Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

På 12.11.2019 den 23.21, loveli skrev:

Og hvem faen bryr seg om 1/5-del av verdens befolkning dør, hvis det betyr at mennesker, dyr og planter fortsatt vil leve på denne jorda om 100 år. Hvis vi ikke ofrer noen folk nå, så vil vi på sikt ha ofret hele menneskeheten.

:sjokkbla: :overrasket:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle mennesker skal leve opp til 45 år, da er det ikke noe annet å gjøre. Aktiv dødshjelp.

Anonymkode: 4772b...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker skal leve opp til 45 år, da er det ikke noe annet å gjøre. Aktiv dødshjelp.

???

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gorilla skrev:

???

Jepp, levealderen er overvurdert. Hvorfor "???"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Et samfunn kollapser gradvis fra det øyeblikket kvinner blir gitt stemmerett og utvidede rettigheter. Kvinner er ikke samfunnsbyggere, og har heller ingen lojalitet til samfunnet (stammen). Derfor stemmer kvinner kun ut ifra umiddelbar egeninteresse, og vi ender opp med å bli et feminisert samfunn som er opptatt av å overføre ressurser fra menn til kvinner enn å reprodusere befolkningen, og vi gjør oss sårbare for invasjon fra fremmede, mer patriarkalske kulturer. Kvinner vil sågar invitere fienden inn porten i form av enslige alfahanner.

Anonymkode: 7c23e...132

Uten kvinner hadde ikke verden kommer seg videre, uten kvinner hadde ingen menn blitt født. Kvinner er like viktig som menn i et samfunn, og for at det skal fungere optimalt.

Anonymkode: 8ad2f...617

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.11.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er i mot homofili det er noe jeg ikke liker eller støtter. 

Anonymkode: bb727...693

Å være imot homofili er som å være imot venstrehendte. Begge er minoriteter og begge er født sånn. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Åja. Kanskje påtide at homofile slutter og sexualisere legningen sin da. Jeg bryr meg ikke om sexlivet dems og ikke om live dems heller. Men når de provoserer i gaypride og sexualiserer det og gnir legningen sin oppi tryne til andre mennesker så er det vel dem som er opphengt i og vise sexualiteten sin frem ved og flagge med homoflagg og gå halvnaken og danse sexuelt i offentligheten forran både barn og unge? Hvorfår kan de ikke sexualisere seg på normal måte som hetrofile og normale mennesker?

Anonymkode: de216...743

Vi går i pride for å få de samme rettighetene og aksepten som alle andre, for å vise at uansett legning så er kjærligheten den samme. Det burde ikke ha noe å si hvilket kjønn man forelsker seg i. Men man går også i pride for å feire at vi har kommet så langt og at vi er stolte over at vi er den vi er. Man er født homofil, og mange har blitt mobbet, utstøtt fra familien sin, osv pga kjønnet vi liker. Så det er fint å ha en arena hvor man kan feire at man kommer seg videre og det blir bedre med tiden. ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBrukerrr skrev:

Vi går i pride for å få de samme rettighetene og aksepten som alle andre, for å vise at uansett legning så er kjærligheten den samme. Det burde ikke ha noe å si hvilket kjønn man forelsker seg i. Men man går også i pride for å feire at vi har kommet så langt og at vi er stolte over at vi er den vi er. Man er født homofil, og mange har blitt mobbet, utstøtt fra familien sin, osv pga kjønnet vi liker. Så det er fint å ha en arena hvor man kan feire at man kommer seg videre og det blir bedre med tiden. ❤️

Dere seksualiserer og vulgariserer det offentlige rom i den grad at folk får bekreftet fordommene mot homofile. Om noe viser dere at homofil seksualitet er noe helt annet, skittent og vulgært, enn det heterofile.

Homofile må tåle at andre har meninger om dem. Sosial fordømmelse er en del av livet, alle opplever det. Nå må dere endelig forstå at sosial kontroll, stigmatisering og sanksjoner er viktige virkemidler i bygging av stabile samfunn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Dere seksualiserer og vulgariserer det offentlige rom i den grad at folk får bekreftet fordommene mot homofile. Om noe viser dere at homofil seksualitet er noe helt annet, skittent og vulgært, enn det heterofile.

Homofile må tåle at andre har meninger om dem. Sosial fordømmelse er en del av livet, alle opplever det. Nå må dere endelig forstå at sosial kontroll, stigmatisering og sanksjoner er viktige virkemidler i bygging av stabile samfunn.

La meg tilføye vederstyggelighet. Jeg synes ikke noe om denne homoliberalistiske ideologien og dyrkingen av pervertert seksualitet. 

Helt enig med deg! 

Anonymkode: 6a4a8...ca2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La meg tilføye vederstyggelighet. Jeg synes ikke noe om denne homoliberalistiske ideologien og dyrkingen av pervertert seksualitet. 

Helt enig med deg! 

Pervertert seksualitet?? Om man forelsker seg i en dame eller mann så er jo kjærligheten og følelsene akkurat det samme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBrukerrr skrev:

Hele teorien om at man er født homofil er et stråargument all den tid slik forskningen ikke er entydig. 

Det er gode grunner til å hevde at homofili er et produkt av feil under primærsosialiseringen.  

Siden årsakene til dette dysfunksjonelle fenomenet har sin rot i sosialiseringsprosesser ligger også løsningen i resosialisering. 

Når noe er tillært kan det også avlæres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hele teorien om at man er født homofil er et stråargument all den tid slik forskningen ikke er entydig. 

Det er gode grunner til å hevde at homofili er et produkt av feil under primærsosialiseringen.  

Siden årsakene til dette dysfunksjonelle fenomenet har sin rot i sosialiseringsprosesser ligger også løsningen i resosialisering. 

Når noe er tillært kan det også avlæres.

Hva med å spørre folk som er homofile selv? At man har forelsket seg i det samme kjønn helt siden man gikk i barnehagen og så lenge man kan huske? At omvending av homofili er hare skadelig og ender med selvmord? Det er virkelig ikke et valg, akkurat som at heterofile ikke velger det heller det er vare den de er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg syntest det er galt å drepe uskyldige dyr som ikkje vil døy. Eg vil at vi skal legga ned storindustrien og gå over til mindre produksjon under meir etiske forhold. Eg vil at kjøtt skal væra lukseriøs delikatesse. Til vanlig burde vi spist plantebasert. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Et samfunn kollapser gradvis fra det øyeblikket kvinner blir gitt stemmerett og utvidede rettigheter. Kvinner er ikke samfunnsbyggere, og har heller ingen lojalitet til samfunnet (stammen). Derfor stemmer kvinner kun ut ifra umiddelbar egeninteresse, og vi ender opp med å bli et feminisert samfunn som er opptatt av å overføre ressurser fra menn til kvinner enn å reprodusere befolkningen, og vi gjør oss sårbare for invasjon fra fremmede, mer patriarkalske kulturer. Kvinner vil sågar invitere fienden inn porten i form av enslige alfahanner.

Anonymkode: 7c23e...132

Spot on. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i kongehuset og dets innhold. Legg ned sjiten.

Jeg holder med Trump på mange punkter.

Jeg misliker innvandring, og syns vi har for mange innvandrere. 

Jeg misliker miljø/klima-aktivister. 

Jeg er DRITTLEI #metoo. Den er brukt opp for lengst.

Jeg syns nordmenn er ALT for selvgode. Vi er ikke bedre enn andre.

Jeg mener hasj burde bli lovlig.

Jeg mener plastisk kirurgi burde forbys.

Jeg mener botox burde forbys.

Jeg hater islam. 

Jeg syns alkohol burde ha 20 års grense. Samt utesteder.

Jeg misliker alle religioner.

Anonymkode: e81bc...7d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-MDG burde nedlegges da de forsøker å kontrollere folket.

-Kongefamilien burde ikke få apanasje, de har nok av verdier.

-Bv i Norges bør reformeres instendig, de ødelegger flere liv enn det de redder!!

-Nordmenn flest er naive og har full tillit til offentlige etater.

-All skolegang i Norge burde vært gratis og stipendet bør økes.

Anonymkode: b3854...0bd

Endret av Kragebein
Ryddet for persondebatt.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 13.45, AnonymBruker skrev:

-Babyer er ikke søte. Nei, jeg vil ikke holde den. Nei, jeg blir ikke verpesyk. Ja, hunder er søtere. 

-Det er bevist stor forskjell på IQ i ulike verdensdeler, og jeg mener dette er en stor del av grunnen til at f.eks Afrika aldri greier "få til noe", selv om vi hjelper dem som galne. De fleste land i Afrika har gjennomsnittlig IQ på under 70. I Norge regnes man som lettere psykisk utviklingshemmet dersom man har IQ under 70. Det forklarer MYE, men er virkelig fy-fy å si høyt. 

-BV burde tatt flere barn. Det er ufattelig mange udugelige foreldre der ute. Skada barn blir farlige voksne. 

-Foreldre som forlater spebarn og små barn (under 1-2 år) for å ha tid for seg selv, ferier, fest osv er egoistiske og skader potensielt barnets utvikling. Dette er det mye forskning på (tilknytning), men upopulært å si høyt i disse selvrealiseringstider.

Anonymkode: e7bb1...47c

Har du noe kilder på at se fleste land i Afrika har gjennomsnittlig IQ på under 70?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å spørre folk som er homofile selv? At man har forelsket seg i det samme kjønn helt siden man gikk i barnehagen og så lenge man kan huske? At omvending av homofili er hare skadelig og ender med selvmord? Det er virkelig ikke et valg, akkurat som at heterofile ikke velger det heller det er vare den de er.

En empirisk vinkling? Tror du ikke at det har vært foretatt noen gang tidligere? 

Dette blir dessuten en tautologi all den tid folk vil svare på bakgrunn av sin sosialisering. Man tror ikke at man har et valg fordi man er så forankret i ens egen selvoppfatning. 

Dersom man stilte seg til rådighet for fagpersonell, med det formålet og oppnå en resosialisering av egen identitet, er det gode grunner til å hevde at man kunne endre seg.

Dette er imidlertid politisk sprengstoff i vår tid. Dessverre så opererer man heller folk som mener de er feil kjønn, enn å behjelpe dem psykologisk. Dette er nok et eksempel på et følelsesstyrt statsapparat. 

Opp er ned og ned er opp. Vi tilrettelegger for kjønnsforrvirring og legger til rette for at folk skal leve ut psykiatri. Det vi burde gjøre er å hjelpe folk og staten burde være som en forelder for forstyrrende individer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Karolineee skrev:

Har du noe kilder på at se fleste land i Afrika har gjennomsnittlig IQ på under 70?

Ikke meg du spør, men jeg har en link til deg: https://brainstats.com/average-iq-by-country.html

Til alles info: Dette er ikke engang tillatt å diskutere på Resett. Har vist seg før at KG har overrasket med takhøyde, så håper dette får stå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...