Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Muslimer er ikke kompatible med levesettet og våre verdier her i vesten.

Anonymkode: ecef4...ca6

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 17.45):

Rottweiler burde blitt forbudt i Norge. Jeg vet om en som fikk halve ansiktet kvestet for livet av kompisen sin rottweiler, selv har jeg vært nær på å bli angrepet og jeg kjenner til enda flere tilfeller av ulykker og nesten ulykker men " Det kunne skjedd med en labrador også ( ja si meg egentlig, når hørte du sist om en golden retriever som drepte familiens sønn/barnebarn etc...?)  , "har ingenting med rasen å gjøre," neida for guds skyld legg alt på eieren og la disse tikkende bombene som er like stabile som kiloprisen på epler, ture på. 

Anonymkode: 9c943...541

Jeg kjente tre barn under oppveksten som ble bitt av border collie. Men jeg er oppegående nok til å forstå at der er eierne som ikke kan håndtere hund sin skyld og ikke rasens feil. Har forresten rottweiler - og barn 💖

Anonymkode: a23fb...b0a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes vanlige folk som blindt støtter de rike er "Uncle Tom". 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Landegrenser er uetiske. Pass og visum burde avvikles.

Ingen burde kunne nekte meg å dra hvor jeg vil.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke andre menn i slutten av 40 åra og oppover. Og jeg nærmer meg den alderen selv. Oppblåste møkkafolk. Går i mot personlig krise.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker flest er en irriterende  rase.

Jeg elsker mine egne barn og har nære relasjoner  til de få i familien/ vennekretsen.

Men sånn generelt liker jeg feks random hunder enn mennesker .

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min upopulære mening, er at det bør være lov å ha upopulære meninger og diskutere upopulære meninger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvom jeg har deltatt i denne tråden flere ganger, er jeg drittlei av denne tråden. Jeg vil tro det er en upopulær mening.

Anonymkode: b4d1f...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en muslim og vi har vært sammen i 15 år og jeg tilhører venstresiden politisk. Jeg synes hijab er et kvinneundertrykkende plagg og synes at Iman Meskini sin promotering av hijab og det å late som om at det er fritt valg er helt bak mål. Hvorfor er det kun kvinner som skal bruke hijab? Tanken bak er menns seksualisering av kvinner. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltampen skrev (På 22.3.2023 den 23.31):

Psykisk sykdom er ikke en unnskyldning for å være drittsekk. 

"Jeg er bipolar" "jeg har borderline" "jeg har adhd" blabla. Har adhd og ptsd sjæl. Klarer fint å oppføre meg og være grei med andre mennesker. Skjærpings!

Enig. Min kollega sier rett ut at hun er "traumatisert" på grunn av dårlige erfaringer og vi må derfor "tolerere hennes oppførsel". I don't think so!  

Anonymkode: 8b702...3bd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Enig. Min kollega sier rett ut at hun er "traumatisert" på grunn av dårlige erfaringer og vi må derfor "tolerere hennes oppførsel". I don't think so!  

Helt greit å være traumatisert, men man får ikke frikort fra normal folkeskikk likevel. Sorry, not sorry.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Voksne folk som følger influencere er sauer og det gjelder uten unntak. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dobbeltmoral er ikke bedre enn, men akkurat like ille som ingen moral. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, stemmer ikke! Kan ikke forvente oss at verden skal legge seg flat for en person. Makan!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kvinnefotball ser merkelig ut. Det hender jeg zapper rundt på kanaler og havner på drone/oversiktsfilm tatt ovenfra slik at du bare ser skikkelser og da ser jeg med en gang om det er kvinnefotball eller ikke. Det ser ut som hinking eller aerobic, zumba eller dansing når de beveger seg fra den ene siden av banen. Korte steg med mye gestikulering og "hopping". Nei jeg mener ikke at kvinnefotball ikke skal ha samme rettigheter økonomisk eller ikke bli promotert eller ha sin plass i idretten, men rent motorisk og koordineringsmessig ser det spesielt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/25/2023 at 5:40 PM, AnonymBruker said:

Kvinnefotball ser merkelig ut. Det hender jeg zapper rundt på kanaler og havner på drone/oversiktsfilm tatt ovenfra slik at du bare ser skikkelser og da ser jeg med en gang om det er kvinnefotball eller ikke. Det ser ut som hinking eller aerobic, zumba eller dansing når de beveger seg fra den ene siden av banen. Korte steg med mye gestikulering og "hopping". Nei jeg mener ikke at kvinnefotball ikke skal ha samme rettigheter økonomisk eller ikke bli promotert eller ha sin plass i idretten, men rent motorisk og koordineringsmessig ser det spesielt 

Men de burde tjene mindre enn menn når de har dårligere publikumstall. På samme måte som fotballspillere i Norge tjener mindre enn fotballspillere i England siden langt færre er villig til å betale for å se norsk fotball enn engelsk fotball.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på at de såkalte grønne bedriftene bryr seg om miljøet. De bryr seg kun om penger og miljøperspektivet er kun noe de sier for å få solgt produktene sine. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...