AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #461 Del Skrevet 16. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes denne tråden bare bekrefter hvilke sosiopater som henger her på forumet egentlig å hvor fucka dette landet egentlig er hvis mange av disse meningene er mainstream. Anonymkode: d74a5...b21 Javel.. så bare fordi folk ikke mener det samme som deg så er man en sosiopat.. Anonymkode: a84d8...cf3 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #462 Del Skrevet 16. juni 2020 2 minutter siden, Nightcrawler skrev: Så var det dette med respekt for andres meninger, da. Eller er det bare du og dine meningsfeller som har rett til å mene noe? Fordi man mener ulike ting, betyr ikke det at man er sosiopat eller at landet er, for å bruke ditt ord, "fucka". Sosipatisk oppførsel er total mangel på empati og det tror jeg denne tråden reflekterer ganske greit men en fin dose narsissime sprinklet inn. Anonymkode: d74a5...b21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 16. juni 2020 #463 Del Skrevet 16. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sosipatisk oppførsel er total mangel på empati og det tror jeg denne tråden reflekterer ganske greit men en fin dose narsissime sprinklet inn. Anonymkode: d74a5...b21 Kom gjerne med konkrete eksempler på hva som fikk deg til å diagnostisere folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #464 Del Skrevet 16. juni 2020 - ALL LIFES MATTERS, mørke folk er ikke de eneste som opplever rasisme. Driter vi i andre da? - man er ikke en rasist hvis man ikke uttaler seg om dette. Stillhet er ikke enighet!! - synes ikke det bør være så enkelt å ta abort. Har du sex så får du ta ansvar for dine handlinger eller la vær å ha sex. Ikke bruk voldtekt kortet for det er de færreste som opplever. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sosipatisk oppførsel er total mangel på empati og det tror jeg denne tråden reflekterer ganske greit men en fin dose narsissime sprinklet inn. Anonymkode: d74a5...b21 Så fordi man ikke har empati for alle verdens mennesker så er man en sosiopat? Anonymkode: a84d8...cf3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #465 Del Skrevet 16. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: - ALL LIFES MATTERS, mørke folk er ikke de eneste som opplever rasisme. Driter vi i andre da? - man er ikke en rasist hvis man ikke uttaler seg om dette. Stillhet er ikke enighet!! - synes ikke det bør være så enkelt å ta abort. Har du sex så får du ta ansvar for dine handlinger eller la vær å ha sex. Ikke bruk voldtekt kortet for det er de færreste som opplever. Så fordi man ikke har empati for alle verdens mennesker så er man en sosiopat? Anonymkode: a84d8...cf3 All life matters blir brukt som en unnskyldning til å hakke på BLM . Og jo ser du rasisme imot noen og er for feig til å si noe da er medskyldig og har ingen problemer med at ett annet mennesker blir harselert er lov å til bry seg litt. Anonymkode: d74a5...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #466 Del Skrevet 16. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bruk voldtekt kortet for det er de færreste som opplever. Anonymkode: a84d8...cf3 Seriøst? Jeg har opplevd det tre ganger ved separate tilfeller. Det får meg til å tenke at ganske mange opplever det. Anonymkode: 88c13...b32 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #467 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg er sikker på at de som stemmer FrP og de som ikke liker feminisme har mindre hjerneceller enn oss andre Anonymkode: 3cef1...0ed 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #468 Del Skrevet 16. juni 2020 Man kan ikke endre sitt biologiske kjønn. Anonymkode: 783dd...c2c 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo Skrevet 16. juni 2020 #469 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg orker ikke engasjere meg mot vindturbiner.... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 16. juni 2020 #470 Del Skrevet 16. juni 2020 Har tydeligvis flere på lager, haha. - Det er altfor mye fokus på alkohol i dagens samfunn - Grensa til Sverige bør holdes stengt til Sverige har pandemien under kontroll - Arbeidsplasser med for mange kvinnelige ansatte får utrolig fort et grusomt arbeidsmiljø, mye bedre å jobbe på en arbeidsplass hvor de fleste er menn - Feminister i Norge har ingenting å klage på, levevilkårene til kvinner i andre land er utrolig mye verre, feminister bør kjempe deres sak i stedet for å skrike ut som "dårlige rettigheter" i Norge. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. juni 2020 #471 Del Skrevet 16. juni 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #472 Del Skrevet 16. juni 2020 Hvorfor er ikke surrogati lov i Norge? Hvorfor er ikke hasj lov i Norge? Anonymkode: d34c9...8cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #473 Del Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Nightcrawler skrev: Har tydeligvis flere på lager, haha. - Det er altfor mye fokus på alkohol i dagens samfunn - Grensa til Sverige bør holdes stengt til Sverige har pandemien under kontroll - Arbeidsplasser med for mange kvinnelige ansatte får utrolig fort et grusomt arbeidsmiljø, mye bedre å jobbe på en arbeidsplass hvor de fleste er menn - Feminister i Norge har ingenting å klage på, levevilkårene til kvinner i andre land er utrolig mye verre, feminister bør kjempe deres sak i stedet for å skrike ut som "dårlige rettigheter" i Norge. Signerer denne, jobber på sykehjem og de fleste er kvinner, mye kakling. Anonymkode: d34c9...8cb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #474 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg mener at man ikke skal forhåndsdømme mennesker som kan være uskyldige. Det er veldig upopulært å ytre seg om dette i visse forum, der forhåndsdømmerne helst ønsker at diskusjonen skal være et ekkokammer og det er ikke måte på hvor grove personangrep noen av de kommer med når noen forsøker å si noe om at vedkommende person som diskuteres kan være uskyldig. Men jeg fortsetter å stå opp for det jeg mener. Anonymkode: fffff...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #475 Del Skrevet 16. juni 2020 På 10.11.2019 den 18.05, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at det er mye skjult skryt forkledd som syting.»Se hvor flink jeg er som får til alt og i tillegg er dødssliten.» Anonymkode: 049fe...89d Helt enig! Anonymkode: e6e4a...77f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #476 Del Skrevet 16. juni 2020 Liker ikke smisking og rævsleikerne som er falske og kun ønsker å mele sin egen kake.. og som lurer folk til å tro noe annet enn det de er.. Anonymkode: e6e4a...77f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #477 Del Skrevet 17. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer denne, jobber på sykehjem og de fleste er kvinner, mye kakling. Anonymkode: d34c9...8cb Jeg har jobba på arbeidsplasser med nesten bare menn, ikke noe bedre det... Masse smisking med sjefer og tråkking på de som er under en på rangstigen, og masse baksnakking! Anonymkode: 8ad1d...597 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #478 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg syntes at det er for mye fokus på å få barn i dagens samfunn. Adopsjon og kunstig befruktning skal liksom være lovfestet rett for absolutt alle, uansett. Men siden jeg har tre barn, tør jeg ikke si offentlig at jeg syntes ikke enslige kvinner på 40 år skal kunne få kunstig befruktning med sæd donor. Eller at to kvinner skal kunne få kunstig befruktning, der én donerer egg, mens den andre bærer barnet frem bare fordi «det kjennes rett ut for oss» Anonymkode: 4f164...925 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. juni 2020 #479 Del Skrevet 17. juni 2020 - Jeg tror det var bedre å leve i Norge for noen tiår siden. 60, 70, 80 og 90 tallet. - Jeg er imot at enslige kvinner skal få hjelp til å få barn, når ikke enslige menn får det. - Ingen bryr seg om menn som sliter psykisk. - Samfunnet er lagt opp til at jenter skal lykkes, og gutter mislykkes. - Syns klimakrisen går over alle støvleskaft, og mener det er hysteri. Det rent fysiske problemet med plast i havet osv. er en ting, men tror ikke på at vi mennesker påvirker klimaet i stor grad. Mange andre faktorer spiller inn som vi ikke har kontroll over. Når det er sagt er jeg personlig mer klimavennlig enn den jevne nordmann. - Angående klimaet mener jeg også at klimaforkjemperne ofte er veldig dobbeltmoralske. Klimatiltakene gjelder liksom alle andre, men ikke DEM. - Jeg tror at mennesker i forskjellig grad er utstyrt med uflaks og flaks fra naturens side, og at det er lite man kan gjøre for å endre dette. - Jeg tror levealderen blant mennesker kommer til å synke drastisk de neste tiårene. - Jeg tror medisinen har utviklet en kur for kreft, men at den ikke blir brukt fordi det ikke er i legemiddelindustriens interesse av økonomiske årsaker. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christie Skrevet 17. juni 2020 #480 Del Skrevet 17. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: - ALL LIFES MATTERS, mørke folk er ikke de eneste som opplever rasisme. Driter vi i andre da? Anonymkode: a84d8...cf3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå