AndreasBR Skrevet 20. august 2020 #641 Del Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Repus Asserts skrev: Jeg er antikapitalist. Ikke så populært,tror jeg. Er ikke det, veldig få som er for slaveri heldigvis.. Kapitalisme er frivillig inngåelse av avtaler. Ta en titt på disse.. Kapitalisme er FLOTT! Det tillater oss å inngå avtaler der begge tjener på det. Hvis kun en side tjener noe på det har det ingenting med kapitalisme å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #642 Del Skrevet 20. august 2020 Amming er oppskrytt. Anonymkode: 7ee96...2dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2020 #643 Del Skrevet 21. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Psykisk uføre burde ikke få en krone i trygd. Dette fører til en enorm melking av statens pengefond. De kunne fått en støtteordning for behandling, men ikke en krone til å gå hjemme og syntes livet (i NORGE!?!) er så vondt og vanskelig. Anonymkode: 59a6d...f5f Hva skal de leve av da om de ikke klarer å jobbe? Du er klar over at det finnes alvorlige psykiske lidelser som er uforenelig med noe form for jobb? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. august 2020 #644 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) På 16.11.2019 den 13.03, AnonymBruker skrev: Hva skal man med mobil telefon da? Den er laget for at man skal ta den med seg, ellers kunne man bare beholdt hustelefonen. Anonymkode: f32c7...57f Man sjekker telefonen når man er hjemme og har tid. Det er fordel med mobil med mange opplysninger man kan finne ut av da. Liker veldig godt å ha sms. Snap er og koselig. Instagram også. Får alltid tid en til flere ganger i løpet av dagen å sjekke telefonen hjemme, enten om morgenen eller kvelden somoftest. Noen behøver mobilen på jobb og andre steder. Det forstår jeg selvfølgelig, og det er greit. Men at den alltid skal være med uansett, det forstår jeg faktisk ikke. Vel, om den er på lydløs, kan den være en sikkerhet å ha med avogtil. Endret 21. august 2020 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #645 Del Skrevet 21. august 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke bare her inne du blir upopulær for meninger om at «mannen i ekte forhold skal kunne ta damen når han føler for det», og at «mannen lever et fritt liv mens kvinnens oppgave til dels er å tjene mannen til dels er å tjene mannen». Vet ikke hvor jeg skal begynne... du har ikke døtre regner jeg med? Anonymkode: 3cef1...0ed Jeg har døtre jo, men preker ikke dette her overfor dem. De legger merke til hvordan mannen og jeg lever våre liv, og når de blir eldre ser de sikkert også forskjellene mellom oss og andre par. Jeg mener heller ikke at alle bør leve som. Men jeg foretrekker å leve sånn selv. Og jeg mener at det er det som er ekte/naturlig. Anonymkode: e7a82...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #646 Del Skrevet 21. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Amming er oppskrytt. Anonymkode: 7ee96...2dd Hvorfor mener du det? Anonymkode: e355a...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #647 Del Skrevet 21. august 2020 6 hours ago, Uatskillelig said: Hva skal de leve av da om de ikke klarer å jobbe? Du er klar over at det finnes alvorlige psykiske lidelser som er uforenelig med noe form for jobb? Nei altså de må jo jobbe da. Jeg syntes ikke en psykisk lidelse er nok til å få penger fra staten for å gå hjemme og få gjøre hva man vil. Okei, det er kanskje et par hundre i Norge som hører til på mentale sykehus, men resten av gjengen som skryter på seg depresjon, angst, PTSD osv får komme seg i jobb. PS: Jeg er klar over at dette er en upopulær mening. Det er aldri noe jeg ville sagt høyt, i likhet med de fleste som skriver i denne tråden. Anonymkode: 59a6d...f5f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2020 #648 Del Skrevet 21. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei altså de må jo jobbe da. Jeg syntes ikke en psykisk lidelse er nok til å få penger fra staten for å gå hjemme og få gjøre hva man vil. Okei, det er kanskje et par hundre i Norge som hører til på mentale sykehus, men resten av gjengen som skryter på seg depresjon, angst, PTSD osv får komme seg i jobb. PS: Jeg er klar over at dette er en upopulær mening. Det er aldri noe jeg ville sagt høyt, i likhet med de fleste som skriver i denne tråden. Anonymkode: 59a6d...f5f Hvis vi snur på det. Ville du hatt en kollega som gråt hele tiden, aldri klarte å komme på tiden, fikk ukontrollerte sinneutbrudd, mente at dere forgiftet hen, så ting ingen andre så, var helt fjern og ukonsentrert, ikke klarte å følge med grunnet manglende søvn, skremte dere, var ustabil eller uberegnelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Repus Asserts Skrevet 21. august 2020 #649 Del Skrevet 21. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei altså de må jo jobbe da. Jeg syntes ikke en psykisk lidelse er nok til å få penger fra staten for å gå hjemme og få gjøre hva man vil. Okei, det er kanskje et par hundre i Norge som hører til på mentale sykehus, men resten av gjengen som skryter på seg depresjon, angst, PTSD osv får komme seg i jobb. PS: Jeg er klar over at dette er en upopulær mening. Det er aldri noe jeg ville sagt høyt, i likhet med de fleste som skriver i denne tråden. Anonymkode: 59a6d...f5f Skjønner godt at du ikke ville sagt det høyt, du har jo tydeligvis INGEN kunnskap eller erfaring på området. Det blir litt som at jeg,som aldri har kjørt betongbil,skal mene at det å kjøre betongbil er så latterlig enkelt at man ikke trenger førerkort. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #650 Del Skrevet 21. august 2020 🤷♂️Det er nå min upopulære mening uansett og at den er upopulær er det ingen tvil om. Kjenner godt til flere som burde vært i jobb istedenfor å dasse hjemme og dra på ferier opp og i mente😏 Anonymkode: 59a6d...f5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #651 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg røyker ikke hasj selv, men synes det burde vært lovlig og regulert av staten, som alkoholsalget. Anonymkode: 8ebaa...fec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #652 Del Skrevet 21. august 2020 Mener at korona er kommet for å bli, og at alle før eller siden må smittes (og danne antistoffer) Samfunnet burde åpnes helt, og de som ikke klarer viruset bør isolere seg inntil vaksinen er på plass. De aller fleste overlever. Anonymkode: 7cbf7...d30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #653 Del Skrevet 21. august 2020 At jeg er stolt av min flate mage! Ifølge KG er slikt ikke lov å si 🙂 Anonymkode: b2870...009 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 21. august 2020 #654 Del Skrevet 21. august 2020 Synes IVF kun skal tilbys en veldig snever pasientgruppe. Verden er full av barn. Om man ikke kan få de på den naturlige måten, kan man ta til seg noen barn som er i nød. Samtidig synes jeg ikke legning er relevant som et motargument mot noen som ønsker å ta til seg et barn. Så lenge de kan tilby stabilitet, og kjærlighet til barnet skal de få adoptere. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #655 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg synes mennesker med kompetanse burde ha flere stemmer enn de uten i et demokrati. Jeg synes organisert religion ikke burde støttes, men snarere hemmes og undertrykkes av staten. La dem føle det fulle trykket av skatter, avgifter, forbud og hån de alltid har utsatt andre for. Jeg synes det burde være lisens for å få barn. Bare de sunne, intelligente og moralske menneskene burde få spre sine gener videre. Forby tobakk, og sett tobakksprofitørene i fengsel. Kast nøkkelen. Anonymkode: ef1e1...869 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #656 Del Skrevet 21. august 2020 Bor i groruddalen og er drittlei av at det omtrent ikke er norske barn igjen her. Vi er en minoritet i barnehagen til barnet mitt.. Anonymkode: 80d24...bf8 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #657 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bor i groruddalen og er drittlei av at det omtrent ikke er norske barn igjen her. Vi er en minoritet i barnehagen til barnet mitt.. Anonymkode: 80d24...bf8 Det er tragisk hvordan utlendinger overtar mer og mer av Norge. Anonymkode: ef1e1...869 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #658 Del Skrevet 21. august 2020 On 8/20/2020 at 2:26 PM, AnonymBruker said: Noen jobber er bedre egnet for menn og andre jobber for kvinner Hvilke jobber mener du kvinner er bedre egnet for? Jeg mener menn egner seg best for 99% av jobber, og det er min upopulære mening. Anonymkode: d2b5a...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #659 Del Skrevet 21. august 2020 Samfunnet fordummes og kulturen forfaller. Det er på tide å lære av fortiden og kaste ut alt søppelet som det moderne samfunnet fyller våre hoder med. Anonymkode: ef1e1...869 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 21. august 2020 #660 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg blir sliten av folk som tror at det å snakke litt lavere er det samme som å lytte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå