AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3781 Del Skrevet 6. april 2023 At mange kvinner som blir i voldelige forhold er patetiske. Stå for helvete opp for dere sjøl! Anonymkode: 91a66...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 7. april 2023 #3782 Del Skrevet 7. april 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Kan være kjipt for dem for det. At folk skal bli så "mistenkt" for noe for å ville jobbe med barn, at de må bli ransaket på dataen. Men de må jo uansett levere vandelsattest. Anonymkode: 8dd38...cd7 I mine øyne handler det ikke om at man blir "mistenkt", men at man godkjenner at politiet eller andre faktisk sjekker for å sørge for at barn er tryggere. Om man først skal jobbe med barn, bør man jo faktisk prioritere nettopp barn sine sikkerhet. Om en ikke har noe å skjule bør det ikke være noe problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 7. april 2023 #3783 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Jeg forstår bønder 100%. Er det greit at franske bønder heller kumøkka utenfor parlamentet? Nja, nei men jeg forstår dem så til de grader, for det å være bonde er ikke bare en jobb det en ekstremt og hinsides elendig betalt livstid. Faren min er bonde og jobber fra 0600 til 1200 og har en liten pause midt på dagen før han begynner på igjen og avslutter rundt 18.00-20.00 ( hvis han er heldig) hvis ikke en ku har rømt og han må må gå manngard sammen med andre bønder, eller hvis det ikke er vårron, pløying eller eller kalving. Vi har ennå ikke kommet så langt i aggresjonen som franske bønder, som er mye sintere enn vi i nord, og utøve virkemidler for det det de krever men innerst inne heier jeg på dem. For bare de som har sett slitet på nært hold forstår at mennesker gir helsen sin ut for at vi skal ha mat på bordet! Det er virkelig ikke kun takket være Rimi Hagen at vi på en søndag kan gå på en åpen søndagsåpen og kjøpe Jarlsberg. Ja jeg vet at det er en upopulær mening, men det er jaggu på tide at vi er tenker over hvor maten kommer fra og ikke klager over late og sytete bønder. Kan du gjøre det bedre sjøl? Ja sett i gang Endret 7. april 2023 av Laraa 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 7. april 2023 #3784 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg synes at norske bønder har ræva dyrevelferd Jeg synes også at det er greit å fise når man må fise, noe jeg VET er en upopulær mening 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3785 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg er ikke enig med black lives matter. Selvfølgelig er setningen helt riktig, men dette med at de tror at alle hater dem, når de fleste ikke bryr seg, og faktisk er det flest mørkhudede som dreper andre mørkhudede i Amerika. Ikke hvite som dreper dem. Anonymkode: 16806...94f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 7. april 2023 #3786 Del Skrevet 7. april 2023 Topsi skrev (4 minutter siden): Jeg synes at norske bønder har ræva dyrevelferd Jeg synes også at det er greit å fise når man må fise, noe jeg VET er en upopulær mening Å fise når man vil er en lettelse og frihet. Let it go 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3787 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg synes ikke at feks muslimer (eksempel fordi jeg nylig hørte om det) skal få gå fra timen for å be. Ingen religioner skal dras inn på skolen, og hvis det er et krav til dem synes jeg det skal endres på. Anonymkode: 16806...94f 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 7. april 2023 #3788 Del Skrevet 7. april 2023 Inverto skrev (På 10.11.2019 den 2.06): Har du en mening, en tanke eller et perspektiv som du tror dagens samfunn ville sett på som kontroversielt eller politisk ukorrekt? Om du har det, så del det her. Noen eksempler kan være: Du mener ekteskap kun er for mann og kvinne, eller at religion burde fjernes fra skolen. Shit like that. Prøv å holde dere saklig. Ingen trusler, ingen angrep eller fornærmelser. Du behøver ikke å like den som skriver, men du må klare å kommunisere skikkelig. Jeg lager denne tråden fordi det kan være godt å "ventilere" av og til. Dessuten så synes jeg det er forfriskende å høre/lese de tingene som vi "ikke er ment" til å tenke. Håper virkelig dere klarer å holde denne tråden gående uten krangling Jeg mener at Kvinner er det superior sex og fortjener og bli tilbedt å dyrket av oss Mannfolk! 🥰 Det virker som en upopulær mening blandt mange. Selv om jeg kan vise til at det stemmer i mitt ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3789 Del Skrevet 7. april 2023 Vixella skrev (På 6.4.2023 den 16.26): Sårende? Om man vil jobbe med barn og har ærlige hensikter, bør det ikke være et problem å la politiet eller andre sjekke pc for bilder og/eller filmer av mindreårige. Kan jo være veldig mye på en pc som er privat uten å være ulovlig i det hele tatt. Men synes det virker som en grei ide, hvertfall starten på noe Anonymkode: 16806...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3790 Del Skrevet 7. april 2023 Gjest Sirkelen skrev (På 11.11.2019 den 22.53): Jeg mener tobakk burde vært forbudt. Jeg synes de som er aksjonærer, direktører og høytstående folk i tobakksindustrien burde vært pågrepet og straffet akkurat som narkobaroner blir det. Slipp dem aldri ut mer. Jeg mener røykeloven burde opphøre. Røyking på utesteder burde tillates. Røyker selv ikke fast, men hender jeg tar en blås. Eier noen aksjer i tobakksprodusenter. Dem gir bra utbytte. Anonymkode: 59386...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3791 Del Skrevet 7. april 2023 1. Det er helt ok at det ikke blir født så mange barn. 2. Ja til aktiv dødshjelp. 3. Ja til at tigging skal bli ulovlig 4. Ja til å betale mindre skatt som går til uføre, varige nav folk eller andre med problemer. 5. Ja til mindre innvandring. 6. Ja til mindre rettigheter til folk med barn på jobb! Ofte er det de uten barn som får mindre ferie/får ikke velge ferie, de med konstant syke barn lar arbeidet gis til de andre som er på jobb osv osv. Anonymkode: cb7c3...5ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3792 Del Skrevet 8. april 2023 Det at hunder er smartere enn katter stemmer ikke. Det er en påstand av menneskets egoisme fordi hunder kan dresseres og være lydige sånn at mennesker kan bruke dem til hva de vil. Hunder må dessuten læres opp til å stå på to bein og gi labb ,mens katter skjønner selv at de kan reise seg opp på to bein og samtidig bruke potene. Anonymkode: b4d1f...f21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3793 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg håper det blir strengere røykelov. Røyking uteplassen til restaurant feks, bussholdeplasser, utenfor kjøpesenter. Helst helt forbudt. Alltid sitter noen å damper så folk ikke kan nyte maten de har kjøpt på restaurant. Utenfor hvert et kjøpesenter står alltid slitne bingotanter å patter på en røyk. På bussholdeplasser står en idiot å ryker inne i bussskuret mens de normale må stå lenger unna, gjerne når det regner så kun idioten får ly. Røyking er så gammeldags og skadelig, at det burde total forbys. Skal folk røyke får de røyke inne i sitt eget hjem, men ikke i blokk. Anonymkode: 60710...441 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3794 Del Skrevet 8. april 2023 Hvor mange homofile eller trans-personer risikerer fengselsstraff i for eksempel USA eller noen europeiske land? Ingen, med mindre de holder på med noe kriminelt. De har med andre ord akkurat de samme rettighetene som alle andre mennesker. All denne ustoppelige klagingen og sutringen fra denne mikroskopiske gruppen er altså fullstendig unødvendig. På samme måte som det er fullstendig unødvendig med noen heterofile pride-tog, trenger vi ikke andre pride-tog heller. På samme måte som det er helt unødvendig med "white lives matter" protester, så trenger vi ingen BLM-protester heller. Anonymkode: 7e6c6...680 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3795 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange homofile eller trans-personer risikerer fengselsstraff i for eksempel USA eller noen europeiske land? Ingen, med mindre de holder på med noe kriminelt. De har med andre ord akkurat de samme rettighetene som alle andre mennesker. All denne ustoppelige klagingen og sutringen fra denne mikroskopiske gruppen er altså fullstendig unødvendig. På samme måte som det er fullstendig unødvendig med noen heterofile pride-tog, trenger vi ikke andre pride-tog heller. På samme måte som det er helt unødvendig med "white lives matter" protester, så trenger vi ingen BLM-protester heller. Anonymkode: 7e6c6...680 Enig. Og det kommer jo aldri til å bli sett på som normalt å være trans osv hvis det er spesielt bra at noen er det. Det bør hverken være bra eller dårlig Anonymkode: 16806...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3796 Del Skrevet 9. april 2023 Er drittlei av at ting på død og liv skal foreldes. Når det er saker som ikke lenger er aktuelle så blir det ofte sett ned på om det blir kommentert på. Som for eksempel gamle Facebook poster. Anonymkode: 8dd38...cd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3797 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg mener at overvekten i samfunnet er en trussel mot nasjonal sikkerhet. Hjelper ikke med førstegangstjeneste når store deler av ungdommen er for overvektige til å kunne klare seg i en krigssituasjon. Anonymkode: 1b20c...027 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3798 Del Skrevet 9. april 2023 Liker ikke samfunnsutviklingen, blir irritert på folk som snakker om hvor bra vi har det, for vi har det ikke så bra. Mange sliter, er sultne, fryser, og lever i fattigdom. Anonymkode: 6d071...165 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. april 2023 #3799 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Liker ikke samfunnsutviklingen, blir irritert på folk som snakker om hvor bra vi har det, for vi har det ikke så bra. Mange sliter, er sultne, fryser, og lever i fattigdom. Anonymkode: 6d071...165 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. april 2023 #3800 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mener at overvekten i samfunnet er en trussel mot nasjonal sikkerhet. Hjelper ikke med førstegangstjeneste når store deler av ungdommen er for overvektige til å kunne klare seg i en krigssituasjon. Anonymkode: 1b20c...027 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå