Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Hunder må være det ekleste og styggeste dyret som fins. Skjønner ikke hvordan noen kan like dem. De stinker så jævlig at jeg brekker meg(til og med dem som ikke skal lukte), de sikler, har den ekle tunga ute av kjeften til alle døgnets tider, gneldrer, knurrer og biter. Så må du oppdra de for å få de til å oppføre seg, og så mange hundeeiere som mener at bikkja må «underkaste seg» fordi du er sjef. Mange hundeeiere her bryter kjøteren sin ned i bakken og holder den fast der for å vise dominans. ALLE(og da snakker jeg 100+ hundeeiere) bruker vold mot bikkja, om det så er hard draging, brøling, kniping eller knipsing. Hvorfor orker dere å ha et dyr dere må bruke vold mot for å få de til å oppføre seg?? Kjøteren til svigers gneldrer hver gang det er et menneske, bil eller fugl på hovedveien utenfor huset deres. Da går den helt amok. Nabobikkja vår knurrer til enhver tid. En tidligere nabobikkja ble skutt fordi den gneldra så innforjævlig. Hvorfor orker dere disse drittdyra??

Anonymkode: bbc06...755

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At corona ikke er en god nok unnskyldning for å ikke demonstrere.

Anonymkode: 8ad2f...617

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nordmenn som blir kjærester og får barn med utlendinger er landsforrædere. De hvisker ut genene våre og blander de så tilslutt er det ingen renrasede nordmenn igjen. 

Anonymkode: 51641...6fa

Eg forstår ikkje heilt slike tankar. Folkeslag har aldri vore "reinrasa" (sjølv om det så klart er fleire som ikkje er kvite i huda her no). Dei du ser på som "ekte nordmenn" har gener frå litt rundt om kring pga folkevandring, import av treller osv. Folk har reist meir enn vi trur. Også for mange tusen år sidan.  

Anonymkode: 90798...5a2

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 9.14, simsmachop skrev:

Synes oransje er en stygg farge :( en av grunnene til at jeg ikke liker høst, lol. Oransje overalt.

Original meining. Den har eg aldri høyrt før! ☺️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at veldig mange som velger å ikke få barn fordi de ikke har lyst/vil dyrke egne interesser/fortsette å leve det samme livet kommer til å angre.

Erfaringsbasert, da jeg jobber med eldre og ser mange som er utrolig ensomme og angrer som hunden. 

Anonymkode: b4c14...93a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener at veldig mange som velger å ikke få barn fordi de ikke har lyst/vil dyrke egne interesser/fortsette å leve det samme livet kommer til å angre.

Erfaringsbasert, da jeg jobber med eldre og ser mange som er utrolig ensomme og angrer som hunden. 

Å få barn er ingen garanti for å ikke være ensomme når man blir gammel. Barna kan dø før foreldrene, foreldrene kan være totalt uegna til å få og oppdra barn.  Er man ensom for man dra fingeren ut og gjøre noe med det, uansett hvor gammel man er.

Anonymkode: 51e2b...275

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har mange tvilsomme meiningar. Som eg held for meg sjølv bortsett frå når eg er på KG. Har ikkje lese alle sidene i tråden. Ser at fleire deler enkelte av synspunkta mine. Så eg er ikkje fullt så sær som eg trudde 😄. Eg køyrer på:  

Eg er imot kjønnskvotering.

Par bør få dele foreldrepermisjonen mellom seg som dei ønsker.  

Det er for mykje innvandring. Vi bør få dei som er her ut i jobb først. 

Hijab på barn må forbys.

Eg synes abort er fælt. 

Trossamfunn bør ikkje motta statsstøtte, og det burde vere slik at folk må melde seg inn, ikkje ut av Den norske kyrkja

Eg er lei klimahysteriet. Klimaendringane er menneskeskapte. Men det er ikkje opp til nordmenn å fikse dette. Sjølv om vi kjeldesorterer alt, sluttar å køyre bil og kuttar ut kjøttet, vil det ha null innvirkning fordi vi er så få. Det er lite gjennomtenkt å gi barneskulebarn dårlig samvittigheit for at ein mjølkekartong gikk i restavfallet! (Eg har ikkje bil og et sjeldan kjøt, men er lite nøye på sortering av avfall)

Vi lever i eit overfladisk, vanvittig utsjånad-fokusert  og materialistisk samfunn der folk blir kjende og populære for idiotiske ting. Noko er feil når bloggarar og reality-kjendisar får spalteplass og høg inntekt. Forbruket til oss "vanlige folk" er også komme ut av kontroll. (Luksusfellen)

Rettstryggleiken i barnevernet er for dårlig. Etaten bør få tilsyn av eit uavhengig organ, som også kontrollerer arbeidet som sakshandsamar har gjort i undersøkingsfasen. Foreldre må få innsyn i alle dokument, også interne dokument. 

Smarttelefonar til barn er noko tull, og vi køyrer eit sosialt eksperiment på ein heil generasjon utan å ane konsekvensane. Det burde vere 13-årsgrense. Minst. Også nettbrett kan vente til ungdomsskulen. 

Instagram, snapchat og andre sosiale medium er også tullete. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 4.16, Uatskillelig skrev:

Hvordan skulle dette gjøres i praksis? Hva med de som kommer som flyktninger med alvorlige traumer og ikke klarer å stå i jobb? Er vel begrenset hvor mange jobber man får før man lærer seg norsk også. Så mange trenger hjelp av NAV til å få det til å gå rundt økonomisk i starten, i tillegg til at de der kan tilbys norskkurs og arbeidsrettede tiltak som kan hjelpe dem ut i jobb på sikt. 

Det kunne gjøres sånn at hvis du ikke kan forsørge deg selv, eller har en person som kan forsørge deg, så kan du ikke komme til Norge. 
Mange innvandrere lærer seg norsk før de kommer hit. Mange lærer seg norsk mens de jobber. 

Anonymkode: c7f5e...d77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sier du er heterofil og vil ha sex med noen av samme kjønn så er du ikke heterofil. 

Anonymkode: 1ec79...e1d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe! Jeg tenker faktisk det motsatte av og til, at mange kommer til å angre på at de har fått barn, selv om jeg tror jeg ønsker barn selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke at det er så mange innvandrere i Norge.

Anonymkode: c8e0c...7f3

Enig.

På 10.11.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er imot abort.

Jeg klarer ikke å ha sympati med de som storrøyker i mange år, og så får de kols eller lungekreft. Jeg mener det er selvforskyldt i stor grad.

Anonymkode: b89aa...a1f

Enig med deg og!

På 10.11.2019 den 22.35, Warrior skrev:

- Synes det bør bli forbudt med feminisme og sånt tull.

- Folk burde gått gjennom en test før de fikk lov til å få barn. 

- Nei til å ta i mot flyktninger. Norge har nok med å hjelpe folka i eget land. Kan ikke hjelpe hele verden.

Kunne ikke ha sakt det bedre selv.

Ellers:

- Jeg tror barnevernet gjør en god jobb i de aller fleste sakene.

- Det er for mye fokus på PRIDE. Og nei jeg er ikke i mot homofile, jeg er selv lesbisk. Møkklei av alt PRIDE styret. La nå folk være sammen med dem de vil, og er folk uenige i at det å elske er menneskerett - ja så la dem nå være uenige da!

- Jeg digger Erna og stemmer på Høyre.

- Jeg kan ikke fordra muslimer, vet ikke helt hvorfor. De er bare så... Motbydlige. 

- Jeg er rasistisk. Men, jeg viser respekt for alle, og så holder jeg tankene mine for meg selv.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med flere, jeg :) Artig tråd!

- Norge burde vært en republikk. Kongehuset er bare et pengesluk som vi ikke har et reelt behov for. 
- Å være "født i feil kropp" har nesten blitt en motegreie, men som samfunn burde vi ikke normalisere det som jeg anser er mer en psykisk sykdom enn en faktisk, biologisk "feil". 
- Abort er drap og bør kun utføres dersom det er fare for livet til mor eller barn. 
- Unger generelt er ikke noen særlig ålreite skapninger, men som oftest har det med dårlig oppdragelse å gjøre. 
- Dersom det fortsatt skal være et religionsfag i skolen, burde de store verdensreligionene få like mye oppmerksomhet, Norge er ikke et kristent land, så at kristendommen har et så stort fokus er helt på trynet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nightcrawler skrev:

Kjører på med flere, jeg :) Artig tråd!

- Norge burde vært en republikk. Kongehuset er bare et pengesluk som vi ikke har et reelt behov for. 

Kongehuset er en av de minste pengeslukene i landet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kongehuset er en av de minste pengeslukene i landet. 

Finnes vel alltid noe verre, men det bør bort uansett synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Inverto skrev:

Oh shit! Necro!

hæ?

Anonymkode: e6591...b59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nightcrawler skrev:

Jeg synes det er unødvendig å skrike ut om hvilken seksuell legning man har - virker som folk gjør det kun for oppmerksomhetens skyld.

Dette er et typisk utsagn fra en heterofil person,for dere trenger ikke å komme ut av noe skap. Å måtte komme ut av skapet er ikke noe homofile selv har bedt om å få gjøre, men man er nødt til det, ellers er man hetero til det motsatte er bevist (med mindre man ser skeiv ut. For da er det nødt til å være tilfelle). 

Anonymkode: 88c13...b32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tullete å ta seg nær av ting som hendte i historien, og hente det fram i nåtiden for å dømme det etter nåtidens verdier. Om det er å rive statuer av Winston Churchill i rasismens navn, fjerne episoder av TV-serier fra åttitallet som nå regnes som rasistiske, skrive om bøker og så videre... Historie må sees i datidens lys, svært få som levde da overlever dagens krav til moral og normer.

Anonymkode: 03a48...988

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...