Gå til innhold

Hva betyr dette? Klein situasjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.11.2019 den 21.31, FrodeF skrev:

Pass deg for han her. Lukter svin av han lang vei. 

Du hadde faktisk rett. Han er en skikkelig digg fyr som vet det og er høy på seg selv. Spørs om han ikke ble satt ut når jeg ikke behandlet han slik andre jenter gjør. Derav denne «stirringen». Han er 35 og følger masse instababes og de følger han 🤪 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok tryggest å anmelde ham for trakassering,  etter føre var prinsippet. 

Anonymkode: 14567...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok tryggest å anmelde ham for trakassering,  etter føre var prinsippet. 

Anonymkode: 14567...ccb

Nei det går nok bra, er for gammel for å bli trakassert. Det var nok mer et oppmerksomhetsbehov fra hans side. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare å beklage neste gang du treffer ham og forklare at du var stresset eller noe.

Ville jeg absolutt ikke ha gjort, det er en filleting, blir bare kleinere om du tar det opp igjen. Han har sikkert glemt det allerede! Med mindre han også syntes du var veldig pen å se på, da 😉

Anonymkode: fcede...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AllahBallah skrev:

Hva dette betyr?

Du ble kåt.. kåt på en guttevalp 🐶🐶

Life’s good 🐶🐶

Hvis 6 års aldersforskjell er å bli kåt på en hundevalp, så ja 😂

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville jeg absolutt ikke ha gjort, det er en filleting, blir bare kleinere om du tar det opp igjen. Han har sikkert glemt det allerede! Med mindre han også syntes du var veldig pen å se på, da 😉

Anonymkode: fcede...5f8

Tviler, men spiller ikke noe rolle da han ikke er min type personlighetsmessig. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, men spiller ikke noe rolle da han ikke er min type personlighetsmessig. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Og jeg har en tendens til å tiltrekke meg ikke menn av god kvalitet så nei takk😆

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde faktisk rett. Han er en skikkelig digg fyr som vet det og er høy på seg selv. Spørs om han ikke ble satt ut når jeg ikke behandlet han slik andre jenter gjør. Derav denne «stirringen». Han er 35 og følger masse instababes og de følger han 🤪 

Anonymkode: 0a93f...1f4

så hvorfor spør du om hva det betyr? du har jo tydeligvis "svaret" selv. snakk om å dømme en person du ikke kjenner

Anonymkode: ecb42...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, men spiller ikke noe rolle da han ikke er min type personlighetsmessig. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

så hva er det du egentlig lurer på?

Anonymkode: ecb42...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

så hvorfor spør du om hva det betyr? du har jo tydeligvis "svaret" selv. snakk om å dømme en person du ikke kjenner

Anonymkode: ecb42...367

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

så hva er det du egentlig lurer på?

Anonymkode: ecb42...367

Ingenting? Fikk alle svarene i løpet av helgen. Hvis det å dømme noen etter hvordan IG profilen og oppførselen er så gjør jeg vel det 😉

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du hadde faktisk rett. Han er en skikkelig digg fyr som vet det og er høy på seg selv. Spørs om han ikke ble satt ut når jeg ikke behandlet han slik andre jenter gjør. Derav denne «stirringen». Han er 35 og følger masse instababes og de følger han 🤪 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Du stirra på han og mista mål og mening. Så akkurat som mange andre damer tydeligvis. 

Anonymkode: 82b5a...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stirra på han og mista mål og mening. Så akkurat som mange andre damer tydeligvis. 

Anonymkode: 82b5a...ce7

Ja sånn typ 880 Stk på IG 🤔 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns denne tråden utartet seg til å bli mye kleinere enn hva den situasjonen kan ha vært. 

Anonymkode: 50f3c...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns denne tråden utartet seg til å bli mye kleinere enn hva den situasjonen kan ha vært. 

Anonymkode: 50f3c...a56

Enig, la den forsvinne. Ts 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Traff en kollega for første gang i går. Det var litt travelt på jobb, han kom ruslende inn og så knapt på meg. Jeg ga han en beskjed. Aldri møttes før. Plutselig stopper han opp og ser meg rett inn i øynene i flere sekunder, uten at noen sier noe eller slipper blikket til hverandre.  Så sier han : har ikke hilse på deg før, men han smiler og presentere seg. Noe så kleint, aldri opplevd det før. Han er kjempekjekk og hyggelig men 10 år yngre enn meg. Hva skjedde her egentlig?

Anonymkode: 0a93f...1f4

Er du så desperat etter kontakt at du tolker alt i retning... Romeo og Julie? 

Anonymkode: 137a0...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så desperat etter kontakt at du tolker alt i retning... Romeo og Julie? 

Anonymkode: 137a0...16e

Jeg trenger ikke å være desperat 😄 Har ikke mangel på kontakt.

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis 6 års aldersforskjell er å bli kåt på en hundevalp, så ja 😂

Anonymkode: 0a93f...1f4

6 år? Du skrev 10 år..

Og du omtaler jo deg selv som «gammel dame», og han som «ung gutt»,

mon tro om du jobber på en vernet bedrift?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ingenting? Fikk alle svarene i løpet av helgen. Hvis det å dømme noen etter hvordan IG profilen og oppførselen er så gjør jeg vel det 😉

Anonymkode: 0a93f...1f4

så hvorfor bruke tid på å lure på hva dette er når du uansett har dømt han som drittsekk. egentlig lurte du vel på om han var tiltrukket av deg og når de fleste her sier han ikke er det så er du plutselig helt enig i dette og påpeker at han ikke er din type uansett. merkelig innlegg

Anonymkode: ecb42...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Traff en kollega for første gang i går. Det var litt travelt på jobb, han kom ruslende inn og så knapt på meg. Jeg ga han en beskjed. Aldri møttes før. Plutselig stopper han opp og ser meg rett inn i øynene i flere sekunder, uten at noen sier noe eller slipper blikket til hverandre.  Så sier han : har ikke hilse på deg før, men han smiler og presentere seg. Noe så kleint, aldri opplevd det før. Han er kjempekjekk og hyggelig men 10 år yngre enn meg. Hva skjedde her egentlig?

Anonymkode: 0a93f...1f4

Unnskyld meg, men hvor gammel er du? Hvorfor er det "såååå kleint" at han innså at han ikke hadde hilst på deg, og ville hilse på deg? På min arbeidsplass er det normal høflighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...