AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1501 Del Skrevet 14. september 2021 Jeg liker ikke barn. Jeg syns de i all hovedsak er bråkete, egoistiske og uoppdragne. Anonymkode: 181a5...7a9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 14. september 2021 #1502 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I senga og sofaen skulle jeg ønske kjæresten var tykkere, eldre, mer erfaren, pratsom og givende å prate med. Når vi er ute blant folk skulle jeg ønske hun var tynnere, yngre og mye mindre pratsom (mer trophy wife). Derfor burde det vært sosialt akseptabelt med to koner/kjærester. Hver til sitt bruk. Anonymkode: e20e4...568 Det samme til dem også, ikkesant? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 14. september 2021 #1503 Del Skrevet 14. september 2021 Har ikke noe særlig til overs for en viss type folk her inne som går inn i en diskusjon og pakker inn argumentene sine i "akademisk" skrivemåte, legger ut om hvor intelligente de er og bruker typiske uttrykk som "Du tar feil" og som tydeligvis, på bare gjerne noen minutter, er i stand til å lese en rapport eller artikkel noen linker til, og kan skrote det som feil til tross for at flerfoldige forskere står bak det folk har linka til. Spesielle folk ass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1504 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg mener at Mustafa Hasan bør sendes ut av Norge. Reglene skal være like for alle. Anonymkode: 8b702...3bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1505 Del Skrevet 18. september 2021 Synes mange tynne er stygge, er så beinete... Mange brukere her inne irriterer meg, de skriver for likes, man legger raskt merke til hvem de er. Anonymkode: 353aa...ba8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1506 Del Skrevet 18. september 2021 Du valgte å bli gravid, da kan du stå på bussen også Anonymkode: 298b2...894 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 18. september 2021 #1507 Del Skrevet 18. september 2021 Er jeg den eneste som ikke er så stor fan av de mange moderne frisyrene for menn disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1508 Del Skrevet 19. september 2021 Inverto skrev (6 timer siden): Er jeg den eneste som ikke er så stor fan av de mange moderne frisyrene for menn disse dager? Så enig. Synes også at menn med skjegg er uattraktive. Anonymkode: 8b702...3bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1509 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 16.35): De som er rike (nok) burde vært de som reproduserte seg mest, ikke de fattige. Flere barn ville hatt det bra da. Anonymkode: e20e4...568 Feil. Veldig enkel logikk. En av de største farligste løgnene noen sinne. De fattige er nærmest naturen. Rike bruker andre for å passe på barna sine og lever i familier som ikke kommuniserer nok med hverandre. Rike bør helst være enslig og det er derfor mange av dem er det. De rike som er enslig er mest lykkelig. Da snakker jeg ikke om øvre middelklasse, jeg snakker om rike, virkelig rike folk. Rike barn er ikke mentalt sunnere enn fattige. De fattige er sterkest. Om fattige var svake hadde de vært utryddet nå for lengst. Noen må være fattige slik at andre kan være rike. Noen må tape slik at andre kan vinne og skinne. Anonymkode: 6ef45...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1510 Del Skrevet 20. september 2021 On 9/18/2021 at 6:00 PM, AnonymBruker said: Jeg mener at Mustafa Hasan bør sendes ut av Norge. Reglene skal være like for alle. Anonymkode: 8b702...3bd Enig, men det er nok ganske upopulært ja. Samme med å hente barn fra Moira-campen. Det er et (slags) system. Kjempeurettferdig om man bare kan lyve seg til toppen av velferd. Leste nylig en sak som hadde intervjuet flyktninger fra Afghanistan og alle hadde jobbet for amerikanerne, eller vært soldat eller vært politiker eller noe lignende. Det burde vært krav til dokumentasjon her. For all del, jeg hadde gjort nøyaktig det samme så det er ikke menneskene sin feil, men systemet bør være tydeligere. Anonymkode: 59a6d...f5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1511 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 11.56): Feil. Veldig enkel logikk. En av de største farligste løgnene noen sinne. De fattige er nærmest naturen. Rike bruker andre for å passe på barna sine og lever i familier som ikke kommuniserer nok med hverandre. Rike bør helst være enslig og det er derfor mange av dem er det. De rike som er enslig er mest lykkelig. Da snakker jeg ikke om øvre middelklasse, jeg snakker om rike, virkelig rike folk. Rike barn er ikke mentalt sunnere enn fattige. De fattige er sterkest. Om fattige var svake hadde de vært utryddet nå for lengst. Noen må være fattige slik at andre kan være rike. Noen må tape slik at andre kan vinne og skinne. Anonymkode: 6ef45...4c2 Fattigere gjør samfunnet fattigere ved å overføre «fattige» holdninger og «fattige» gener til sine barn. Det er en grunn til at trygd, rusmisbruk og lignende går i arv. Anonymkode: ef1e1...869 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1512 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fattigere gjør samfunnet fattigere ved å overføre «fattige» holdninger og «fattige» gener til sine barn. Det er en grunn til at trygd, rusmisbruk og lignende går i arv. Anonymkode: ef1e1...869 De som ruser seg mest er rike. Å være fattig er å være nær naturen og ha gode evolusjonære egenskaper. Kun fattige bør reprodusere. Rike bør holde seg enslig, noe som de fleste gjør. Noen må være fattig for at andre kan være rike. Rike er en mer homogen gruppe. Usunt. Anonymkode: 6ef45...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 21. september 2021 #1513 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som ruser seg mest er rike. Å være fattig er å være nær naturen og ha gode evolusjonære egenskaper. Kun fattige bør reprodusere. Rike bør holde seg enslig, noe som de fleste gjør. Noen må være fattig for at andre kan være rike. Rike er en mer homogen gruppe. Usunt. Anonymkode: 6ef45...4c2 Fattige er dysgeniske, usunne og spiser for mye fastfood. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1514 Del Skrevet 21. september 2021 Lampe1 skrev (1 minutt siden): Fattige er dysgeniske, usunne og spiser for mye fastfood. Nei takk. Fattige er over 80 prosent av verden og en heterogen gruppe. Rike er homogene uten overlevelsesevner. Du er mest sannsynlig fattig selv. Anonymkode: 6ef45...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 21. september 2021 #1515 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fattige er over 80 prosent av verden og en heterogen gruppe. Rike er homogene uten overlevelsesevner. Du er mest sannsynlig fattig selv. Anonymkode: 6ef45...4c2 Nei, jeg er ikke fattig. Rike er oppegående, motiverte og intelligente. De sitter ikke fast i en fattig livsholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1516 Del Skrevet 21. september 2021 Lampe1 skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er ikke fattig. Rike er oppegående, motiverte og intelligente. De sitter ikke fast i en fattig livsholdning. Lampe1, m, på kg halv tolv på kvelden er ikke rik. Anonymkode: 6ef45...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 21. september 2021 #1517 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lampe1, m, på kg halv tolv på kvelden er ikke rik. Anonymkode: 6ef45...4c2 Jo. AnonymBruker som forsvarer fattige er selv antagelig fattig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1518 Del Skrevet 21. september 2021 Lampe1 skrev (6 minutter siden): Jo. AnonymBruker som forsvarer fattige er selv antagelig fattig. Det er min mening som er upopulær, ikke din. Anonymkode: 6ef45...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1519 Del Skrevet 21. september 2021 Lampe1 skrev (7 minutter siden): Jo. AnonymBruker som forsvarer fattige er selv antagelig fattig. Så? Da er vi begge fattige? Anonymkode: 6ef45...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1520 Del Skrevet 21. september 2021 Skulle ønske korona bare fikk herje fritt fra starten. Så vi ble kvitt alle som ikke er nyttige for samfunnet (pensjonister, fysisk/paykisk utviklingshemma, osv osv) Anonymkode: 13d02...805 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå