Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Syns ikke man skal hylle ekstremt overvektige og si at de er tøffe som tørr å kle av seg for å vise seg frem. 

Anonymkode: 9b7b1...de3

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns ikke man skal hylle ekstremt overvektige og si at de er tøffe som tørr å kle av seg for å vise seg frem. 

Jeg mener det motsatte 

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. Ekstrem overvekt er ikke sunt , og jeg kommer aldri til å oppmuntre mine barn til å fortsette å være overvektige om de skulle bli det. 

Anonymkode: a2523...45e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

enig. Ekstrem overvekt er ikke sunt , og jeg kommer aldri til å oppmuntre mine barn til å fortsette å være overvektige om de skulle bli det. 

Anonymkode: a2523...45e

Det er to helt forskjellige ting du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg, i motsetning til BlåBlå-Norge, mener at kriminelle fortjener rehabilitering og en ny sjanse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med nordmenn som ikke gidder å jobbe? 

Anonymkode: 8b702...3bd

Handler ikke om å ikke gidde å jobbe for innvandrere. Handler om intergrering. Noen gidder faktisk ikke å bli integrert. Tror de kan komme hit å gjøre akkurat som de vil f. Eks bryte loven  eller få et barn i året.

Anonymkode: c8904...63c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Handler ikke om å ikke gidde å jobbe for innvandrere. Handler om intergrering. Noen gidder faktisk ikke å bli integrert. Tror de kan komme hit å gjøre akkurat som de vil f. Eks bryte loven  eller få et barn i året.

Det irriterer meg når de ikke gidder å lære seg språket vårt

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det irriterer meg når de ikke gidder å lære seg språket vårt

Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det finnes nordmenn som ikke er integrert heller. Sitter hjemme 24/7 og drikker. Ingen jobb og ingen nettverk. Våkne, drikke, drite. Dag etter dag. Er man integrert da? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Morsomt. Jeg kjenner mange innvandrere som snakker og skriver (!) bedre norsk enn nordmenn. Ser hele tiden "deSverre", "ett" i stedet for "et", "og" i stedet for "å" fra etnisk norske. Er ikke det flaut? Gjelder denne regelen om å lære seg språket kun utlendinger? 

Nå prater jeg om folk som kommer til Norge uten å lære seg språket, det er en helt annen sak som du får ta opp med de det gjelder ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes nordmenn som ikke er integrert heller. Sitter hjemme 24/7 og drikker. Ingen jobb og ingen nettverk. Våkne, drikke, drite. Dag etter dag. Er man integrert da? 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Manglende rettskriving gjør det ikke umulig å kommunisere med folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Men for de som ikke takler noen skrivefeil så blir det tydeligvis et mareritt, bare se rundt om på kg 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men for de som ikke takler noen skrivefeil så blir det tydeligvis et mareritt, bare se rundt om på kg 😝

Jeg irriterer meg også over skrivefeil, mest av alt mine egne, men det at man ikke forstår det som står skrevet tilhører nok i unntakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nå prater jeg om folk som kommer til Norge uten å lære seg språket, det er en helt annen sak som du får ta opp med de det gjelder ;) 

Skjønner. Det gjelder bare utlendinger, ikke nordmenn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PetterKanin skrev (51 minutter siden):

Det var snakk om å lære seg språket, ikke sant? Rettskriving ER språket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om å lære seg språket, ikke sant? Rettskriving ER språket. 

En liten del av språket.

Hvis du tror det er dette de fleste snakker om når man mener at innvandrere bør lære seg språket tar du nok feil. Det handler om å kunne gjøre seg forstått og forstå det folk sier til en.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner. Det gjelder bare utlendinger, ikke nordmenn. 

Hvis noen skriver "Jeg rakk desverre ikke bussen", forstår du ikke det?

Hvis noen skriver "lil'asaf lam 'alhaq bialqarib", er det da ikke litt vanskeligere å forstå?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...