Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 10.31):

Jeg er lei av all psykisk diagnose pratet på Kvinneguiden! Det føles som om hver fjerde tråd på forumet handler om en eller annen avansert form for autisme, ADHD, PTSD, personlighetsforstyrrelse eller mental tilstand. Enten navlebeskuende personer som bruker alt dette som identitetsmarkører, eller andre som har en sykelig trang til å fjerndiagnostisere andres oppførsel.

Enten står det veldig dårlig til med den norske befolkningen, eller så burde enkelte begynne å lese horoskop i stedet.

Anonymkode: 58795...6ca

Enig. Noen er besatt av diagnoser, og tror de kan avgjøre om TS (eller TS's barn/svigermor/kjæreste) har autisme/ADHD/borderline/narsissisme ut fra et par setninger. Det som er skummelt er at mange som ytrer seg slik ikke ser egne begrensninger, og tror det bare handler fornektelse eller mangel på informasjon dersom andre ikke er enige. 

Anonymkode: 9a722...0cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, ryktespredning, hetsende ytringer, nedsettende ytringer, diskriminerende ytringer, avsporing, brudd på regelen om opphavsrett, spekulasjoner, forherligelse av voldshandlinger og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble slettet for avsporing den 23.10.23 kl. 14:15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2023 at 7:09 PM, durkie said:

Upopulær mening, synes media virker veldig ensidig angående Gaza/Israel. Og Norge bør slutte å sende bistandspenger til Palestina da hamas kun bruker det ti våpen uansett..

ikke så upopulær enn du tror...

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2023 at 4:08 PM, katties said:

Synes pedofile som forgriper seg på barn godt kunne fått dødsstraff, og at de SKAL bli kastrert. 

Blir kanskje litt smør på flesk å kastrere dem før man tar livet av dem? 😅

Anonymkode: eb0b0...bfa

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ortopeder er psykopatiske narsissistiske bøller som aldri burde bli lisensiert til å holde en skalpell……

Anonymkode: 97191...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregory skrev (På 10.10.2023 den 20.01):

De fleste Norske hjem som jeg har sett er stort sett kjedelige, sterile og uten sjel.

Tydelig at du ikke har besøkt meg. Her er sjelfylt rot så det monner 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At ortopeder er psykopatiske narsissistiske bøller som aldri burde bli lisensiert til å holde en skalpell……

Anonymkode: 97191...cac

At enkelte dømmer alle mennesker innenfor et yrke fordi de selv har vært misfornøyd med et inngrep

Anonymkode: 9d49f...67a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om etterfølgende regelpunkt:

Sitat

* Persondebatt eller personangrep. Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person eller på andre måter legge opp til debatt om andre identifiserbare personer som ikke har valgt å eksponere seg selv. Personangrep er angrep på tredjepersoner, i motsetning til brukerangrep som er angrep på brukere.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Story House Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av identifiserbare barn bli moderert strengt.

Det er f.eks. tillatt å diskutere en politikers eller annen offentlig person sitt virke, men ikke offentlige personers familie, privatliv eller utseende.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt utallige ganger allerede, men jeg har den upopulære meningen at det eksisterer kun to kjønn.

Samtidig så mener jeg at det ikke skal legge noen som helst føringer på hvordan man velger å uttrykke seg.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns ikke det er så farlig å si neger. 

Anonymkode: 0730a...fac

Det er det ikke lov å si i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Blir kanskje litt smør på flesk å kastrere dem før man tar livet av dem? 😅

Anonymkode: eb0b0...bfa

Næh, man kunne gjerne kutta alt av og latt de føle på det en måneds tid, minst. Jeg hadde hatt ingenting mot å la dem føle like mye vondt som deres offer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Taylor Swift blir fremstilt som en kvinnelig rollemodell, men jeg liker det ikke. For all del, hun er superflinkt til å skrive låter. Men jeg ville ikke likt at døtrene mine hadde henne som rollemodell. Jeg hadde ikke ønsket at døtrene mine skal være superopptatt av utseende, Instagram-følgere, osv.

Å prøve å bli popstjerne er ikke sunt. Selv blant de få som lykkes er det mange som sliter psykisk, spiseforstyrrelser og  med rus. Og de aller aller fleste lykkes aldri å bli popstjerne, de fleste får kun nedsiden med å hele tiden prøve å bli likt av så mange som mulig.  

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (På 21.10.2023 den 16.08):

Synes pedofile som forgriper seg på barn godt kunne fått dødsstraff, og at de SKAL bli kastrert. 

Tror ikke det er en upopulær mening, til og med hardbarka kriminelle i fengsel hater pedofile

Anonymkode: b9dd8...3d2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...