AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1821 Del Skrevet 16. april 2022 Syns ikke man skal hylle ekstremt overvektige og si at de er tøffe som tørr å kle av seg for å vise seg frem. Anonymkode: 9b7b1...de3 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1822 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke man skal hylle ekstremt overvektige og si at de er tøffe som tørr å kle av seg for å vise seg frem. Anonymkode: 9b7b1...de3 Jeg mener det motsatte Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1823 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke man skal hylle ekstremt overvektige og si at de er tøffe som tørr å kle av seg for å vise seg frem. Anonymkode: 9b7b1...de3 enig. Ekstrem overvekt er ikke sunt , og jeg kommer aldri til å oppmuntre mine barn til å fortsette å være overvektige om de skulle bli det. Anonymkode: a2523...45e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1824 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): enig. Ekstrem overvekt er ikke sunt , og jeg kommer aldri til å oppmuntre mine barn til å fortsette å være overvektige om de skulle bli det. Anonymkode: a2523...45e Det er to helt forskjellige ting du Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. april 2022 #1825 Del Skrevet 16. april 2022 At jeg, i motsetning til BlåBlå-Norge, mener at kriminelle fortjener rehabilitering og en ny sjanse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1826 Del Skrevet 16. april 2022 At stor aldersforskjell er sexy... Anonymkode: e96f4...27d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1827 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva med nordmenn som ikke gidder å jobbe? Anonymkode: 8b702...3bd Handler ikke om å ikke gidde å jobbe for innvandrere. Handler om intergrering. Noen gidder faktisk ikke å bli integrert. Tror de kan komme hit å gjøre akkurat som de vil f. Eks bryte loven eller få et barn i året. Anonymkode: c8904...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1828 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler ikke om å ikke gidde å jobbe for innvandrere. Handler om intergrering. Noen gidder faktisk ikke å bli integrert. Tror de kan komme hit å gjøre akkurat som de vil f. Eks bryte loven eller få et barn i året. Anonymkode: c8904...63c Det irriterer meg når de ikke gidder å lære seg språket vårt Anonymkode: db1aa...86f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1829 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det irriterer meg når de ikke gidder å lære seg språket vårt Anonymkode: db1aa...86f Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? Anonymkode: 8b702...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1830 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Handler ikke om å ikke gidde å jobbe for innvandrere. Handler om intergrering. Noen gidder faktisk ikke å bli integrert. Tror de kan komme hit å gjøre akkurat som de vil f. Eks bryte loven eller få et barn i året. Anonymkode: c8904...63c Det finnes nordmenn som ikke er integrert heller. Sitter hjemme 24/7 og drikker. Ingen jobb og ingen nettverk. Våkne, drikke, drite. Dag etter dag. Er man integrert da? Anonymkode: 8b702...3bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1831 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? Anonymkode: 8b702...3bd Nå prater jeg om folk som kommer til Norge uten å lære seg språket, det er en helt annen sak som du får ta opp med de det gjelder Anonymkode: db1aa...86f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1832 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes nordmenn som ikke er integrert heller. Sitter hjemme 24/7 og drikker. Ingen jobb og ingen nettverk. Våkne, drikke, drite. Dag etter dag. Er man integrert da? Anonymkode: 8b702...3bd AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? Anonymkode: 8b702...3bd Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 16. april 2022 #1833 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? Anonymkode: 8b702...3bd Manglende rettskriving gjør det ikke umulig å kommunisere med folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1834 Del Skrevet 16. april 2022 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Manglende rettskriving gjør det ikke umulig å kommunisere med folk. Men for de som ikke takler noen skrivefeil så blir det tydeligvis et mareritt, bare se rundt om på kg 😝 Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 16. april 2022 #1835 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men for de som ikke takler noen skrivefeil så blir det tydeligvis et mareritt, bare se rundt om på kg 😝 Anonymkode: db1aa...86f Jeg irriterer meg også over skrivefeil, mest av alt mine egne, men det at man ikke forstår det som står skrevet tilhører nok i unntakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1836 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå prater jeg om folk som kommer til Norge uten å lære seg språket, det er en helt annen sak som du får ta opp med de det gjelder Anonymkode: db1aa...86f Skjønner. Det gjelder bare utlendinger, ikke nordmenn. Anonymkode: 8b702...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1837 Del Skrevet 16. april 2022 PetterKanin skrev (51 minutter siden): Manglende rettskriving gjør det ikke umulig å kommunisere med folk. Det var snakk om å lære seg språket, ikke sant? Rettskriving ER språket. Anonymkode: 8b702...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 16. april 2022 #1838 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var snakk om å lære seg språket, ikke sant? Rettskriving ER språket. Anonymkode: 8b702...3bd En liten del av språket. Hvis du tror det er dette de fleste snakker om når man mener at innvandrere bør lære seg språket tar du nok feil. Det handler om å kunne gjøre seg forstått og forstå det folk sier til en. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 16. april 2022 #1839 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner. Det gjelder bare utlendinger, ikke nordmenn. Anonymkode: 8b702...3bd Hvis noen skriver "Jeg rakk desverre ikke bussen", forstår du ikke det? Hvis noen skriver "lil'asaf lam 'alhaq bialqarib", er det da ikke litt vanskeligere å forstå? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 16. april 2022 #1840 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) Har mange. For mye å ramse opp. Endret 16. april 2022 av hellokitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå