Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Toppidrett handler bare om å være flink til å jukse og til å unngå å bli tatt. 

Anonymkode: 7d5a1...009

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, MortenMunkholm said:

Upopulær mening:

Jeg synes det er altfor mange som har vondt i viljen. Mange av disse mistenker jeg tyr til psykiske plager-hysteriet. 

Dette irriterer meg fordi det går utover de som faktisk har ordentlige psykiske plager.

Enig. I dagens samfunn har det blitt for lett å si at man har angst, er deprimert o.l., for å slippe jobbe.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har nevnt det før, i en såpass lang og gammel tråd, men det er for mye gnål om hvor forferdelig ille det er å motta dick pics.

Man har sett det før. Du kan himle med øynene i et par sekunder og så går livet videre.

Jeg har aldri sendt selv btw.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 18.53):

folk som velger å skaffe seg Tesla, gjør veldig sjeldentt dette fordi de ønsker å "redde miljøet" eller noe sånn piss.  

de gjør dette utelukkende fordi de håper å bli lagt merke til, og for å styrke det allerede temmelig oppblåste egoet deres. 

Anonymkode: 7e6c6...680

Her jeg bor har de fleste tesla, så det er absolutt ikke for å skille seg ut eller bli lagt merke til. Ingen påberoper seg å redde klima med dette heller, men det er deilig å slippe å fylle diesel hele tiden. Lade på husveggen er praktisk og billigere. Men det er pene biler og fungerer godt til vårt bruk. Og siden omtrent alle har elbil i vårt område er det også lite eksos. Så for lokalmiljøet er det positivt selv om klimaavtrykket globalt kan diskuteres. Hvorfor er du så aggressiv egentlig? Det er da bare en bil. Ikke er de ekstremt dyre heller, så jeg forstår ikke hånligheten din.

Anonymkode: fd002...353

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (8 timer siden):

At sykepleiere klager for mye over arbeidsforhold og lønnen.

Du har mye kunnskap om temaet? 

Anonymkode: 60710...441

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har mye kunnskap om temaet? 

Nei men jeg har vært mye på sykehus og derfor møtt mange sykepleiere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de som sier at noen bør ta abort "for barnets skyld" fordi f.eks kun 1 av foreldrene vil ha barnet, burde holde kjeft før de viser hvor kyniske og kalde de er

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (29 minutter siden):

Nei men jeg har vært mye på sykehus og derfor møtt mange sykepleiere.

Så jeg hadde rett, du har ingen kunnskap om det. Pasientene ser en brøkdel. Men alle tror de vet hva de prater om. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasienter som tror de vet alt om helsevesenet, tror de er eksperter om sykdommer bare fordi de har vært på innsiden av et par avdelinger osv, er mindre begavet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (5 timer siden):

Jeg synes de som sier at noen bør ta abort "for barnets skyld" fordi f.eks kun 1 av foreldrene vil ha barnet, burde holde kjeft før de viser hvor kyniske og kalde de er

Jeg syns tvangsabort av og til er innenfor, f.eks grunner som dette:

Desperate kvinner som beholder uønskede barn burde blitt uført abort på. 

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsgivere er glad for at mange går uføre, så slipper de anstrenge seg med tilrettelegging og romslighet

Anonymkode: 3c053...587

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så jeg hadde rett, du har ingen kunnskap om det. Pasientene ser en brøkdel. Men alle tror de vet hva de prater om. 

Du bidrar til skråblikket for å være ærlig. Har både venninner som er sykepleiere og er flaue over den offentlige sytingen til sine kollegaer, samt andre yrkesgrupper som jobber i helsevesenet som har det på akkurat samme måte uten å skrike så høyt. Og det er ekstra flaut at dere sammenlikner lønnen deres med ingeniører som jobber i det private og har en helt annen utdanning. Sykepleie er kun 3år på høyskole hvor 50%(!) er praksis. Og du jobber i det offentlige. Hvorfor ikke sammenlikne lønnen med feks barnehagelærere/barnevernspedagoger osv som det er naturlig å sammenlikne seg med? Ingen mener at dere ikke gjør en viktig jobb, men det gjør veldig mange andre yrkesgrupper også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en upopulær mening:

Når intelligent liv finner oss er det ok at de setter oss under administrasjon frem til vi kan styre jorden i henhold til Melkeveiens galaksestandard for planethåndtering.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Topsi skrev (På 16.1.2023 den 17.12):

Barn ber jo verken om å bli født eller ikke født. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Niqab er et pent plagg, og det bør være større aksept for det i samfunnet. 

Helt enig faktisk. Syns hijab er fryktelig stygt, men kunne gjerne tatt en dag med niqab innimellom, så deilig usynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke ha flere utlendinger til landet som kommer fra katolske og muslimske land. Synes hijab og praktisering av islam bør forbys i Norge. Er du født gutt så er du født gutt, samme som jente. Greta Tunberg er kun ute etter pr og penger, ikke kom her og si at hun hadde kjempet for miljøet hvis hun var et fattig barn som levde på gata. Hvis en person fra et annet land begår en kriminell handling, så bør den personen og hele familien sendes tilbake til opphavslandet uten mulighet for å utleveres på nytt. 

Anonymkode: b7ece...c93

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil ikke ha flere utlendinger til landet som kommer fra katolske og muslimske land. Synes hijab og praktisering av islam bør forbys i Norge. Er du født gutt så er du født gutt, samme som jente. Greta Tunberg er kun ute etter pr og penger, ikke kom her og si at hun hadde kjempet for miljøet hvis hun var et fattig barn som levde på gata. Hvis en person fra et annet land begår en kriminell handling, så bør den personen og hele familien sendes tilbake til opphavslandet uten mulighet for å utleveres på nytt. 

Anonymkode: b7ece...c93

Hva er galt med katolikker?

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forlange utdanning for å jobbe i barnehage anser jeg som fullstendig unødig. Hvem som helst som er glad i barn kan gjøre en fullt ut dugelig jobb der.

Anonymkode: 8d091...e6f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...