23f Så hvis du har vært i behandling for sykdommen du ble ufør fra, så skal du ikke få lov til å begynne å jobbe igjen og komme deg utav uføretrygden? Trodde det var positivt at folk fikk hjelp til å bli bedre og begynne å jobbe igjen. Det kan ta 5 år eller det kan ta 10 år med hjelp for ettervirkninger fra f eks kreft eller trafikkulykke. Du mener disse skal sitte og motta trygd når de føler at de har blitt friske nok til å jobbe? Anonymkode: 4f900...209 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5023 Del Skrevet 3. mars 2024 At krigen i Ukraina og Russland rammer begge parter. Selv om alle syns synd på ukraina, så er det mange fra russland som er uskyldig som dør også. Putin er en djevel. Men uskyldige er uskyldige uansett hvor de er fra. Anonymkode: 526f3...823 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5024 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gifter du deg på nytt, ikke be gjester som var i det forrige. Tenker at gaver, taler, lovnader fra brudeparet blir kleint. Hold det privat. Anonymkode: e06ce...62b Skal aldri gifte meg igjen, men hvis det skulle skje hadde jeg reist til Las Vegas. Så er helt enig med deg. Anonymkode: 526f3...823 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5025 Del Skrevet 3. mars 2024 Jeg dømmer de med overdrevne narsissistiske tendenser, selfier i hopetall, smil og trutmunn som bare ser latterlig ut. Når jeg tenker meg om så dømmer jeg vel litt de med 100 grams vippeextensions og lange, falske negler også. Anonymkode: e1565...549 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. mars 2024 #5026 Del Skrevet 3. mars 2024 Jeg mener at trening er noe av det viktigste i livet. Ingen tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5027 Del Skrevet 3. mars 2024 Dømmer stort sett alt og alle nord og ned, da jeg er i posisjon til det. Irriterer meg også grønn over små ubetydelige ting. Anonymkode: e05ca...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5028 Del Skrevet 3. mars 2024 De som endelig har kjøpt seg hus og bil og tror de er rike. Så rike at de ikke tror på sosialdemokratiet mer, og begynner å stemme borgerlig 🧐 Anonymkode: 32e1a...0bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5029 Del Skrevet 3. mars 2024 Folk som ikke kan skrive korrekt norsk, ikke kan forskjellen på de/dem, tror det heter psykriatri, "i hytt og gevær", missforstå ... Listen er uendelig. 😬 Anonymkode: eb0eb...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5030 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Billig er ikke nødvendigvis bedre. Anonymkode: 4f900...209 Hvor mye får du for å være medlem av den norske matvare-lobbyen? Anonymkode: dbb91...306 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5031 Del Skrevet 3. mars 2024 On 2/28/2024 at 12:04 PM, AnonymBruker said: Fins en gigantisk tråd om dette allerede. Noe à la "hvilke meninger har du som du ikke tør si høyt" Anonymkode: 01309...ab9 Dette er jo ikke helt det samme. Jeg drømmer om å leve lykkelig med min store kjærlighet..og være smertefri. Drømmer om kjærlighet fra mine medmennesker om å bli behandlet bra heller enn mobbing. Anonymkode: cbb48...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5032 Del Skrevet 3. mars 2024 Folk med autisme som velger å få barn. Det har jeg aldri forstått. Jeg har selv autisme, og jobber dessuten selv i helsevesenet med autisme. Jeg ser hver eneste dag hvor tungt det er å leve med tilstanden og kjenner det selv på kroppen. Jeg vet bedre enn de fleste at det er et stort spekter, og at man kan være tett opp til nevorotypisk og jeg har møtt hundrevis av mennesker med autisme. Men det er veldig arvelig og er en stor belastning å leve med. Jeg kjenner knapt noen som ikke har angst, store eksekutive utfordringer, depresjoner meg selv inkludert. Hvorfor velger noen å la sitt eget ønske om barn gå foran barnas behov? Og å utsette de for en stor sannsynlighet for å arve en tilstand som ikke er noe å skamme seg over og som på mange måter kan være en enorm ressurs, men som likevel påvirker livet i stor grad. Anonymkode: 22db6...628 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5033 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er jo ikke helt det samme. Jeg drømmer om å leve lykkelig med min store kjærlighet..og være smertefri. Drømmer om kjærlighet fra mine medmennesker om å bli behandlet bra heller enn mobbing. Anonymkode: cbb48...f16 Dømmer, ikke drømmer. Anonymkode: ebfeb...7a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5034 Del Skrevet 4. mars 2024 Dømmer dialekt, eller snarere mangelen på en. Parasittord ("fillers"), ordvalg, spesielt om jeg hører dem si "Hvem" istedenfor "Hvilken" . Og hvertfall hvor mange engelske ord de bruker på helt vanlige ting. Anonymkode: 5cff5...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5035 Del Skrevet 4. mars 2024 Folk som har dyre klær, men dårlig stil. Bare kjøper ting fordi det er dyrt og snobbete, liksom. Anonymkode: 3c907...83f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5036 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 18.04): De som ser på Ex on the beach, Paradise Hotel osv som er over 22-23 år. Dette er lav iq mennesker med joggebukse med teksten JUICY over skinnene. Anonymkode: a8f8b...d7c Jeg kan være enig i at sikkert mange som ser på disse seriene er slik. Men ikke alle! Jeg har mastergrad, tjener nesten 1 million i offentlig sektor, er gjeldfri med bolig og bil, og såvidt fylt 30 år og kvinne. Vil ikke kalle meg selv menneske med lav IQ - men likevel elsker jeg å se hjernedøde serier som Paradise Hotel og Ex on the beach Anonymkode: 358ff...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5037 Del Skrevet 5. mars 2024 Drammen hadde rett om flyktningvedtaket, etter min mening. Anonymkode: 764b9...a08 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5038 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 13.53): Jeg mener sykepleiere må streike for bedre arbeidsvilkår. Jeg mener helt seriøst at de burde nekte å møte, og la pasienter dø. Stygt å si det, men vi har kommet til det punktet. Jeg trur ikke det blir noen endringer før folk begynner å dø. Anonymkode: 1418a...e1b Ingen som behandler pasienter sånn burde jobbe innen helse. Anonymkode: 764b9...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5039 Del Skrevet 5. mars 2024 Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø. De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre. Anonymkode: acab1...297 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5040 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg mener at man ikke skal gi overdose-hjelp, la de narkomane dø. De velger selv sitt liv og de påfører smerte og store kostnader på familie og samfunn og ødelegger andres liv. Bedre at de dør. Hjerteløst, men mellom forkjølelse og pest er forkjølelse bedre. Anonymkode: acab1...297 AMEN!!!!!!! Anonymkode: 4f900...209 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå