AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3601 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De beste i sitt fagfelt vil vel sjeldent drive med politikk uansett? Er man Norges beste kirurg så ønsker man vel å drive med kirugi? Og det er vel bedre for samfunnet at vedkommende fortsetter som kirurg enn at han blir politiker? Anonymkode: 1b20c...027 Nå er det vel ikke en kirurg som er den mest egnet til noen ministerolle heller. Tenker blant annet på feks Stray Spetalen, om du har hørt hva han tenker rundt Acer og strømpolitikken. Han advarte om dette før Norge gikk inn i Acer. Hva tror du en som Spetalen kunne fått til for industrinorge? Anonymkode: 51166...578 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3602 Del Skrevet 1. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det vel ikke en kirurg som er den mest egnet til noen ministerolle heller. Tenker blant annet på feks Stray Spetalen, om du har hørt hva han tenker rundt Acer og strømpolitikken. Han advarte om dette før Norge gikk inn i Acer. Hva tror du en som Spetalen kunne fått til for industrinorge? Anonymkode: 51166...578 Meg du siterte. Angående Spetalen. Ja, vil si du har en upopulær mening om du ønsker lønninger så høye at det vil lønne seg økonomisk for Spetalen å bli politiker. Så sånn sett er jo innlegget ditt innertier. Anonymkode: 1b20c...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. mars 2023 #3603 Del Skrevet 1. mars 2023 Nrk bør leggast ned & dei årlege 6 mrd brukast på fattige 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3604 Del Skrevet 1. mars 2023 Skulle ønske det var greit å gi kunder samme oppførsel som de gir ansatte i butikken. Om du er hyggelig er jeg hyggelig, om du er en drittsekk, så må jeg fortsatt være hyggelig. Synes det er høyst på tide at folk får tilbake med samme mynt! Anonymkode: ec2b5...02e 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3605 Del Skrevet 1. mars 2023 Capazitet skrev (Akkurat nå): Nrk bør leggast ned & dei årlege 6 mrd brukast på fattige Enig der, nrk er jo bare kjedelig Anonymkode: 7d6b8...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaudervelsk Skrevet 1. mars 2023 #3606 Del Skrevet 1. mars 2023 Folk som genuint ser ned på rusmisbrukere, hjemløse, syke og svake er onde. Ja, jeg snakker til noen av dere i denne tråden her!! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3607 Del Skrevet 1. mars 2023 Kaudervelsk skrev (9 minutter siden): Folk som genuint ser ned på rusmisbrukere, hjemløse, syke og svake er onde. Ja, jeg snakker til noen av dere i denne tråden her!! Noen vil si at det er ondskapsfullt å holde disse på trygd fremfor å hjelpe dem til å komme over rusproblemene og få seg jobb og et bedre liv. Anonymkode: a7ad0...e60 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3608 Del Skrevet 1. mars 2023 Er så drittlei woke, går heller motsatt vei. Anonymkode: 4f1c9...cc1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3609 Del Skrevet 1. mars 2023 Synes kvinner som ligger med mange menn er noen billige ludder. Anonymkode: 82df1...c38 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 1. mars 2023 #3610 Del Skrevet 1. mars 2023 HATER å høre Norsk språk på utenlandsferie. Kall meg gjerne Upatriotisk. Vet ikke hvorfor det er slik. Men det er min veldig upopulære mening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3611 Del Skrevet 1. mars 2023 At enkelte tror og mener oppriktig at det er flere enn to kjønn. Anonymkode: 82df1...c38 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaudervelsk Skrevet 1. mars 2023 #3612 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er så drittlei woke, går heller motsatt vei. Anonymkode: 4f1c9...cc1 Hva legger du i "woke"? Jeg er heller ikke fan av snowflakes, men å insistere på å forsvare rasistisk oppførsel og nazi-budskap som en prinsipiell motreaksjon på at folk er litt vel opptatt av å ikke såre andres følelser ... det høres ut som uproduktiv kulturkrig og ikke fornuft, som dere anti-woke folk er så opptatt av. Fornuft altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2023 #3613 Del Skrevet 1. mars 2023 Asparges er ikke mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3614 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Synes kvinner som ligger med mange menn er noen billige ludder. Anonymkode: 82df1...c38 Hvorfor kvinner hvorfor ikke folk som ligger med mange. Like løst samme om man har innover tiss eller utover tiss. Anonymkode: c309f...2ab 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3615 Del Skrevet 1. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Asparges er ikke mat. Sånn føler jeg det for all form for grønnsaker dessverre 🙊 Anonymkode: 7d6b8...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 1. mars 2023 #3616 Del Skrevet 1. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja vi har det Anonymkode: 7d6b8...5dd Spesielt på en service som man har ufrivillig betalt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3617 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg synes det er helt naturlig og greit at flere menn enn kvinner får de best betalte toppjobbene. Kvinner prioriterer mer tid med barna enn foreldrene og da blir jo resultatat at kvinnene får mindre tid til jobb. Har heller aldri hørt kvinner klage over at de ikke jobbet mer overtid da barna var små. Så tror ikke mange kvinner angrer på at de prioriterte 8-4-jobb fremfro å jobbe 50 timer i uka for å rykke opp i næringslivet. Anonymkode: 1b20c...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3618 Del Skrevet 1. mars 2023 Synes menn som bruker hudpleie er utrolig lite sjarmerende. Synes gutteklubben på 40 år som er ute på byen er White trash. Synes menn og damer som ligger rundt/har hatt mange partnere er ekle Anonymkode: e34c8...a44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3619 Del Skrevet 1. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes menn som bruker hudpleie er utrolig lite sjarmerende. Synes gutteklubben på 40 år som er ute på byen er White trash. Synes menn og damer som ligger rundt/har hatt mange partnere er ekle Anonymkode: e34c8...a44 Synes generelt voksne mennesker som drikker seg fulle er white trash. Dette med at det er kult å drikke seg dritings burde man ha vokst fra seg tidlig i 20 årene. Anonymkode: 1b20c...027 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3620 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes menn som bruker hudpleie er utrolig lite sjarmerende. Synes gutteklubben på 40 år som er ute på byen er White trash. Synes menn og damer som ligger rundt/har hatt mange partnere er ekle Anonymkode: e34c8...a44 Du vil vi skal ha stygg hud isteden? Anonymkode: 7d6b8...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå