AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1341 Del Skrevet 9. april 2021 On 4/3/2021 at 12:03 AM, Rosabløff said: Alle som synes synd på ungdommen som mister ungdomstiden sin nå. «Det som er den aller beste tiden», hører jeg enkelte si. For det første har ikke alle sin topp på ungdomsskolen, heldigvis. Hva med å nyansere litt? De aller fleste ungdom klarer seg fint. Det er fortsatt lov å være med et par venner om gangen. Ja, det er synd på ensomme ungdom, de som ikke har det bra hjemme, som sliter psykisk eller opplever sykdom. Men ungdom fleste gjør ikke det. Det er helt normalt at humøret svinger når verden står i en pandemi. Det er også helt normalt at humøret svinger litt sånn ellers. Og alle som mener at barn og unge har det verst under pandemien! Alt legges jo til rette for de! Bor i en av landets største byer og her har det kun vært hjemmeskole et par uker i 2020 og 3 uker i 2021. Aktiviteter får de også drive med. Venner får de være med. Vs. en 23-åring som ikke har fått drive med idretten sin siden mars 2020 og ikke får treffe venner, er permittert fra jobben og får ikke noe nytt. Personlig har jeg absolutt ingenting å klage på (er i 30-åra med full jobb, samboer og introvert), men irriterer meg over de store gjengene med barn og unge som henger på lekeplassen her og at de hele tiden blir dratt frem som de store offrene mens omtrent alle andre aldersgrupper må ofre så utrolig mye mer. Anonymkode: 59a6d...f5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1342 Del Skrevet 19. april 2021 Synes det burde kuttes enormt i antall studieplasser. Alt for mange som studerer tullestudier og som studerer uten å lære noe som helst nyttig for arbeidslivet. Jeg tror svært mange egentlig deler denne meningen, men den er upopulær blant de som styrer landet. Kanskje fordi politikerne stort sett har tatt en tulleutdanning og aldri jobbet som annet enn politiker. Anonymkode: 99b8c...ce6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1343 Del Skrevet 19. april 2021 Hijab er kvinneundertrykkende. Anonymkode: 52f72...e06 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1344 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg mener at denne asperger diagnoseringen som har tatt helt av blant voksne kvinner bare er en forbigående trend. Det blir for dumt at plutselig så har så mange kvinner egentlig asperger, også unnskylder de seg med at " jammen kvinner med asperger er heeelt annerledes enn menn med asperger ". Om ti år så kommer vi til å lure på hva i all verden vi drev med. Anonymkode: e6591...b59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1345 Del Skrevet 3. mai 2021 Problemer ditt barn har, hører ikke hjemme på foreldremøtet under noen annen omstendighet enn mobbing. Lekser/gym/sitteplasser etc - ta det med lærern direkte og la oss andre slippe å høre - vi føler oss som lyttere! Anonymkode: aa070...ce2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1346 Del Skrevet 3. mai 2021 Ideen om at et kjønn undertrykker eller har undertrykket et annet, er en myte. Anonymkode: 9ef53...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1347 Del Skrevet 3. mai 2021 Hater når norske damer kler seg ut i oktoberfest Dirndl og ser ut som horer. Den orginale Dirndl kjolen er festdrakten i mange europeiske land (Tyskland, Sveits, Østerrike, Norditalia mm), den er heller kort men minst knelang, helst ankel lengde. Tenk om man sydde om bunaden (!) så rompa nesten vises og style den med stay-up strømpebukser! Synes det er så himla respektløst ovenfor oss fra Europa. Anonymkode: 7f1f4...b49 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1348 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hater når norske damer kler seg ut i oktoberfest Dirndl og ser ut som horer. Den orginale Dirndl kjolen er festdrakten i mange europeiske land (Tyskland, Sveits, Østerrike, Norditalia mm), den er heller kort men minst knelang, helst ankel lengde. Tenk om man sydde om bunaden (!) så rompa nesten vises og style den med stay-up strømpebukser! Synes det er så himla respektløst ovenfor oss fra Europa. Anonymkode: 7f1f4...b49 heller ikke... Skrivefeil 😊 Anonymkode: 7f1f4...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1349 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg tror folk lyver når de sier at funksjonshemmede og utviklingshemmede er søte /pene. Har sett flere jæææævlig støgge barn med sykdommer som er helt crazy og de blir rost opp i skyene for hvor nydelige dem er.... Jeg synes også man skal aborterte bort syke barn, samt at jeg synes folk skal slutte å få barn. Mødre som tror dem har gjort samfunnet en tjeneste kan gå i seg selv og svare på noen reelle spørsmål ang det å få barn, vokse opp, livet, problemer vi har på kloden og hvor mange foreldreløse barn det finnes. Å få barn er en jævlig egotrip, som viser seg å være et shitshow. Anonymkode: 88dc4...d06 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympus Skrevet 3. mai 2021 #1350 Del Skrevet 3. mai 2021 Det bør bare være lov å få ett barn 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1351 Del Skrevet 3. mai 2021 Mange foreldre er totalt udugelige som oppdragere. Klarer ikke å sette grenser for en 3 åring engang... Har null respekt for disse folka. Anonymkode: c7c16...7cb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1352 Del Skrevet 3. mai 2021 Mine er: Folk som deler bilder og egne grublerier på facebook er tapere. Folk som diskuterer i kommentarfelt er tapere. Det burde ha vært ei godkjenning for å kunne lage barn. Det burde vært lov å si til en deprimert at hen bør forsøke å ta seg sammen. Du blir ikke friskere av å få høre at du er så håpløs at det ikke nytter å bruke egne krefter på å bli frisk. Folk i Norge har stort sett ikke humor. Alt for mange tror de er spesielle og unike. Folk syter og bæser over filleting. Folk flest er idioter. Anonymkode: 77202...1db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly20 Skrevet 3. mai 2021 #1353 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mine er: Folk som deler bilder og egne grublerier på facebook er tapere. Folk som diskuterer i kommentarfelt er tapere. Det burde ha vært ei godkjenning for å kunne lage barn. Det burde vært lov å si til en deprimert at hen bør forsøke å ta seg sammen. Du blir ikke friskere av å få høre at du er så håpløs at det ikke nytter å bruke egne krefter på å bli frisk. Folk i Norge har stort sett ikke humor. Alt for mange tror de er spesielle og unike. Folk syter og bæser over filleting. Folk flest er idioter. Anonymkode: 77202...1db Haha, u are my kind of person 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1354 Del Skrevet 3. mai 2021 Butterfly20 skrev (1 time siden): Haha, u are my kind of person 🔥 Anonymkode: 77202...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1355 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg synes det er søtt hvordan fansen til Taylor Swift oppfører seg her på Kvinneguiden. Anonymkode: 820ec...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 13. mai 2021 #1356 Del Skrevet 13. mai 2021 On 5/3/2021 at 5:24 PM, AnonymBruker said: Hater når norske damer kler seg ut i oktoberfest Dirndl og ser ut som horer. Den orginale Dirndl kjolen er festdrakten i mange europeiske land (Tyskland, Sveits, Østerrike, Norditalia mm), den er heller kort men minst knelang, helst ankel lengde. Tenk om man sydde om bunaden (!) så rompa nesten vises og style den med stay-up strømpebukser! Synes det er så himla respektløst ovenfor oss fra Europa. Anonymkode: 7f1f4...b49 Ja takk! Bunad er jo latterlig pent i utgangspunktet, og om man lager en slutty variant til fest hadde jeg vært i himmelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 13. mai 2021 #1357 Del Skrevet 13. mai 2021 De som sier de ikke har restarbeidsevne,da jeg mener de fleste har restarbeidsevne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1358 Del Skrevet 13. mai 2021 Synes de med fibromyalgi er noen sutrete, ynkelige sytepaver som bruker enhver anledning til å nevne at de har fibro eller at de har vondt. Har du brekt ett bein? Null stress, fibro er så mye verre! Og uansett hva en med fibro har opplevd likt som deg så har de hatt det verre enn deg på grunn av fibroen Anonymkode: be79e...f6f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1359 Del Skrevet 13. mai 2021 De som er mer glad i dyr enn mennesker er sosiale tapere som aldri har fått til å omgås mennesker. Anonymkode: 77ba0...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1360 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes de med fibromyalgi er noen sutrete, ynkelige sytepaver som bruker enhver anledning til å nevne at de har fibro eller at de har vondt. Har du brekt ett bein? Null stress, fibro er så mye verre! Og uansett hva en med fibro har opplevd likt som deg så har de hatt det verre enn deg på grunn av fibroen Anonymkode: be79e...f6f Jeg har FM, men syter ikke om det. På grunn av sånne som deg, så holder veldig mange av oss kjeft. Veldig få vet at jeg er på vei til ufør pga blandt annet FM og annet dritt som følger med. Slettes ikke gøy for den flate øre å ha de smertene hver eneste dag året rundt. Jeg håper du får FM selv og får virkelig merke på kroppen hvordan det er. Nå blir dette innlegget sikkert sett på som syting, men er heller ment som informasjon til din dømming. Anonymkode: 7af9a...030 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå