Gereon Rath Skrevet 3. april 2022 #1641 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det en upopulær mening? Anonymkode: 8b702...3bd Det virker slik noen ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1642 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg liker ikke sjokolade. Anonymkode: 9809e...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1643 Del Skrevet 3. april 2022 Ringenes Herre er laget for barn ikke voksne. Anonymkode: b52d5...997 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1644 Del Skrevet 3. april 2022 Sæddonasjon, eggdonasjon, surrogati og IVF burde vært forbudt over hele verden. Kan du ikke få barn naturlig, så trenger du heller ikke å få barn. Det er nok mennesker på planeten, det er bare bra at du ikke kan få det og man burde ikke hjelpe til og gjøre befolkningsveksten enda større. Abortmotstandere er omtrent de dummeste menneskene som finnes. De slår til og med menneskene som mener st jorden er flat. Dyr og mennesker er likeverdige. Det finnes ingen grunn til at vi er mer verdt enn noen andre dyr. Det er ikke trist at gamle mennesker dør, og man burde ikke gjøre alt for å redde dem heller. Anonymkode: 298b2...894 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1645 Del Skrevet 3. april 2022 Det er like ille når USA slakter sivile som når Russland gjør det. Selv om det virker som mange mener det ikke er så ille når USA gjør det. Anonymkode: b52d5...997 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1646 Del Skrevet 7. april 2022 man burde egentlig ikke legge ut mat til for eksempel elg eller rådyr. Fordi disse dyrene burde lære seg å heller finne mat på egenhånd, ute i skogen. Hvis ville dyr lærer seg at der får de masse mat, så blir det en risiko for at de aldri lærer seg noen grunnleggende ferdigheter med å leve i skogen, og overleve uten menneskelig hjelp. omtrent det samme prinsippet kan vel brukes angående folk som går på forskjellige NAV-tiltak også. Dersom noen nærmest får kastet penger etter seg (uten å måtte gjøre noe særlig innsats selv) så blir det en risiko for at de utvikler seg negativt, og blir enda mer tiltaksløse. Ergo enda verre for dem, å faktisk skaffe seg fast arbeid selv. i andre land har dem mer sånn "synk, eller svøm" metode. Man får bare ett visst antall uker eller måneder på "unemployment-benefits" og deretter får man heller ikke noe særlig mer penger. Folk blir rett og slett tvunget til å skjerpe seg, og de aller fleste lærer seg jo å "svømme" da, på en eller annen måten. Anonymkode: 7e6c6...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1647 Del Skrevet 7. april 2022 Her må jeg være anonym. Jeg synes fremdeles ikke ordet neger er et stygt ord, og jeg glipper noen ganger og bruker det når jeg skal beskrive en person av afrikansk herkomst. Sønnen min arresterer meg når jeg sier det, han er ung og de unge bruker det ikke, men jeg er vokst opp med at ordet bare var ment som en beskrivelse, ikke et skjellsord. For meg er ordet derfor ikke stygt ment å bruke, det er et helt alminnelig ord jeg synes det burde vært greit å bruke. Og det er vel en upopulær mening i dag. OBS! Det er selvfølgelig stor forskjell på ordet neger og nigger. Det sistnevnte er et skjellsord, og jeg ville ikke drømme om å bruke det. Anonymkode: b545e...174 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1648 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg syns det er helt greit med tredeling av foreldrepermisjonen og syns mange mødre luller seg inn i mamma-verden. Anonymkode: dd6ea...8e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1649 Del Skrevet 7. april 2022 Det går an å hylle kvinner uten å slenge dritt om menn. Anonymkode: b52d5...997 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1650 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går an å hylle kvinner uten å slenge dritt om menn. Anonymkode: b52d5...997 ikke her på Kvinneguiden... Anonymkode: 7e6c6...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1651 Del Skrevet 7. april 2022 Født i feil kropp er en psykisk lidelse. Anonymkode: 3874e...e59 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2022 #1652 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg mener at om kusinen eller fetteren din er veldig pen så må det være lov å ligge en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #1653 Del Skrevet 7. april 2022 Wagner skrev (På 10.11.2019 den 20.22): Hvilket upopulære meninger har du? - Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om majoriteten av ledere innen alle bransjer og instanser var kvinner. Jeg tror dette ville ført til et varmere, mer tolerant, inkluderende og fornuftig samfunn med færre kriger, mindre kriminalitet og et bedre samhold. Min grunntanke er at kvinner er dyktigere ledere enn menn. Det er ikke en personlig mening, men en mening som er hentet fra tall og data. Det viser seg nemlig at kvinner er dyktigere til å motivere ansatte. Ansatte yter og presterer bedre med en kvinnelig leder. Helt uenig. Jeg tror det hadde gått mye fortere ril helvete hvis flertallet var kvinner. Kvinner er og blir grusomme skapninger. Har du vært på en arbeidsplass der det er flest kvinner? Det er kun drama, baksnakking og fjortiss tilstander selv om damene er høyt utdannet og ledere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1654 Del Skrevet 7. april 2022 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): Jeg mener at om kusinen eller fetteren din er veldig pen så må det være lov å ligge en gang. Det er jo lovlig. Anonymkode: 9809e...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 7. april 2022 #1655 Del Skrevet 7. april 2022 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): Jeg mener at om kusinen eller fetteren din er veldig pen så må det være lov å ligge en gang. Har to perifere kusiner. "Both done.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #1656 Del Skrevet 7. april 2022 Tørrfisk skrev (På 10.11.2019 den 18.21): Jeg synes det er kriminelt å pierce ørene til babyer og små barn. Det er ikke pent, det er 100% unødvendig og om det gjøres er det overhode ikke for barnets skyld. Folk som tar hull i ørene på barn under 12 år burde bøtelegges. Sleng på omskjæring også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 7. april 2022 #1657 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/3/2022 den 11.23): Ringenes Herre er laget for barn ikke voksne. Anonymkode: b52d5...997 Det er ikke en upopulær mening Det er bare faktafeil. Ringenes Herre ér laget for voksne. Selv om du syntes historien er barnslig. AnonymBruker skrev (På 4/3/2022 den 16.06): Det er like ille når USA slakter sivile som når Russland gjør det. Selv om det virker som mange mener det ikke er så ille når USA gjør det. Anonymkode: b52d5...997 Du vet det er én vesentlig forskjell på det å sikte på sivile mål med ønske om å drepe, kontra å sende en rakett mot et militært mål, hvor det desverre befinner seg sivile rett i nærheten? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Født i feil kropp er en psykisk lidelse. Anonymkode: 3874e...e59 Det burde ikke være en upopulær mening. Det er skummelt at det å hevde dette blir slått ned på som hat i dag 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1658 Del Skrevet 7. april 2022 Thanos skrev (11 minutter siden): Det er ikke en upopulær mening Det er bare faktafeil. Ringenes Herre ér laget for voksne. Selv om du syntes historien er barnslig. Du vet det er én vesentlig forskjell på det å sikte på sivile mål med ønske om å drepe, kontra å sende en rakett mot et militært mål, hvor det desverre befinner seg sivile rett i nærheten? Du kan tro den er laget for voksne om du vil. Man finner alltid på unnskyldninger når vesten utfører brudd på menneskerettighetene. Anonymkode: b52d5...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1659 Del Skrevet 7. april 2022 Mine upopulære meninger, som jeg aldri sier høyt til noen, er at mangfold er helt dust og medfører bare en hel masse elendighet for begge sider, og at kvinnefotball aldri blir noe annet et krampaktig forsøk på å ligne på menn. Anonymkode: 6cddf...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1660 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg mener at foreldrepermisjonen burde vært delt likt mellom mor og far. Anonymkode: 7ee96...2dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå