AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1761 Del Skrevet 15. april 2022 Det burde ikke være skammelig å gi egne innlegg tommel opp på KG. Anonymkode: e20e4...568 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1762 Del Skrevet 15. april 2022 matsats skrev (7 timer siden): Dette burde være innlysende for alle. 🤦♂️ Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1763 Del Skrevet 15. april 2022 matsats skrev (7 timer siden): Det er én grunn til at folk er overvektige: kalorioverskudd over tid. Løsningen er enkel: kaloriunderskudd over tid. Det finnes ingen god grunn til å være overvektig. 🤨 Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1764 Del Skrevet 15. april 2022 Hater tiggere, sigøynere, alkoholikere og narkomane. Anonymkode: 4f900...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 15. april 2022 #1765 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg mener at jeg har de samme rettighetene som alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 15. april 2022 #1766 Del Skrevet 15. april 2022 Det gleder meg å se at denne tråden fortsatt er aktiv Jøss, nå føler jeg meg skikkelig relevant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1767 Del Skrevet 15. april 2022 Eldre har akkurat samme forutsetning for å lære data som alle andre, de bare gidder ikke Anonymkode: eae8c...e26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1768 Del Skrevet 15. april 2022 Alle utlendinger som ikke klarer å få seg jobb innen to år etter de har kommet hit, har ingenting her i landet å gjøre. Begrensning på hvor mange ganger man skal få engangsstønad. Og hvis man får barn innen to år etter det første, bør man ikke få en engangsstønad til. Da har man alt man trenger til den nye ungen. Barnetrygd og engangsstønad burde vært behovsprøvd. De som tjener mye burde ikke få. Anonymkode: c8904...63c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1769 Del Skrevet 15. april 2022 Det bør bli forbudt å la barn under 16 år faste og gå med hodeplagg. Foreldre som gjør det mot barna bør meldes til barnevernet. Anonymkode: c8904...63c 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1770 Del Skrevet 15. april 2022 ME og "glutenallergi" ..... 🙄 Gidder ikke utdype engang. Skulle vært forbudt for white trash å få unger. Religion er definitivt roten til nesten alt vondt, og er du religiøs er du enten hjernevaska, desperat eller dum. Gjerne litt av alt.. Anonymkode: dee7d...fb9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. april 2022 #1771 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ME og "glutenallergi" ..... 🙄 Gidder ikke utdype engang. Skulle vært forbudt for white trash å få unger. Religion er definitivt roten til nesten alt vondt, og er du religiøs er du enten hjernevaska, desperat eller dum. Gjerne litt av alt.. Anonymkode: dee7d...fb9 Hæ? Tror du ikke glutenallergi/cøliaki finnes? Eller er du kritisk til at "alle" sier at de har det? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1772 Del Skrevet 15. april 2022 1. Jeg mener imot innvandring i overdreven grad 2. Jeg mener likestillingskampen har gått så langt at det har konsekvenser for hva vi setter pris på hos menn, og at dette igjen vil ha ringvirkninger som er negative. 3. Jeg syns det er helt greit at folk er pedofile, så lenge de ikke handler på det og utfører overgrep. Så jeg er for eksempel for slike ekle dukker som de bruker. 4. Jeg syns det er for mye sutring og gestapo-virksomhet blant folk. Ikke tåler vi noe, og alle som gjør noe galt skal angis. 5. Mennesket har alltid hatt dragning mot rus, så jeg er HELT sikker på at alle forsøk på å forby rusmidler er fånyttes, og kun et politisk spill for galleriet. Å regulere tilgangen og innholdet, er den beste måten å få (noe) kontroll på. 6. Jeg hater folk som blinker til venstre i rundkjøringer. Det er ingen regel som tilsier at man skal gjøre det, og det er forvirrende. Ekstra ille er det når de i tillegg ikke blinker ut til høyre, som faktisk er en regel. 7. Folk som duller med barna sine. De ødelegger verden. Anonymkode: 4412a...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1773 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): ME og "glutenallergi" ..... 🙄 Gidder ikke utdype engang. Skulle vært forbudt for white trash å få unger. Religion er definitivt roten til nesten alt vondt, og er du religiøs er du enten hjernevaska, desperat eller dum. Gjerne litt av alt.. Anonymkode: dee7d...fb9 Hva faen babler du om?! Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. april 2022 #1774 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 16.06): At man ikke på død og liv skal redde og forlenge liv til mennesker som er veldig syk. Da tenker jeg eldre skrøpelige, somatiske tilstander som kanskje kan behandles med livsforlengende behandling, som kanskje forlenger livet noen få måneder osv. Det koster samfunnet enormt mye penger. Og det er ikke sikkert personene får bedre livskvalitet heller. Noen blir dårligere og døden "hales ut". Det burde vært mer fokus på "her og nå" og det å innse at man faktisk ikke har lenge igjen i stedet for å hige etter noen dager, en måned til osv. Livet er tøft. Alle skal dø. Noen dør tidlig pga. sykdom, andre sent. Vi må godta at det faktisk er slik livet er. Og forsone oss med det. Anonymkode: 35f75...25e Anbefaler deg å se Dr.Wasim sin YouTube-video om aktiv dødshjelp. Der drøftes det hvorfor det i Norge er så vanlig med lindring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. april 2022 #1775 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): ME og "glutenallergi" ..... 🙄 Gidder ikke utdype engang. Jeg har cøliaki, og lever fint med det - bortsett fra at det finnes drøssevis av de som sier de har «glutenallergi», fordi de må fise etter en brødskive. De sier at de er allergisk på mandag, men froster i seg kake og kjeks på torsdag. Selvfølgelig rynker folk på nesa, og det ødelegger for alle oss andre som ikke blir trodd på at vi blir alvorlig sjuke av gluten. «Du kan jo spise et lite kakestykke? er vel ikke så farlig med litt magevondt?» Neida, er ikke så farlig helt til jeg får mangelsykdommer og kreft. Endret 16. april 2022 av Lacuna 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1776 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg har venner i Russland som jeg nekter å hate, og det er det mange hatefulle mennesker som ikke tåler å høre. Anonymkode: ef233...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1777 Del Skrevet 16. april 2022 De fleste av dagens barn er uoppdragne, kravstore og late drittunger. Det finnes bare to kjønn, han og hun. Skoleklasser bør inndeles etter ferdighetsnivå. Skolen ødelegger for intelligente barn som blir sittende og kjede seg mens treigingene må ha ting forklart for ørtende gang. Rønnerunger, med eller uten diagnose, bør gå i spesialklasser. Influencere, youtubere, instagram"modeller", onlyfanshorer og realityræl bør alle bli plassert på en øde øy uten internetdekning. Religion er roten til alt ondt. De som med vitende og vilje bærer fram et handicappa barn med store behov, skal ikke få disse behovene dekket av staten. Hvis flyktninger vil gifte seg med en i hjemlandet, så får de flytte tilbake dit. Incels burde kalles cels. Det er ikke noe ufrivillig ved dette, det er deres egne holdninger som gjør at de ikke får seg noe. Menn som kjøper seg ei kone i Thailand er søppel. Anonymkode: 32dc3...f4f 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1778 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle utlendinger som ikke klarer å få seg jobb innen to år etter de har kommet hit, har ingenting her i landet å gjøre. Begrensning på hvor mange ganger man skal få engangsstønad. Og hvis man får barn innen to år etter det første, bør man ikke få en engangsstønad til. Da har man alt man trenger til den nye ungen. Barnetrygd og engangsstønad burde vært behovsprøvd. De som tjener mye burde ikke få. Anonymkode: c8904...63c Hva med nordmenn som ikke gidder å jobbe? Anonymkode: 8b702...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1779 Del Skrevet 16. april 2022 Tvillingsjel skrev (7 timer siden): Hæ? Tror du ikke glutenallergi/cøliaki finnes? Eller er du kritisk til at "alle" sier at de har det? Glutenallergi finnes ikke. Hveteallergi finnes, og cøliaki finnes. Men alle disse, som løper rundt med selvdiagnostisiert "glutenallergi" .... Anonymkode: dee7d...fb9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1780 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva faen babler du om?! Anonymkode: db1aa...86f Hva faen skjønner du ikke? Må vel kanskje utdype da. ME - finnes selvfølgelig, men nekter å tro at alle som hevder å ha diagnosen har det. Tror jeg alene kjenner 6-7 stk i tredveårene som påstår de har dette og derfor ikke kan jobbe. Samtidig bruker de 30 timer i uka på å pushe NuSkin og Mary Kay. Samtlige legger ut daglige selfies med tekst som "livet med ME" "usynlig sykdom" osv osv, mens de freser rundt og gjør en haug med ting jeg aldri har overskudd til etter jobb. Upopulær mening; de fleste som påstår de har ME har ikke det. Glutenallergi finnes ikke. Det er ikke en diagnose. Cøliaki er det. Det er noe annet og krever massiv utredning før man får en diagnose. De andre punktene forklarer seg selv, så antar de ikke trenger å utdypes. Anonymkode: dee7d...fb9 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå