Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Er det ikke pinlig å være så uvitende om psykiske lidelser i dagens 2020?

Dette er en tråd om upopulære meninger, kan du la folk ha meningene sine i fred?

Anonymkode: 5bcc6...488

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At rasister overser hvor sykt mange hvite overgripere som er i dette landet når de anklager muslimer for ditt og datt.

At rasister har 70 IQ og mikropenis.

At rasister faktisk har innavla gener, noe som forklarer hvorfor de aldri er fysisk tiltrekkende, som igjen forklarer hvorfor de er bitre og sure taper-rasister i utgangspunktet.

At rasister er tapere som feiler med alt i livet.

Anonymkode: 3d3f1...6e0

Det verste med rasistene er at de kaller seg for antirasister mens de driver med rasisme mot den hvite rasen. 

Anonymkode: 6ffde...24c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Dydige kvinner" som aldri har sex med mindre det er et veldig seriøst forhold er enten temmelig lite seksuelle av seg, eller har et ganske problematisk forhold til sex. (Angående skam, kjønnet man har sex med eller dårlig forhold til kropp.) 

Det som blir hevdet som god verdi og en seriøs dyd er egentlig at de har problemer med det seksuelle. 

Nå mener jeg ikke at man bør ligge rundt med flest mulig, men veldig opptatt av dette med at sex ikke skal skje utenfor svært seriøst forhold, og redsel for å ha sex i tilfelle det ikke blir et seriøst forhold, det er ikke dydighet og en bra verdi, det er et vanskelig forhold til sex. 

Menn som går for slike kvinner får stort sett det de ba om. En "dydig" (ikke særlig seksuelle) kvinne. 

Anonymkode: f7c0a...80d

Det er nok akkurat det mange av disse mennene ønsker seg. For dem er det viktigere å ha en kvinne helt for seg selv enn en som liker sex og er god i senga. En som er lite seksuell av natur vil neppe være utro, og hvis hun er usikker og har et trøblete forhold til kroppen sin vil han ha et overtak.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Det er nok akkurat det mange av disse mennene ønsker seg. For dem er det viktigere å ha en kvinne helt for seg selv enn en som liker sex og er god i senga. En som er lite seksuell av natur vil neppe være utro, og hvis hun er usikker og har et trøblete forhold til kroppen sin vil han ha et overtak.

Overtaket ved å ikke ha et seksualliv? De færreste menn ønsker et sånt ekteskap, og søker ut av forholdet etter hvert. Du har nok ikke tolket det vedkommende du siterer riktig. Det er forskjell på å ha litt erfaring (like og sette pris på sex), være "løs" og være "dydig". 

Anonymkode: a883b...e48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overtaket ved å ikke ha et seksualliv? De færreste menn ønsker et sånt ekteskap, og søker ut av forholdet etter hvert. Du har nok ikke tolket det vedkommende du siterer riktig. Det er forskjell på å ha litt erfaring (like og sette pris på sex), være "løs" og være "dydig". 

Anonymkode: a883b...e48

Overtak ved å være den sterkeste. Det er en del menn som dras mot svært usikre kvinner fordi de elsker å være den store sterke beskytteren. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, Uatskillelig said:

Er det ikke pinlig å være så uvitende om psykiske lidelser i dagens 2020?

Jeg vet ganske så mye om det jeg. Derfor jeg vet hvor diffuse de kan være. For øvrig hadde jeg syntes det var mer pinlig å ikke kunne følge tråden og latt folk ha sine upopulære meninger. En haug med meninger som jeg ikk er enig i her, men det sier seg jo selv når det er en tråd om upopulære meninger ;) Jeg går da ikke inn og kommenterer på de om hvorfor jeg mener de er feil. Nå blir jeg sikkert tatt for personangrep av admin men det får så være.. 

Anonymkode: d425d...d6f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 2.07, AnonymBruker skrev:

"Dydige kvinner" som aldri har sex med mindre det er et veldig seriøst forhold er enten temmelig lite seksuelle av seg, eller har et ganske problematisk forhold til sex. (Angående skam, kjønnet man har sex med eller dårlig forhold til kropp.) 

Det som blir hevdet som god verdi og en seriøs dyd er egentlig at de har problemer med det seksuelle. 

Nå mener jeg ikke at man bør ligge rundt med flest mulig, men veldig opptatt av dette med at sex ikke skal skje utenfor svært seriøst forhold, og redsel for å ha sex i tilfelle det ikke blir et seriøst forhold, det er ikke dydighet og en bra verdi, det er et vanskelig forhold til sex. 

Menn som går for slike kvinner får stort sett det de ba om. En "dydig" (ikke særlig seksuelle) kvinne. 

Anonymkode: f7c0a...80d

Må bare kommentere når den upopulære meningen din ikke nødvendigvis stemmer. 

Det der trenger ikke å stemme i det hele tatt. Jeg ser ikke på meg selv som særlig dydig akkurat, men jeg er veldig sjenert og synes det er vanskelig å skulle slippe meg løs med menn jeg ikke kjenner eller har følelser for. Av erfaring så er en som er interessert i meg mer tålmodig enn det en tilfeldig fyr er. Så tilfeldig sex gir meg lite. 

Men jeg har ikke noe skam knyttet til kropp og er ikke lite seksuell av meg. Jeg trenger bare litt trygghet før jeg slår meg løs. Så derfor ønsker jeg helst å ha sex med en jeg ønsker å ha et seriøst forhold med. 

Bare skriver dette fordi det kan være ulike grunner til at folk helst vil ha sex med noen de ønsker at det skal bli noe seriøst med. På overflaten kunne jeg sikkert ha bekreftet det du tror siden jeg virker ganske uskyldig og dydig, men det er ikke slik jeg er.

Anonymkode: 151fe...59b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/29/2020 at 10:28 PM, Aragorn ll Elessar said:

Jeg vet ikke om dette er en upopulær mening.

Men jeg synes at grensen på hvor stor en hytte kan være burde være på 100 kvadratmeter, er den større enn dette burde det regnes som et hus.

Jeg vil dra den et hakk lengre og mener at ekte hytter ikke har innlagt strøm og vann. TV og internett har ihvertfall INGENTING på en hytte å gjøre.

Sånn. Der fikk jeg sagt det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som tror på homeopati, akupunktur, "blodanalyse", detox via føttene og den slags bare er noen store idioter av noen naut. 🤭

Irriterer meg grønn hver gang f.eks en venninne av mamma eller andre bekjente skal "frelse meg" med noe nytt og banebrytende de har lest på Google om en eller annen diett som skal stabilisere pH i hjernen eller noe sånt 🥴 som om de aner noe som helst om hjerne, pH, sykdommer og kildekritikk.

Også innser de ikke at de prater med noen som faktisk vet hva hun snakker om og presterer å bli fornærmet over å bli belært med litt kalde fakta. Beklager men jeg har 7 års lang utdanning i dette og relaterte temaer så, sorry not sorry

(Ja det høres cocky ut, men det har man faktisk litt lov til å være i denne sammenhengen)

For det meste bare nikker og smiler jeg fordi det går jo ikke an forklare noe faktisk vitenskapelig til sånne mennesker. Gardina går ned med en gang 🤦🏼‍♀️

Endret av sommerfugl154
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Folk som opererer inn fyll i lepper eller andre steder i ansiktet, ser jævelige ut
  • Folk med gigantiske, mørke og markerte øyenbryn, ser jævelige ut
  • Damer som tar masse selfies der de har litt åpen munn og et blikk som tyder på at de enten er dopet eller veldig veldig trøtte, ser billige og uintelligente ut
  • De som mener at helsefag fra videregående er utdannelse, har ikke skjønt hva utdannelse betyr
  • Folk som ikke mestrer forskjellen på dem/de, ham/han, da/når osv., er korte i hodet
  • Røykere lukter forferdelig
  • De som mener at homofili er unaturlig, er rett og slett mindre intelligente

Anonymkode: 01d1b...d1f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er harry med par går fra hverandre under graviditet/før babyen er 1 år uten veldig gode grunner. Så mange som tilsynelatende er lite kritiske til hvem de får barn med. Prøv hardere!

Anonymkode: 731e0...461

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man ikke skal få barn hvis man ikke kan forsørge de og gi de en trygg oppvekst.

Dette gjelder også i Norge, men synes det er feil at kvinner i krigsherjede land og fattigdom får barn. En måte å gi bistand på bør være å gi kvinner gratis sterilisering under trygge forhold. Det er ingen menneskerett å få barn.

Anonymkode: 4df70...a0c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2020 at 8:44 PM, AndreasBR said:

Jo, det er det.. Man skal ikke gå rundt å skremme unødvendig. Det er noe som faktisk burde være ulovlig, å gå rundt og skremme.. 

Det er alt for mye nå, ikke passe mengde. Det er skremselspropaganda overalt. 

Det du kaller skremselpropaganda kan av andre ansees som nødvendig folkeopplysning. Det er fåtallet som trenger beskyttelse mot negative nyheter, nemlig barn og enkelte sarte sjeler. Men dessverre virker det som noen mener at flertallet skal beskyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Charlie Amberson skrev:

Det du kaller skremselpropaganda kan av andre ansees som nødvendig folkeopplysning. Det er fåtallet som trenger beskyttelse mot negative nyheter, nemlig barn og enkelte sarte sjeler. Men dessverre virker det som noen mener at flertallet skal beskyttes.

Vet ikke om du helt forstod hva det var jeg kommenterte på mtp skremming.. 
Når noe er USANT eller bare "litt sant" skal man ikke gå rundt og skremme med skremselspropaganda. 

Litt som å skape storm i vannglass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes folk i tenårene og 20 årene som har ligget med 100 stykker er absurd. Heldigvis er det mest utelivsfolket som er så billige og vanlige normal mennesker klarer seg med et par stykker.

Hvorfor får fattige mennesker fra Midtøsten og Afrika en hel haug med barn de ikke kan forsørge på noen måte verken i eget eller annet land. Selv i flyktningeleirer får de flere tette barn. Hvorfor kan de ikke avstå dette, de må da vite hvor barn kommer fra..

Anonymkode: 41c02...1c3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor får fattige mennesker fra Midtøsten og Afrika en hel haug med barn de ikke kan forsørge på noen måte verken i eget eller annet land. Selv i flyktningeleirer får de flere tette barn. Hvorfor kan de ikke avstå dette, de må da vite hvor barn kommer fra..

Fattige mennesker fra Midtøsten og Afrika får mange barn fordi kvinnene ikke har rettigheter. Om man gir disse kvinnene skole og utdanning , og fokuserer mer på seksual helse, kondomer og gjør abort lovlig og gratis, så får de ikke like mange barn. Menn som MÅ ha sex er problemet her. Det er få, om ikke ingen kvinner som VIL var gravide i 5 eller flere år og få 5 eller flere barn. Det er ikke en hobby for de akkurat. Mange blir giftet vekk når de er barn selv, og får barn etter barn før de dør mens de føder.  Du må ikke tro de har ett valg.

Anonymkode: 77845...28e

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath

Jeg synes Ryde syklene er sjarmerende når jeg ser de tilfeldigvis her og der på uventede plasser. Jeg lurer på hva personen har funnet på og ser for meg at de har deltatt i små eventyr, besøkt en god venn eller vært på første stevnemøte.

(Jeg er klar over at jeg har muligheten til å ha et privilegert syn på dette ettersom jeg ikke er funksjonshemmet på noe vis og jeg forstår definitivt problematikken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...