Gå til innhold

Leppepomade som faktisk fungerer?


Eirasi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tommel opp for purelan, men den er uten solfaktor, noe som er et must i vinterkulde og sol om hverandre...Jeg bruker elisabeth arden 8 hour lip, altså den er helt fantastisk. myke "kissable" lepper, og med solfaktor så man unngår sår. 

Anonymkode: dc805...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Bepanthen. Smører litt på om morgenen og det varer nesten hele dagen. Du får kjøpt den på apoteket 

Purelan har jeg også god erfaring med. 

Anonymkode: 6e13b...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen. Aner ikke hva som skjedde med dobbelpostingen her. Skal se om jeg får tak i purelan neste gang jeg er i nærheten av et apotek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Purelan (lanolin for såre brystvorter). 

 

Også er det litt viktig å tenke på hvorfor man bruker leppomade. Det er for å hindre at fuktigheten forsvinner, å lage en barriære som kapsler fukten inn i leppene dine i stedet for at den fordamper. Derfor er det viktig å hydrere fra innsiden. Drikk masse masse vann. Hvis ikke kommer du ingen veg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tommel opp for purelan, men den er uten solfaktor, noe som er et must i vinterkulde og sol om hverandre...Jeg bruker elisabeth arden 8 hour lip, altså den er helt fantastisk. myke "kissable" lepper, og med solfaktor så man unngår sår. 

Anonymkode: dc805...1e0

Jeg har begge, men må bruke purelan nå når det er så kaldt ute. Gode begge to, til hvert sitt bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosolje, 50 kroner for 500ml. Skal ikke overdrives ved bruk i mat, men som leppomade og hudkrem er det gull!

Anonymkode: 869d0...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blistex må være bra den og da siden den nesten er det samme som savex og carmex. De tre er de samme tror jeg. 

6 timer siden, _popcorn_ skrev:

Savex er min favoritt! 
Carmex på stift funker også ganske greit, så den er på andreplass hos meg. 

 

Anonymkode: 81428...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, LaptopPute skrev:

Dette gjør jeg:

Hver gang jeg tar på dagkrem og nattkrem så tar jeg på leppene også.

Jeg har ekstremt tørre lepper og skrubber med leppeskrubb fra Lush hver morgen. https://www.lushnorge.no/produkt/ansikt/leppepleie/bubble-gum-lip-scrub

Og bruker denne gjennom dagen: https://skincity.no/no/lipscreen-spf50

Det var høy faktor! Blir ikke leppene hvite...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...