AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3361 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hele det opplegget med toppledere og så videre som skal møtes i Davos er bare forbanna hyklerisk. Tenk å fly med privatfly for å delta på konferanser, bare for å spise masse god mat og mingle med alle andre, for å vise seg frem, og få mest mulig oppmerksomhet. Samtidig preker de om at alle andre burde slutte å ta fly, eller reise med bil, for å redde klimaet og spise insekter fordi kjøtt ikke er bærekraftig nok for dem? 'Hvorfor holder de ikke like godt alle sånne konferanser over Internett, og når det er pause så spiser de ett eller annet insekt-snadder for å gå foran som et best mulig eksempel? Hele Davos er bare motbydelig og falskt hykleri. Anonymkode: 7e6c6...680 Selvfølgelig er det det. Og imens vi skal spise kakerlakker, spiser de kjøtt. De hater oss. Anonymkode: 5c649...1f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3362 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg har flere men kan nevne noen. 1. Man får ikke barn for at de skal bosettes i barnehage. Så mange foreldre (ikke alle) har barna sine i barnehagen hver dag fra 07.00-17:00. Jeg mener at når man får barn må man planlegge hverdagen, evt gå ned i stilling eller omstille livet slik at barnet ikke vokser opp i barnehagen. 2. Krenkehystriet. Folk blir jo krenket over en brekt kvist. Det er tydelig ikke lov å si noe som helst i dagens samfunn uten at noen føler seg krenket, såret eller utenfor. 3. Flere nordmenn klager over sin situasjon, når den eneste som kan gjøre endring er DU selv. Du er ansvarlig for eget liv og handlinger. Det er så mange som legger seg ned og tar på seg offerrollen. Kunne sikkert nevnt flere…. Anonymkode: c0f4c...640 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3363 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg synes det å gi barna sine navn som er på «topp 10»/mest populære navn det året, er utrolig harry. Anonymkode: 97f1d...c60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3364 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det å gi barna sine navn som er på «topp 10»/mest populære navn det året, er utrolig harry. Anonymkode: 97f1d...c60 Ikke sikkert det er årsaken til navnevalget. Kan vøre oppkalling Anonymkode: 5c649...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3365 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan er det en "upopulær mening"? Anonymkode: 8b702...3bd Det er mange jeg har delt denne meningen med som ikke har vært enige. Anonymkode: b4d1f...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3366 Del Skrevet 24. januar 2023 Abortgrensen burde være 18 uker, selvbestemt, som i Sverige. Anonymkode: 60710...441 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 24. januar 2023 #3367 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg synes samfunnet legges opp slik at vi blir ensomme og ulykkelige. Jeg tror den beste måten å løse dette på er å igjen fokusere mer på familie og medmenneskelighet. Jeg synes foreldre bør oppdra barna i større grad. Det samme gjelder store deler av eldreomsorgen. Jeg tror storfamilien og flere generasjoner under samme tak kan løse mye av ensomhets epedimien som bølger gjennom samfunnet. Jeg kan ikke se at dette er forenlig med at alle skal jobbe 100% til en hver tid og det er upopulært det, for det havner jo gjerne på kvinner å dele denne omsorgen for både barn og eldre. Jeg er feminist altså😄 lover😄er for likestilling og sånt, absolutt. Jeg er heller ikke kristen konservativ en plass.. Jeg tror bare ikke samfunnet som helhet blir bedre av at vi alle kjører ett solo løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3368 Del Skrevet 24. januar 2023 Raptuss skrev (3 timer siden): Jeg synes samfunnet legges opp slik at vi blir ensomme og ulykkelige. Jeg tror den beste måten å løse dette på er å igjen fokusere mer på familie og medmenneskelighet. Jeg synes foreldre bør oppdra barna i større grad. Det samme gjelder store deler av eldreomsorgen. Jeg tror storfamilien og flere generasjoner under samme tak kan løse mye av ensomhets epedimien som bølger gjennom samfunnet. Jeg kan ikke se at dette er forenlig med at alle skal jobbe 100% til en hver tid og det er upopulært det, for det havner jo gjerne på kvinner å dele denne omsorgen for både barn og eldre. Jeg er feminist altså😄 lover😄er for likestilling og sånt, absolutt. Jeg er heller ikke kristen konservativ en plass.. Jeg tror bare ikke samfunnet som helhet blir bedre av at vi alle kjører ett solo løp. Uenig. Det ER allerede mye fokus på familie og barn, også økonomisk. Det bør være MER fokus på at det er ok å være alene, bo alene, spise alene, reise alene osv. uten at folk synes synd på deg eller tror du er "rar". Anonymkode: 8b702...3bd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3369 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg misliker uføretrygdede på kvinneguiden som skriver at de fungerer helt normalt. Synes det sverter uføretrygdede og får det til å fremstille som man kan få uføretrygd kun fordi man ikke ønsker å jobbe. Anonymkode: 1b20c...027 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3370 Del Skrevet 26. januar 2023 For dødsstraff Mener angst er tullediagnose og personer som blir ufør pga det burde skamme seg så jævlig Norge har altfor liberal innvandringspolitikk Helsesektoren i Norge er røva fordi det er overvekt av kvinner Det burde være mye vanskeligere å skille seg Menn burde få muligheten til juridisk abort hvis kvinner har mulighet for abort. Håper Gretha Tunberg får en skade som gjør at ho ikke lenger kan være offentlig person. Islam er en politisk ideologi på lik linje som de påstår å være religiøs. Stoler ikke på katolske prester da det alltid er så mye pedofili blant den katolske kirke. Norge og Vesten begynner å kollapse fordi vi ikke lenger bryr oss om personers karakter og anstendighet. Anonymkode: 31d6a...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 26. januar 2023 #3371 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helsesektoren i Norge er røva fordi det er overvekt av kvinner Eh, uten kvinnet kollapser helsesektoren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3372 Del Skrevet 26. januar 2023 Tykke mennesker er late Anonymkode: 845e0...a54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T-AA Skrevet 26. januar 2023 #3373 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg synes det er trist å lese hvor lettvint mange tar på å oppløse en familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 26. januar 2023 #3374 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) . Usj. Teksten min forsvant jo 😒 kommer tilbake senere med fullstendig tekst Endret 26. januar 2023 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3375 Del Skrevet 26. januar 2023 Etter å ha lest endel i denne tråden er min upopulære mening at det er fryktelig mange raringer som henger på dette forumet. Anonymkode: c7c16...7cb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. januar 2023 #3376 Del Skrevet 26. januar 2023 Har alltid irritert meg at Bjørnstjerne Bjørnson får æren for å ha skrevet "Ja vi elsker". Aller helst vil jeg svare Rikard Nordraak, siden han skrev melodien - som duger godt også som instrumental. Teksten uten melodien blir derimot redusert til et kjedelig dikt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3377 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tykke mennesker er late Anonymkode: 845e0...a54 Jeg er tjukk, men absolutt ikke lat. Har en fysisk krevende jobb og er aktiv så og si hver dag. Har økt matlyst og søthunger pga medisiner. Og har ikke viljestyrke når det gjelder søtsaker. Men lat er jeg ikke Anonymkode: 01d9d...dc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3378 Del Skrevet 27. januar 2023 - Folk som er for abort utover uke 12 er syke i hodet. Virker som folk er dumme nok til å tro at det er en celleklump i uke 12 når det slettes ikke er sånn. Var på ultralyd i uke 12 og der var det et lite menneske med fingre og tær. - Ikke-vestlig innvandring er det absolutt verste som har skjedd med Norge. - Det finnes bare to kjønn. - Ulv, bjørn og gaupe er en berikelse. At sauebøndene ikke tar vare på dyrene sine skal ikke gå utover mangfoldet i naturen. - Bikkjer er ekle dyr, og altfor mange bikkjeeiere er bløte i topplokket. Noen ganger føles det som vi alle bor i et bikkjepissoar. Om en bikkje biter bør den også bli avlivet på stedet. - Man bør være forsiktig med å la psykisk syke få uføretrygd, da det ofte bidrar til enda verre psykisk sykdom. Man bør fokusere mer på tilrettelegging og aksept for at vi alle er ulike og har forskjellige utgangspunkt og begrensninger. - Märtha og Durek bør landsforvises. - Man bør snarest slutte å gi fordeler til folk pga hudfarge og kjønn, ikke minst når man ser at kvinner nå har fordeler som menn ikke har. Enten bør det være likt for alle, eller ingen. - Å være "sexarbeider" burde ikke bli sett på som noe å trakte etter, eller noe som er normalt. - Hasj gjør mer skade enn folk tror, og bør absolutt ikke bli legalisert. Bare aw hvor mye problemer vi allerede har med alkohol og sigaretter. Når man først har legalisert noe så er det vanskelig å ombestemme seg. Anonymkode: f0b17...b3f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 27. januar 2023 #3379 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg stoler ikke på at NRK skriver sannheten om ting. I det hele tatt. Eller VG for den saks skyld. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalozingo Skrevet 27. januar 2023 #3380 Del Skrevet 27. januar 2023 Dagens forventninger om barns søvn og måten mange tvinger små babyer til å gå imot sine instinkter og natur ved hjelp av "søvntrening" vitner om et sykt samfunn. Dette er et resultat av "likestilling" hvor mors rolle i samfunnet kort tid etter fødsel er det minst feministiske jeg kan tenke meg. En tredeling av persmisjonen undertrykker biologiske og naturlige forskjeller i foreldreskapet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå