Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke programmet "Mina og meg", eller hva det heter. Jeg orker ikke andre folks unger og synes ikke det er søtt på noe vis. Jeg synes navnene på de ungene er fjottete, og han pappaen er intens. Håper de ungene slår seg max vrange på disse turene.

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

matsats skrev (På 21.4.2022 den 18.18):

Du hater 17.mai? Du hater at Ukraina forsvarer seg mot Russland?

Nasjonalisme som ideologi i dagens verden har ikke så mye med 17. mai å gjøre. Du er mer inne på noe når du lurer på det med krigen. Russland har foret opp under nasjonalistisk ideologi siden Putin kom til makten. Resultatet ser vi nå i krigen mot Ukraina. 

Anonymkode: 6824f...8d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et land burde sette sin egen befolkning først.

men det betyr ikke at man ikke kan hjelpe andre land.

Anonymkode: b52d5...997

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med få unntak feil å dømme folk som levde før etter moralen vi har i 2022.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lei av utlendingfamilier som ikke har styr på barna sine. Barna løper villmann på både butikker, lekeland og badeland. Hyler og skriker. Hva gjør foreldrene? Ingenting. Sitter og prater med sidemannen eller sitter med nesa godt plantet i telefonen. 

Anonymkode: f3a23...12c

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mennesker også er dyr, og alt liv er like mye verd.

At vi bør sørge for at menneskearten dør ut, slik at jorden blir et bedre sted. 

Anonymkode: 8952b...db7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nasjonalisme som ideologi i dagens verden har ikke så mye med 17. mai å gjøre. Du er mer inne på noe når du lurer på det med krigen. Russland har foret opp under nasjonalistisk ideologi siden Putin kom til makten. Resultatet ser vi nå i krigen mot Ukraina. 

Anonymkode: 6824f...8d2

17. mai er ren nasjonalisme. Det er Norges nasjonaldag der vi feirer Norge som selvstendig og uavhengig nasjonalstat. Ukrainas forsvar mot Russland er også et utslag av nasjonalisme. Ukrainerne er villige til å dø for eget lands selvstendighet.

Hvis du mener all form for nasjonalisme er feil, så må du også være motstander av både 17. mai og Ukrainas forsvar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

matsats skrev (1 time siden):

17. mai er ren nasjonalisme. Det er Norges nasjonaldag der vi feirer Norge som selvstendig og uavhengig nasjonalstat. Ukrainas forsvar mot Russland er også et utslag av nasjonalisme. Ukrainerne er villige til å dø for eget lands selvstendighet.

Hvis du mener all form for nasjonalisme er feil, så må du også være motstander av både 17. mai og Ukrainas forsvar.

Det er Norges grunnlov som feires 17 Mai, det er derfor dagen kalles Grunnlovsdagen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til hva alt for mange på dette forumet tror, så kan man ikke sammenligne Norge med Ukraina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er Norges grunnlov som feires 17 Mai, det er derfor dagen kalles Grunnlovsdagen.

Kunne fint klart oss uten 17. mai.

Anonymkode: 7f117...684

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at ledelsen på kg får ufortjent mye kritikk 

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes at ledelsen på kg får ufortjent mye kritikk 

betraktning av hvor mye tull og piss preik den gjengen finner på, så fortjener de selvfølgelig en god del kritikk også.   

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

betraktning av hvor mye tull og piss preik den gjengen finner på, så fortjener de selvfølgelig en god del kritikk også.   

Anonymkode: 7e6c6...680

Jeg synes de gjør en god jobb og fortjener skryt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt å lese sinte svar. Fra slike som ikke bare har «meninger», men «MENINGER!!!». De som har et eller annet fiendebilde, og dersom man tar til orde mot dette, så er man automatisk «en av dem». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 21.42):

Jeg vil ikke ha andre flagg enn norske i 17. mai toget. 

Bunad er kjempefint på norske damer, men rett og slett stygt på innvandrere, som knapt kan snakke norsk. 

Anonymkode: c610b...b3a

Norge har to offisielle flagg. Hva synes du om det andre, det som ikke står for kongeriket?

Er det bare innvandrere som er dårlige i norsk, du ikke vil se i bunad. Eller er det innvandrere generelt? Er det slike du ser på TV, eller i virkeligheten?

Endret av MyMichelle
La til den siste setningen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er helt greit med vindkraft både til lands og til havs (selvføgelig ikke najsonalparker og andre naturvernområder). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (8 minutter siden):

Norge har to offisielle flagg. Hva synes du om det andre, det som ikke står for kongeriket?

Dette er da det eneste offisielle flagg Norge har

Norwegian_flag_in_wind.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 21.42):

Jeg vil ikke ha andre flagg enn norske i 17. mai toget. 

Bunad er kjempefint på norske damer, men rett og slett stygt på innvandrere, som knapt kan snakke norsk. 

Anonymkode: c610b...b3a

rasisme

Anonymkode: a1a0d...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...