Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Denne tas virkelig som anonym fordi jeg tror det er svært få som mener dette, men jeg synes mennesker som tar livet sitt på grunn av mobbing er svake

Jeg har selv blitt mobbet gjennom store deler av skolegangen, hver dag. Kunne aldri falt meg inn.

Anonymkode: 9d49f...67a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Denne tas virkelig som anonym fordi jeg tror det er svært få som mener dette, men jeg synes mennesker som tar livet sitt på grunn av mobbing er svake

Jeg har selv blitt mobbet gjennom store deler av skolegangen, hver dag. Kunne aldri falt meg inn.

Årsaken bak handlingen selvmord er ikke så svart/hvitt. Tenker det ofte (oftest) er flere grunner enn en til at et menneske tar et sånt valg.

Anonymkode: 32c1d...7da

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At Listhaug er noe av det verste i politikken

Anonymkode: dd254...f92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke alle har samme utgangspunkt som deg. Noen takler ting bedre, andre takler ting dårligere, det har ingenting med å være svak eller sterk å gjøre. Det er bare sånn vi er. Så samme behandling kan volde noen andre mange flere utfordringer enn deg feks. Du vet jo heller ikke hva disse menneskene har opplevd, eller hva som er nøyaktig årsak til at de ikke orker/klarer mer.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blod skrev (8 timer siden):

Ikke alle har samme utgangspunkt som deg. Noen takler ting bedre, andre takler ting dårligere, det har ingenting med å være svak eller sterk å gjøre. Det er bare sånn vi er. Så samme behandling kan volde noen andre mange flere utfordringer enn deg feks. Du vet jo heller ikke hva disse menneskene har opplevd, eller hva som er nøyaktig årsak til at de ikke orker/klarer mer.

Det er dog min mening

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er dog min mening

Men hvorfor mener du det når folk er så forskjellige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 hours ago, Blod said:

Enig med deg. At man har blitt mobbet på skolen betyr ikke at man vet akkurat hvordan andre som har blitt mobbet på skolen opplever det. Ikke bare kommer mobbing i mange ulike grader, men det handler jo også om hva som skjer utenfor skolen, når mobbingen startet, relasjonen til foreldrene, om man har venner, hobbyer, osv. 

I mange tilfeller kan det jo også være tilfeldigheter som avgjør om man tar livet av seg eller ikke. Tilfeldig om selvmordsforsøket er vellykket, tilfeldig om man blir sett før det er for sent, osv. For noen kan også små ting på de rette øyeblikkene avgjøre om de tar livet sitt eller velger å leve. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere foreldre som aldri gidder å delta på dugnad i fotballklubben eller korpset:: håper dere får lange, slitsomme  vakter i perleporten post mortem 👌😇 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At man har melket det med Utøya nok.

Anonymkode: 9bcf6...ce2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

60-70-80-90 år gamle menn burde ikke kunne gjøre noen gravid!

Anonymkode: b6e5f...987

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Voksne mennesker som insisterer på å skrive feil med vilje (skrive på dialekt) fremstår som dumme

Anonymkode: 4a60c...c67

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

🤣 enig.!

Anonymkode: 5488e...93d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at de som velger å ikke amme babyene sine er egoistiske. Det er på ingen måte bedre for et barn å få morsmelkerstatning basert på kumelk enn mors egen melk. "Mamming før amming" er det dummeste jeg hører. Ammende mødre mammer vel og? 

Anonymkode: 27b6b...278

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 2.49):

Hvordan tenker du å løse det? 

Anonymkode: 2cd9d...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psykiatrien i Norge er ikke bedre enn i uland når alt kommer til alt

Anonymkode: 3c053...587

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hae fått pride opp i halsen og kommer aldri til å flagge eller få i tog.

Anonymkode: 4f1c9...cc1

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det eneste som er mer patetisk enn influencere på vei ned uten følgere eller de folka på KG som fortsatt insisterer på å fotfølge og kritisere hver minste steg disse influsenerne tar. Get a life.

Anonymkode: 23738...864

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes koriander er godt,og jeg liker ananas på pizza.

Anonymkode: c0378...481

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...