AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4281 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt av en kranglefant du 😉 Er man ikke kvinne om man ikke har livmor? Får jeg kreft og fjerner den, er jeg ikke kvinne lenger ? Når de graver deg opp fra jorden om 500 år - så kan de vite om du var mann eller kvinne. De kan ikke si noe om hva du følte deg som.. Anonymkode: b6315...3ad Er du født med penis, er du mann. Er du født med livmor, er du kvinne. Uansett hva du fjerner eller legger til senere. Anonymkode: 4f900...209 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4282 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt av en kranglefant du 😉 Er man ikke kvinne om man ikke har livmor? Får jeg kreft og fjerner den, er jeg ikke kvinne lenger ? Når de graver deg opp fra jorden om 500 år - så kan de vite om du var mann eller kvinne. De kan ikke si noe om hva du følte deg som.. Anonymkode: b6315...3ad Tydeligvis ikke, siden det er kun de MED livmor som skulle få gå i kvinnegarderoben. Så da må de uten livmor få gå et annet sted. Vedkommende var jo litt hyggeligere mot menn da, siden menn som må fjerne testikler pga kreft skulle få gå på herrer da… Hvem bryr seg om noen arkeologer 500 fram i tid? Da er jo man død. Livmor eller ikke…. Anonymkode: 2cd9d...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4283 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg er så drittlei av å se regnbuer overalt. Hva f liksom, hva med folk som virkelig trenger å bli hedret? Folk som redder liv for eksempel, eller eldre som har jobbet hardt for landet vårt? Også skal vi bruke en hel måned på forvirret folk i feil kropper som kler seg ut som motsatt kjønn osv? Nei nå er det f meg nok! når jeg går gatelangs ser jeg knapt forskjell på flere og flere mennesker. Er det gutt? Eller jente? Helt absurd! Anonymkode: ebda9...72c 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 19. august 2023 #4284 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke jeg som skrev meningen.. Men jeg synes kvinner har fått vel stor selvtillit. Blitt litt for høye på seg selv. Oss selv , siden jeg er kvinne. Har liksom blitt en greie å klare seg uten menn. Vi trenger dere egentlig ikke.. Hvorfor er dette egentlig en debatt? Trenger vi ikke hverandre? Jeg tror biologien vår fortsatt henger godt igjen ifht ideen vår om likestilling. Ei mor er ei mor uansett. Hun er matfatet, tryggheten etter å ha båret "deg" i 9 mnd.. Litt uforenlig med en lederstilling om mye tid borte fra hjemmet for mange. Men vi har muligheten, om vi vil 😊 Anonymkode: b6315...3ad Her misforstår du som mange andre kraftig. Når jenter i dag sier de ikke trenger menn så mener de at de ikke trenger en mann for å klare seg. Treffer de en mann de liker og har det bra med så blir de sammen, men da for at de elsker hverandre og ikke som 80 prosent av befolkningen som er sammen med en for å ha en. Mange lever ulykkelig i mange år nettopp fordi de ikke elsker hverandre og ikke har det bra sammen. Kvinner I dag har ikke fått for god selvtillit men det er bare noen som henger etter og ikke klarer å justere seg etter indoktrineringer fra 50 tallet. Ja, hvorfor er det en debatt? Kan ikke hver og en bestemme selv hvordan de ønsker å leve livet sitt uten at en eller annen tante eller onkel med gammel tankegang hele tiden skal ha noe å mene eller blande seg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4285 Del Skrevet 19. august 2023 At det finnes i hovedsak to kjønn, kvinne og mann. I noen tilfeller kan man bli tvekjønnet, men det er fremdeles innen enten mann eller kvinne. At man som transkvinne, ikke blir en kvinne, ei heller en mann. De er og blir biologiske menn/kvinner og blir transkvinner/transmenn. At man som (aggressive) transkvinner ikke nødvendigvis hjelper på de rettigheter som (biologiske) kvinner har klart å få til opp igjennom. Tidligere menn nå transkvinner vil på områder som sport og annet vil ta over hele. Biologiske kvinner som før konkurrerte mot andre biologiske kvinner konkurrerer mot biologiske menn. Hvordan i helvete er det rettferdig? Er verden bare mannlig styrt? Anonymkode: ae440...a64 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4286 Del Skrevet 21. august 2023 Alt styrer rundt kjønn er det som irriterer meg. Både fra de som er "for" og "imot". Hvem faen bryr seg? Går jo ikke ut over meg og mitt på noen som helst måte. Vanskelig å bry seg om noe så lite viktig. Anonymkode: 1418a...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 21. august 2023 #4287 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alt styrer rundt kjønn er det som irriterer meg. Både fra de som er "for" og "imot". Hvem faen bryr seg? Går jo ikke ut over meg og mitt på noen som helst måte. Vanskelig å bry seg om noe så lite viktig. Anonymkode: 1418a...e1b Det kommer til å gå utover deg når vi når det punktet der du blir straffet, legalt eller uformelt, fordi du ikke tror på 3+ kjønn. Og det ser faktisk ut som vi allerede er på vei dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer91 Skrevet 21. august 2023 #4288 Del Skrevet 21. august 2023 Kun de som betaler skatt burde hatt stemmerett! 🙃😏😜😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4289 Del Skrevet 21. august 2023 Alle brukere på alle sosiale medier bør være bekreftet til BankID og et poengsystem og sosial score. Er man dust, får man dårlig score og ikke lån til bil og hus samt høyere skatt. Anonymkode: 50631...b27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4290 Del Skrevet 21. august 2023 Synes både menn og kvinner har et ansvar for å være nøye med prevensjon ved ONS. Synes ingen av partene er helt frie for ansvar, og synes en del tar veldig lett på å sette uplanlagte barn til verden, og tenker mer på seg selv enn barnet, Anonymkode: 9a722...0cc 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBurka Skrevet 21. august 2023 #4291 Del Skrevet 21. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle brukere på alle sosiale medier bør være bekreftet til BankID og et poengsystem og sosial score. Er man dust, får man dårlig score og ikke lån til bil og hus samt høyere skatt. Anonymkode: 50631...b27 Flytt til Kina eller Nord Korea. Der har de et slikt sosialt system Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4292 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 21.27): Jeg er så drittlei av å se regnbuer overalt. Hva f liksom, hva med folk som virkelig trenger å bli hedret? Folk som redder liv for eksempel, eller eldre som har jobbet hardt for landet vårt? Også skal vi bruke en hel måned på forvirret folk i feil kropper som kler seg ut som motsatt kjønn osv? Nei nå er det f meg nok! når jeg går gatelangs ser jeg knapt forskjell på flere og flere mennesker. Er det gutt? Eller jente? Helt absurd! Anonymkode: ebda9...72c Jeg håper ikke du har barn, søsken, barnebarn, nevøer eller nieser som brenner inne med å kjenne seg som noe annet enn det DU godtar som vanlig. Det er på grunn av deg, DEG, og dine idiotiske, trangsynte og LITE tolerante holdninger som det trengs å flagges med regnbueflagg hele året. Du burde lære deg og tolerere litt mer. Du høres forvirret ut selv. Ofte er det de som roper høyest... Anonymkode: cfa28...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBurka Skrevet 21. august 2023 #4293 Del Skrevet 21. august 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper ikke du har barn, søsken, barnebarn, nevøer eller nieser som brenner inne med å kjenne seg som noe annet enn det DU godtar som vanlig. Det er på grunn av deg, DEG, og dine idiotiske, trangsynte og LITE tolerante holdninger som det trengs å flagges med regnbueflagg hele året. Du burde lære deg og tolerere litt mer. Du høres forvirret ut selv. Ofte er det de som roper høyest... Anonymkode: cfa28...7dc Ja her skal alle lære seg å bli tolerante med tvang. Er så uhyre latterlig at den gjengen roper om sosial kontroll og så utøver de sosial kontroll selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4294 Del Skrevet 21. august 2023 Synes oppsigelsesvernet i Norge er alt for strengt. Folk som ikke kan jobben sin innen rimelig tid en burde forvente at man har lært litt, burde vært sparket. Anonymkode: 44254...ce4 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4295 Del Skrevet 21. august 2023 Det burde blitt brukt mer tvang innen psykiatri, rus og kriminalomsorgen. Visse mennesker skal ikke kunne velge selv om de vil medisineres eller ikke, flere burde vært borte fra gatene og andre mennesker ve og vel skulle veie mye tyngre. Folk som er dømt for pedofili burde hatt livet sitt veldig begrenset. Voldsalarm skulle alltid blitt satt på voldsutøver og noen mennesker burde hatt kun begrensede områder de får ferdes i. Anonymkode: 2cd9d...b24 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4296 Del Skrevet 22. august 2023 At vedkommende har rett: Anonymkode: ae440...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4297 Del Skrevet 22. august 2023 At vedkommende her og har rett. Anonymkode: ae440...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4298 Del Skrevet 23. august 2023 Intervence skrev (På 20.7.2023 den 15.27): Når jeg sitter i stillevogn på toget, og ber dem om å "holde kjeft" for at jeg og andre skal hvile seg eller bare ha en avslappende reise. Det verste er når folk "hvisker" høyt, og de mener det er lov å "hviske". Selv om det er tydelig bilde foran av vognen om "hysj", og med flere regler om å være stille. Det er tydeligvis svært upopulært. Det er svært mange kranglefanter der ute. Det er ofte tolv ++ andre vogner man kan sitte i men svært mange skal sitte der å skravle. Pell dere bort til en annen vogn! Er det så vanskelig? Eller når folk går gjennom vognen når man har stoppet med små-unger, og folk som snakker ekstremt nærmest skriker høyt. Når toget ellers er fullt må man tåle at andre hvisker i stillevogna. Hvordan klarer du deg ellers i livet hvis du ikke takler litt hvisking? Og folk må få gå gjennom vogna med barn. Hvis du er så høysensitiv så får du holde deg hjemme, eller ta med ørepropper neste gang. Når du oppholder deg utendørs i et samfunn må du takle lyder. Anonymkode: 1c03b...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 23. august 2023 #4299 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker said: Når toget ellers er fullt må man tåle at andre hvisker i stillevogna. Hvordan klarer du deg ellers i livet hvis du ikke takler litt hvisking? Og folk må få gå gjennom vogna med barn. Hvis du er så høysensitiv så får du holde deg hjemme, eller ta med ørepropper neste gang. Når du oppholder deg utendørs i et samfunn må du takle lyder. Anonymkode: 1c03b...efd Det er greit nok når toget er full, men ofte er den ledig i alle de andre 10-12 andre vognene. Prate kan man gjøre i de 10-12 andre vognene. Dersom du ikke skjønner konseptet så er det stillevogn av en grunn for de som vil ha det stille eller ønsker å sove. Da er det forstyrrende med folk som prater. Jeg tåler fint lyd ellers, men som sakt det er en grunn til at det er stillevogn. Tipper at du stikker innom stillevogna kun for å skrike høyt? Mange som hevder at når de "hvisker" så prater de normalt som igjen er forstyrrende. Det er 10-12 andre vogner som garantert har noen seter som er ledige. Ta heller de dersom du ønsker å prate. Endret 23. august 2023 av Intervence 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4300 Del Skrevet 23. august 2023 Intervence skrev (2 minutter siden): Det er greit nok når toget er full, men ofte er den ledig i alle de andre 10-12 andre vognene. Prate kan man gjøre i de 10-12 andre vognene. Dersom du ikke skjønner konseptet så er det stillevogn av en grunn for de som vil ha det stille eller ønsker å sove. Da er det forstyrrende med folk som prater. Jeg tåler fint lyd ellers, men som sakt det er en grunn til at det er stillevogn. Tipper at du stikker innom stillevogna kun for å skrike høyt? Mange som hevder at når de "hvisker" så prater de normalt som igjen er forstyrrende. Det er 10-12 andre vogner som garantert har noen seter som er ledige. Ta heller de dersom du ønsker å prate. Du må jo være litt av en smarting med interessante antagelser om meg gjennom en anonym bruker. Nei, jeg stikker ikke innom stillevogna for å skrike høyt. La meg gjenta nøyaktig poenget mitt; er toget fullt, må man tåle hvisking. Det er mulig det var ledige seter i de andre vognene da du gikk på, men toget fyller seg fort, og plutselig er det ikke plass andre steder. Det er ikke alltid 10-12 andre vogner å sette seg i. Virker som om mange av dere prinsipielle menneskene med «svart-hvitt-mentalitet» er ute etter å «ta» folk og ikke evner å se nyanser i ulike situasjoner. Å rope hold kjeft er forøvrig ekstremt dårlig folkeskikk, i tilfelle ingen lærte dere det. Greit nok at vi er nordmenn og sosialt tilbakestående, men det bør gå av å holde seg rolig og snakke til fremmede voksne på en høflig måte. Eventuelt si ifra til kondoktøren. Anonymkode: 1c03b...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå