Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 7.37):

Jeg synes folk som ikke bruker ‘kj’-lyden høres mindre intelligente ut.

skjole, skjøttkaker, skjærring. Slutt med det. Bare slutt 🥵

Anonymkode: 59046...14c

Enig. Høres ut som lavmåls idioter og det går an å forsøke å prate rent …

Anonymkode: 4f1c9...cc1

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BobbySocks skrev (På 6.9.2022 den 12.16):

"Det finnes bare to kjønn" folkene er idioter. Respektløse idioter som er rigide som faen. 

Det finnes faktisk bare to rene kjønn. Så han det heller komme en samlebetegnelse for de andre. Trans eller en annen betegnelse som diverse kjønn …

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endorfin skrev (16 minutter siden):

At jeg heller ville hatt en god diktator en demokrati, en som kan ta upopulære men nødvendige valg mtp klima og lignende, synes ikke den store massen burde diktere hva som burde bli gjort

Men så forstår jeg jo selvsagt at etter den gode diktatoren kan det komme en dårlig..

Ok. Du bør flytte til nord Korea.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 14.24):

Jeg mener IQ faktisk har noe å si for en persons intelligens, og at det kan være vanskelig - endog svært vanskelig - å være en person med høy intelligens; spesielt i oppveksten.

Anonymkode: c7ca8...371

De klarer seg fint og kommer lettere til all lærdom hele livet. Et stort pluss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (På 19.9.2022 den 18.34):

At overvekt er et svik mot velferdsstaten.

Jeg har en venninne som er ganske overvektig og som jobber som sykepleier. Tenk om du hadde vært i en bilulykke... og når du kom på sykehuset, var det hun som skulle behandle deg. Hadde du ligget der og tenkt det samme da? (Jeg vet hun er utrolig god i jobben sin og veldig godt likt både av pasienter og personell).

Anonymkode: 0e5da...d9e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har en venninne som er ganske overvektig og som jobber som sykepleier. Tenk om du hadde vært i en bilulykke... og når du kom på sykehuset, var det hun som skulle behandle deg. Hadde du ligget der og tenkt det samme da? (Jeg vet hun er utrolig god i jobben sin og veldig godt likt både av pasienter og personell).

Anonymkode: 0e5da...d9e

Selvsagt ikke.

Men at 95 % av overvekt er selvforskyldt er det ikke tvil om. Kjenner mange nå som tar rev i seilene og kutter ut usunn mat og søtsaker - og de går ned mye. Jeg er en av dem. Går fort nedover!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (På 6.9.2022 den 12.28):

Mennesker som er rasister (uavhengig om det dreier seg om religion eller hudfarge) er ofte de samme som misliker uføre, homofile, feminister, kvinner, forskere, og er ofte også vaksinemotstandere. Det er de samme menneskene som drar gjennomsnittlig intelligens kraftig ned, mangler empati, evne til refleksjon og til å dra konklusjoner. 
De mangler evne til å skjønne det de leser, forstår ikke statistikk, og stoler blindt på den til enhver tid gjeldende konspirasjonsteorien en eller annen kjendis eller youtube-forsker kokte sammen i sitt eget hode kvelden før, uansett hva det dreier seg om.
Disse menneskene stemmer i all hovedsak frp, krf, demokratene, alliansen, og delvis også høyre og venstre. 
De er avhengige av at noen forteller dem hva de skal tenke og tro. 
De krenkes og blir hysteriske av det meste og selv om det er de selv som roper og skriker høyest om alt fra den slemme naboen til skumle Oslo og feminister som ikke vil la menn fortsette å voldta, maser de til det kjedsommelige om at de er "kneblet" og mangler ytringsfrihet. Gjerne etter å ha sendt hatbrev og så mange stygge kommentarer til politikere og andre at den som hetses må ha beskyttelse og det må startes etterforskninger flere ganger i uken, og på den måten bruker de samme rasistene ressurser de gauler om at andre utnytter.
Tåpelige tapere.

Disse! Og bli så fornærmet under me2  kampanjen og kalle hene generasjonen, generasjon krenk. Henter informasjon fra "hemmelige kilder".   Tåler ikke at andre tjener bedre enn han, særlig ikke de ' ubrukelige' lederene. Men å ta innover seg at det som skiller de er 6 år på universitetet, det går ikke, for i hans hode er årene på gølvet vel så viktige, og av samme grunn tror han kun på forskning som taler hans egen sak hvis han i det hele tatt leser en artikkel basert på forskning. Komfort, komfort og mer komfort. Hytter, biler, ski, grill, hus, heis, biler og strøm. Det er faktisk svært viktige kampsaker, særlig avgiftene når han sitter igjen med 40 000 til forbruk på konto hver måned i tillegg til leieinntekter på alt av eiendom. Geldsfri er han og aldri har han hatt studielån. Livet er allikevel er klagesang.

Mener nordmenn gjør alt riktig og at alle andre er uvitende u-land, men har knapt satt føttene utenfor landegrensen.

Kjøre bil, mye bil og klage den ene dagen han tar en buss fordi bilen er på verksted. Allikevel si til en nyansatt ung kvinne ( for menn våger han ikke herske med) at det faktisk skal koste litt krefter å komme seg på jobb, når hun forsiktig klager over 1 time reisevei med buss og trikk. Hun må jo " bygge seg opp" slik han gjorde, og det skal koste for INGEN skal ha det bedre enn han. Og derfor stikker han kjepper i hjulene for henne på jobb og irriterer seg over at sexuell trakassering ikke lenger går ubemerket hen. Er hun stolt over å ha kjøpt sitt første krypinn på 15 kvm, rakker han ned på det fordi HAN skulle ha hatt en leilighet også, i alle fall ikke henne!

Og har hun utdannelse, ja da må det virkelig harde hersketeknikkene til for å bryte henne ned og mye mansplaining til for å holde på sin posisjon.

Anonymkode: 586f3...464

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 1.19):

Selvsagt ikke.

Men at 95 % av overvekt er selvforskyldt er det ikke tvil om. Kjenner mange nå som tar rev i seilene og kutter ut usunn mat og søtsaker - og de går ned mye. Jeg er en av dem. Går fort nedover!

Så å si 100% av overvekt er selvforskyldt. Det er svært få av oss som blir kaketrumpet på daglig basis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle demente sengeligende uten noe som helst håp om bedring må få lov å dø når de blir så syke at kroppen sier stopp, veldig mange av de holdes mer eller mindre kunstig i live, En venn har en betsefar som har hvert død flere ganger men pga pacemaker dør han ikke, så og si en grønnsak og kjempe dement, ligger bare i senga å stirrer tomt foran seg.

Anonymkode: cf514...0f4

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som FREMDELES mener Viggo Kristiansen er skyldig i Baneheia er enten tilbakestående eller forutinntatte.

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 21.07):

Gamle demente sengeligende uten noe som helst håp om bedring må få lov å dø når de blir så syke at kroppen sier stopp, veldig mange av de holdes mer eller mindre kunstig i live, En venn har en betsefar som har hvert død flere ganger men pga pacemaker dør han ikke, så og si en grønnsak og kjempe dement, ligger bare i senga å stirrer tomt foran seg.

ENIG. Har jobbet på demensavdeling. Vi hadde pasienter som bare lå i sengen, siklet og dreit på seg. Kunne hverken gå, snakke, responderte ikke når vi snakket til de, kunne ikke bevege seg generelt. Bare lå der og stirra i taket. Intet liv i øyene. 
Utrolig trist. Blir jeg slik skal jeg dø. Helst lenge før.

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 21.07):

Gamle demente sengeligende uten noe som helst håp om bedring
må få lov å dø når de blir så syke at kroppen sier stopp

Say no more

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 0.43):

Og det gjør desverre Haakon. Han har vært globalist i 20 år og har jobbet for og fremmet FN og WEF alle disse årene. Han jobber ikke  Norge …

Jepp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge og nordmenn fortjener å miste all rikdommen som har gått til hodet på folk flest.

Anonymkode: d4cdf...397

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2022 at 12:38 AM, Endorfin said:

At jeg heller ville hatt en god diktator en demokrati, en som kan ta upopulære men nødvendige valg mtp klima og lignende, synes ikke den store massen burde diktere hva som burde bli gjort

Men så forstår jeg jo selvsagt at etter den gode diktatoren kan det komme en dårlig..

For en stund tilbake ville de se på muligheten til å la 16 åringer stemme. Tygg litt på den. Mente de var modne nok til å kunne delta i demokratiet 😂😂😂

Helt enig i at diktaturet har størst potensiale når det kommer til styreform. Mulig en slags hybridløsning med et senat med noen få spesialister og en diktator som kan styre det meste.

Hvis diktatoren klarer å slå senatets spesialister har han rett og alle må gjøre som han sier, hvis senatet vinner så får de bestemme hva som blir gjort.

Anonymkode: d4cdf...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inverto

Upopulær mening: mange Nordmenn har fordommer eller xenofobi mot utenlandske som ikke
er fra UK eller Nordlige land. Spesielt mot folk fra lengre sør. Mørk hud er visst et faresignal.
Trenger du bevis? Sjekk alle de nyligste trådene her. Latterlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse som vil bytte kjønn eller vill ha ingen kjønn. Mange sier ikke alle. Liker den oppmerksomheten  de fikk  når de bytta.  Og  de er alt for opptatt med at er du dame liker du  visse ting og er du mann liker du det.  Og det kan ikke blandes. 

Mange unge jenter trur det er lettter å bli sett på som mann . Og de fpr mye skryt når de blir " mann" men viss de ser nærmere på det . Er det ikke kjønn  det er feil med men oppmerksomheten  de får via det. .

Anonymkode: 02e38...0b1

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kom til norge som nå kan dra tilbake til landet sitt, siden det er trygt bør det.

Katter og Hunder er ikke barn, de er dyr

Mennesker er mer verdt enn dyr

Jeg skjønner veldig godt at folk er rasister i dette landet

Jeg synes synd på jeffery Lionel Dahmer ( ikke at jeg likte drapene og synes de er helt forkastlig og veldig stygge ) så mener jeg at det ikke er rart han ble sånn han ble

Anonymkode: a1a0d...630

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upopulær mening: Idealvekten for en jente er det samme som høyden i cm

Anonymkode: f248d...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...