Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 hours ago, Bulsara said:

Jeg synes ikke noe om at Rosa Kompetanse og lignende kommer inn i barnehage/barneskole og forvirre barn med prat om kjønnsinkongruens. Jeg mener at vi heller skal stole på at voksne kan hjelpe de barna som de ser skiller seg ut og har problematikk med å være født i feil kropp. Ikke forvirre og gjøre andre barn usikre. Synes dette temaet begynner alt for tidlig nå.

Dette leserbrevet summer veldig godt opp hva jeg mener

Brev fra en opprørt far (foreldrenettverket.no)

Akkurat når barn i den alderen lærer at julenissen er fantasi så begynner de å lære at å bli født i feilkropp er en virkelighet. Det går sikkert ann å frita barnet fra slik undervisning på like linje med kristendom faget. Hvis ikke så bør dette være grov brudd på foreldreretten. Folk får lære sine barn hva de selv vil men å la mentalt forvirret folk trå dette ned i halsen på andres barn er feil. 

Det kryr nå av søksmål i USA og UK mot legeindustrien som tjener penger på å operere bort friske kroppsdeler til barn og gjør dem sterile. Håper folk forstår dette er ikke  å bare lære barn "å være den de er". Ironisk nok så må man kappe av seg kroppsdeler for "å være den man er".

Endret av Btw
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Burde fremdeles bli forbudt. 

Anonymkode: 298b2...894

Og hva skal en gjøre hvis en blir alene ALENE etter å ha fått barn da?

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at alle norske borgere har rett til bolig og helsehjelp. Jeg mener at sykdom og lidelse ikke skal brukes som pressmiddel mot andre, at sykehuset er et beskyttet område, at journalene er konfidensielle og at legens eneste ansvar å behandle pasienten og "lindre smerte".

Jeg mener også at man ikke kan kompensere for fravær av argumenter med vold, eller holde tilbake ulike menneskeretter. jeg mener også at flere ting i amerikansk lov er fornuftig, "right to know your accuser", "speedy trial", "no cruel and unusual punishment", "right to an attorney", "presumption of innocence". "right to privacy", "no dispatching of random justice", "double jeaopardy" osv, osv.

i tillegg er jeg en stor tilhenger av forvaltningsloven.

Disse tingene mener jeg er ryggraden i systemet.

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg støtter Ukraina krigen 100%

Anonymkode: 9bcf6...ce2

Hvorfor?

Anonymkode: 7d6b8...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør bli større skille mellom Europa og USA, leste nylig at Biden deltok på ett møte for europeiske toppolitikere av en eller annen grunn 🙄

Det fins ingen partier i Norge som har en streng nok innvandringspolitikk.

Anonymkode: fd126...874

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
Btw skrev (På 7.2.2023 den 13.49):

174 sider på denne tråden!

Dette viser i hvilken grad av politisk korrekt samfunn vi lever i og hvor usunt det er.

Alle sprekker snart av akkumulert meninger og irritasjoner de ikke kan utrykke  pga. de negative konsekvenser de kan få. 

Jeg i hvertfall syns at slike kontroversielle diskusjoner hadde gjort kaffepausene på jobben mye mer levende og interessant. Er så lei av å diskutere været og om kaffemaskinen i hytt og pine at det frister mer å spise alene. 

Snakker ikke med folk lenger da alle har blitt så politisk korrekte, humorløse, krenkefulle, og sytete. 

Det er vel en tråd som engasjerer, men det er veldig mange meninger her som er veldig ukontroversielle. Hva man oppfatter som upopulær mening varierer nok veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er helt berettiget å kutte ut Tom Bombadill fra Ringenes herre filmene,hans tilstedeværelse i bøkene har lite med utfallet på historien å gjøre.

Anonymkode: 60710...441

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lgbtq, BLM er farlige for verden med deres syn. Hvis du ikke flagger deres meninger så er du automatisk i mot de og fortjener nærmest å dø, slik er reaksjonene deres. 

Trump er og var en god president som USA trengte/trenger, folk liker han bare ikke fordi har var litt ufin i tonen sin. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (27 minutter siden):

Lgbtq, BLM er farlige for verden med deres syn. Hvis du ikke flagger deres meninger så er du automatisk i mot de og fortjener nærmest å dø, slik er reaksjonene deres. 

Trump er og var en god president som USA trengte/trenger, folk liker han bare ikke fordi har var litt ufin i tonen sin. 

Og fordi han tok grusomme beslutninger

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og fordi han tok grusomme beslutninger

Som for eksempel?  

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som for eksempel?  

Anonymkode: 7e6c6...680

Å overlate kurdiske allierte til å bli bombet av Tyrkia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (21 timer siden):

😆 Det finnes også mørkhudede og skeive som ikke bryr seg om blm,pride,skeiv politikk osv... Slapp av.

Anonymkode: b4d1f...f21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å godta at Norge sender store pengebeløp til andre land, når det er så vanskelig for nordmenn i Norge. Situasjonen nå, gjør at det for mange er ekstremt vanskelig mtp inflasjon og prisøkning. Jeg er absolutt ikke imot å hjelpe andre, men, mener at man må hjelpe seg selv først - dvs. vi må jobbe nært før fjernt. Folk står i kø for matposer, dumpsterdiving er den nye normalen (ja, jeg overdriver for å "make a point"), eldre fryser... Men AS Norge går så det griner... Likevel, se hvordan det ligger an i eldreomsorgen. Få skoler har hatt økonomisk mulighet til å kjøpe inn nye skolebøker etter ny fagplan, når nye veier skal lages betales det med bompengeinnkreving (- til tross for at vi allerede betaler veiavgift...), det diskuteres HVOR LENGE politikere skal ha etterlønn i stedet for å sette ned foten å spekulere på hvorfor i alle dager de skal ha etterlønn i det hele tatt!

Jeg er absolutt ingen "Norge for nordmenn" type, men, hvorfor hente flyktninger hit uten å ha noe å tilby? Joda, selvfølgelig er det bedre enn å bo i krig, men, hvis vi ikke kan ha et system til å ta dem i mot, hva da? At de går et norskkurs for deretter å aldri komme i arbeidslivet feks. Vi sier A, men ikke B. 

Anonymkode: b473a...d32

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er vanskelig å godta at Norge sender store pengebeløp til andre land, når det er så vanskelig for nordmenn i Norge. Situasjonen nå, gjør at det for mange er ekstremt vanskelig mtp inflasjon og prisøkning. Jeg er absolutt ikke imot å hjelpe andre, men, mener at man må hjelpe seg selv først - dvs. vi må jobbe nært før fjernt. Folk står i kø for matposer, dumpsterdiving er den nye normalen (ja, jeg overdriver for å "make a point"), eldre fryser... Men AS Norge går så det griner... Likevel, se hvordan det ligger an i eldreomsorgen. Få skoler har hatt økonomisk mulighet til å kjøpe inn nye skolebøker etter ny fagplan, når nye veier skal lages betales det med bompengeinnkreving (- til tross for at vi allerede betaler veiavgift...), det diskuteres HVOR LENGE politikere skal ha etterlønn i stedet for å sette ned foten å spekulere på hvorfor i alle dager de skal ha etterlønn i det hele tatt!

Jeg er absolutt ingen "Norge for nordmenn" type, men, hvorfor hente flyktninger hit uten å ha noe å tilby? Joda, selvfølgelig er det bedre enn å bo i krig, men, hvis vi ikke kan ha et system til å ta dem i mot, hva da? At de går et norskkurs for deretter å aldri komme i arbeidslivet feks. Vi sier A, men ikke B. 

Anonymkode: b473a...d32

Dette er nok en tanke og frykt mange deler med deg. 

Anonymkode: 60710...441

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som er imot abort har idiotiske holdninger. Dem bryr seg mer om et potensielt liv, enn en kvinne som allerede lever med følelser osv. Når barnet er født gir dem faen i hva som skjer med barnet. Dem vil tvinge en kvinne til å føde men gir blanke faen i hvordan livet til barnet blir. Idiotisk. 

Det burde finnes aldersgrense på stemmerett. Eldre folk har ofte gamle og udaterte meninger som ikke vil gjøre samfunnet en teneste.

Det burde finnes regler på hvem som kan få barn.

Serie voldtektsmenn som "ikke kan kontrolere seg"(må selfølgelig vere sterke bevis på handlingene) burde bli tvingt til å amputere pikken. Kan fortsatt få barn, men har ikke evnen til å tvinge seg på andre. Drøy handling, men nødvendig i noen tilfeller.

Anonymkode: 4a8c1...116

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite unger er en form for omsorgssvikt og foreldre har 100% skylda

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feite unger er en form for omsorgssvikt og foreldre har 100% skylda

Noen er slik grunnet sykdom 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...