AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3141 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg synes babyer med valker er litt ekle. Anonymkode: 7d5a1...009 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. november 2022 #3142 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes babyer med valker er litt ekle. Anonymkode: 7d5a1...009 Åå, det er jo de søteste! 😁 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3143 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 23.27): Haha! 😄 Jo, men er du en leo eller scorpio så kan du jo ikke noe for det! Anonymkode: 0676e...538 Må jo bare si at de er litt enkle da, selv om de selv mener de er komplekse så ingen klarer å finne ut av de.... Er så kleint. Anonymkode: 60710...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 9. november 2022 #3144 Del Skrevet 9. november 2022 Upopulær mening: Ask Me Anything tråder (AMA) er som oftest et resultat av narsissisme. Spesielt hvis personen ikke er signifikant eller en populær person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3145 Del Skrevet 9. november 2022 13 hours ago, MyMichelle said: Jeg var misunnelig på en medstudent. Fordi hun var ufør, og dermed fikk betalt for å studere, mens jeg måtte ta lån. Hun klarte bare 10 stp pr. semester, og jeg vet det var galt av meg å bli misunnelig. Nøkkelen ligger i iå bli ufør etter at du er ferdig med å studere så du kan få sletta studielånet. Er det jeg gjorde og fikk sletta 750 000kr On 11/6/2022 at 8:47 PM, AnonymBruker said: Jeg er en ung mann i god form som blankt hadde nektet å sloss for Norge hvis Russerne kommer på besøk. Grunnen for det er at nordmenn jevnt over, og spesielt eldre generasjoner, har vært en haug feige idioter. Innvandring fra tredje verden har aldri vært lønnsomt på noen som helst måte, og dette har vært klart og åpenbart i flere ti-år. Likevel har de aldri våget å forsøke å reversere det en eneste gang. Det er et ufattelig stort kostnadssluk ingen snakker om. En ser samme trend i hele Europa. Rasist burde ærlig talt vært en hedersbetegnelse på folk som våger å se og ikke minst, si sannheten. I tillegg til alt dette er jeg låst ute av boligmarkedet pga den voldsomme befolkningsveksten vi har hatt delvis pga innvandring. Vi har ikke hatt fødselstall over 2.0 på 50 år og likevel er det ikke nok boliger til folk til anstendige priser, det er helt latterlig. Eldre generasjoner vokter for rikdommen sin fordi det er der makten deres ligger. Jeg er ung og frisk, så jeg må vokte for helsen min med å nekte å være soldat, det er vel eneste makten jeg kan se for meg å ha. Anonymkode: a7cd2...658 Jeg hadde også nektet å sloss for nordmenn. Er innvandrer og her helt enig i det du sier. Samfunnet bryr seg fint lite om deg, eller meg for den slags skyld. Følg med på hva russerne sier og gjør. Hvis magefølelsen din forteller deg at norske politikere hisser til krig og at russerne faktisk kan finne på å krige, så flytter du bare ut av landet. Selg alt du kan, ta pengene dine og kjøp en bil. KJør så sørover. Eventuelt fly dit om du vil det. For som du sier: ikke faen at jeg dør eller kriger for Norge. Jeg føler nøyaktig det samme selv etter å ha møtt nordmenn flest og hvordan jeg ble diskriminert i arbeidslivet. For ikke å snakke om hvordan jeg har blitt behandlet for å snakke imot innvandring eller andre ting nordmenn liksom har bestemt skal være bra og riktig for landet (det er det så absolutt ikke) Anonymkode: 3a74c...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3146 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei, det er jo nettopp det jeg skriver, kjøtt har hatt noe å si i utviklingen.....da trodde jeg det var innlysende at menneskets utvikling ikke har skjedd i løpet av de siste årene. Anonymkode: 24d20...1be Men det er vel kun de siste tiårene menneskene har spist så mye kjøtt som vi gjør i dag? Det kan godt hende kjøtt har hatt en rolle i utviklingen av menneskehjernen, men det er ikke sikkert det er nødvendig å opprettholde dagens konsum for å unngå at vi går tilbake i utvikling. På den annen side, hva er det vi har utviklet oss til? Noen feite, egoistiske skapninger som er i ferd med å ødelegge planeten? Kan det hende vi er over toppen nå? Anonymkode: 7d5a1...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. november 2022 #3147 Del Skrevet 10. november 2022 Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3148 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg HATER ull. Nordmenn elsker jo ull, det er alfa omega for de fleste, men jeg hater det! Jeg syns det er kaldt(ja, jeg syns faktisk det), det klør og stikker og det er ekkelt og klamt. Dessuten reagerer jeg på tykk saueull. Drittstoff. Anonymkode: 298b2...894 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3149 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg HATER ull. Nordmenn elsker jo ull, det er alfa omega for de fleste, men jeg hater det! Jeg syns det er kaldt(ja, jeg syns faktisk det), det klør og stikker og det er ekkelt og klamt. Dessuten reagerer jeg på tykk saueull. Drittstoff. Anonymkode: 298b2...894 Hva bruker du for å holde varmen istedenfor? Anonymkode: 915de...d6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 15. november 2022 #3150 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg HATER ull. Nordmenn elsker jo ull, det er alfa omega for de fleste, men jeg hater det! Jeg syns det er kaldt(ja, jeg syns faktisk det), det klør og stikker og det er ekkelt og klamt. Dessuten reagerer jeg på tykk saueull. Drittstoff. Anonymkode: 298b2...894 Merinoull er tingen. Føles ikke som ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 15. november 2022 #3151 Del Skrevet 15. november 2022 Man trenger ikke så mye protein som man tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3152 Del Skrevet 15. november 2022 At IQ globalt sett har en sammenheng med menneskets utvandring fra Afrika, det å tilpasse seg et annet klima, miljø, mat og organisere samfunn er en viktig faktor for utviklingen av intelligens. Anonymkode: af0f9...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3153 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 16.18): Norsk film bruker de samme 10-15 skuespillerne om igjen og om igjen. Jeg har helt sluttet å se norske filmer fordi jeg er så lei av skuespillerne, og ikke klarer å leve meg inn i handlingen. Anonymkode: 7d5a1...009 Denne meningen er ganske populær Anonymkode: 8b702...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3154 Del Skrevet 20. november 2022 Inverto skrev (På 9.11.2022 den 17.28): Upopulær mening: Ask Me Anything tråder (AMA) er som oftest et resultat av narsissisme. Spesielt hvis personen ikke er signifikant eller en populær person Enig 😀 Anonymkode: 8b702...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3155 Del Skrevet 22. november 2022 Menn som mener at de er undertrykt,vil egentlig bare ha rett til å voldta. Anonymkode: b4d1f...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3156 Del Skrevet 23. november 2022 Mette Marit og Haakon bør ikke bli konge og dronning av Norge. Anonymkode: 3c053...587 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. november 2022 #3157 Del Skrevet 23. november 2022 At mange utnytter velferdsstaten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3158 Del Skrevet 23. november 2022 Å jobbe med barn er et av de hverste yrkene du kan ha, ikke pga barna men pga alt for mange damer, det er så mye visking, baktaling, inntriger, sjalusi, konflikter og utestengelser pluss pluss pluss. Anonymkode: cf514...0f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3159 Del Skrevet 23. november 2022 Jorden er rund,Mrna vaksiner er trygge,Jonas Gahr Støre gjør en kjempe god jobb. Anonymkode: 78acb...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3160 Del Skrevet 23. november 2022 Hijab hører ikke hjemme i enkelte yrker. Anonymkode: 2cd9d...b24 16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå