Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Upopulær mening? At man i visse vinkler ALLTID kan se hvilket opprinnelig kjønn en transmann/transkvinne er. Dessuten, kan de oppegående av oss, MERKE om en er samme kjønn eller ikke. Det har med VÆREMÅTEN å gjøre. Den er biologisk og kan ikke endres. 

Anonymkode: ae440...a64

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nimbus2000

Jeg himler med øynene når fedre kan skryte  av at de aldri har hatt en uke hvor de jobbet under 50 timer. Skjønner ikke hvorfor de fikk barn og skjønner ikke hvorfor de skryter av å bruke minst mulig tid med barna. 

Det er vel ikke akkurat en upopulær mening, men man blir selvsagt enormt upopulær om man sier det til de det gjelder. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 23.42):

Det er usunt og rart å amme unger over ett år. Når de har tenner og er i stand til å argumentere for å få pupp da er det ikke greit altså.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

Hvorfor det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (På 29.8.2022 den 20.38):

Jeg himler med øynene når fedre kan skryte  av at de aldri har hatt en uke hvor de jobbet under 50 timer. Skjønner ikke hvorfor de fikk barn og skjønner ikke hvorfor de skryter av å bruke minst mulig tid med barna. 

Det er vel ikke akkurat en upopulær mening, men man blir selvsagt enormt upopulær om man sier det til de det gjelder. 

Noe lignende som er irriterende er når arbeidsgivere i bransjer med ekstremt mye overtid forteller at de ønsker å ansette kvinner og at det ikke er noe problem å kombinere jobben med å ha barn. Selv har jeg en kvinnelig sjef som jobber 60 timer i uka i snitt og som har stått i avisa og sagt at jobben fint lar seg kombinere med å ha barn og at flere kvinner bør velge samme yrke som henne. 

Anonymkode: 820ec...c30

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for dødsstraff...

Pedofile feks, hva faen skal vi med dem? Hvorfor koste på dem masse penger. Bam, borte, problem solved. 

Anonymkode: a0674...171

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er, og har alltid vært, tilhenger av storstilt utbygging av atomkraft.

Virker som den er blitt litt mer stueren i løpet av det siste halve året.

Anonymkode: 93b17...3a7

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater "Hver gang vi møtes". Et program der folk er programforpliktet til å gråte.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upopulær mening: jeg savner den tid damer kledde seg sexy.
Personlig liker jeg ikke den "retro" aktige klesstilen mange går i nå. 
Vet ikke hva du kaller det, men slike bukser som er brede ved føttene(?) er ikke fint imo osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (17 timer siden):

Upopulær mening: jeg savner den tid damer kledde seg sexy.
Personlig liker jeg ikke den "retro" aktige klesstilen mange går i nå. 
Vet ikke hva du kaller det, men slike bukser som er brede ved føttene(?) er ikke fint imo osv

Mom pants. Drit stygt.

Anonymkode: 043ba...1c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moralsk veldig galt å få egne barn. Verden er full av barn som trenger å bli tatt vare på, man vet ikke hva slags verden eller liv man setter barn inn i (de kan ikke velge selv å bli født), og det siste jorden trenger er flere mennesker.

Anonymkode: 9a5db...0b0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tindersvindlersaken er utrolig oppblåst. Og den norske kvinnen er helt på trynet.

Anonymkode: d23a6...c0a

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at vi bør slutte med absolutt ALL forskning på dyr. Istedenfor kan fanger som har fått dødsstraff eller livstidsdom erstatte dyrene i forsøk. Istedenfor å drepe de så kan de gjøre nytte av seg, istedenfor å la de sitte i fengsel til den dagen de dør, og bruke masse penger på de, så kan de i det minste gjøre noe «for pengene».. Dyr er uskyldige, det er ikke pedofile som handler på lystene sine. 

Anonymkode: 915de...d6f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som er rasister (uavhengig om det dreier seg om religion eller hudfarge) er ofte de samme som misliker uføre, homofile, feminister, kvinner, forskere, og er ofte også vaksinemotstandere. Det er de samme menneskene som drar gjennomsnittlig intelligens kraftig ned, mangler empati, evne til refleksjon og til å dra konklusjoner. 
De mangler evne til å skjønne det de leser, forstår ikke statistikk, og stoler blindt på den til enhver tid gjeldende konspirasjonsteorien en eller annen kjendis eller youtube-forsker kokte sammen i sitt eget hode kvelden før, uansett hva det dreier seg om.
Disse menneskene stemmer i all hovedsak frp, krf, demokratene, alliansen, og delvis også høyre og venstre. 
De er avhengige av at noen forteller dem hva de skal tenke og tro. 
De krenkes og blir hysteriske av det meste og selv om det er de selv som roper og skriker høyest om alt fra den slemme naboen til skumle Oslo og feminister som ikke vil la menn fortsette å voldta, maser de til det kjedsommelige om at de er "kneblet" og mangler ytringsfrihet. Gjerne etter å ha sendt hatbrev og så mange stygge kommentarer til politikere og andre at den som hetses må ha beskyttelse og det må startes etterforskninger flere ganger i uken, og på den måten bruker de samme rasistene ressurser de gauler om at andre utnytter.
Tåpelige tapere.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 13.10):

Sushi er helt jævlig. Jeg tror dere bare later som fordi dere tror andre liker det :P Liker noen genuint vin? Jeg tror ikke det.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

Åh jo, sushi er det beste😍 må være en god restaurant da, hvis ikke er det ikke noe godt.

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...