Gå til innhold

Hva betyr dette? Klein situasjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en kollega for første gang i går. Det var litt travelt på jobb, han kom ruslende inn og så knapt på meg. Jeg ga han en beskjed. Aldri møttes før. Plutselig stopper han opp og ser meg rett inn i øynene i flere sekunder, uten at noen sier noe eller slipper blikket til hverandre.  Så sier han : har ikke hilse på deg før, men han smiler og presentere seg. Noe så kleint, aldri opplevd det før. Han er kjempekjekk og hyggelig men 10 år yngre enn meg. Hva skjedde her egentlig?

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han oppdaget at han ikke hadde hilst på deg og gjorde det. Ventet kanskje på at du skulle presentere deg først, derfor så han på deg, men gjorde det selv når du ikke reagerte. 

Anonymkode: 978ea...897

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på at han ventet på at du skulle presentere deg.

Anonymkode: a30cf...0fc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok rett, og nå føler jeg meg veldig sosialt avvikende 😅 herregud så kleint.

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det kleint? 

Anonymkode: 18db9...c96

Fordi jeg syns han var helt nydelig der han sto og ikke klarte å oppføre meg som et oppegående menneske. For noen nydelige øyne. Herlighet håper det er lenge til jeg ser han igjen, han må tro jeg er helt på jordet som ikke klarer å hilse som et normalt menneske. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en aldri så liten irettesettelse av deg, du som bjeffet ut en kommando uten å presentere deg først. Fatter ikke hva utseendet hans har med saken å gjøre.

Anonymkode: d7efe...58e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo en aldri så liten irettesettelse av deg, du som bjeffet ut en kommando uten å presentere deg først. Fatter ikke hva utseendet hans har med saken å gjøre.

Anonymkode: d7efe...58e

At når den veldige kjekke fyren du ikke har møtt før, ser deg rett i øynene og du mister alt av folkeskikk så er det klart det har noe med utseende å gjøre. Værste var at han var helt rød i toppen etterpå stakkars. Ja jeg var veldig uhøflig, må ha gjort et skikkelig dårlig førsteinntrykk. 

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er lenge til jeg ser han igjen. Så flaut 🤪

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg var det et spesielt øyeblikk, kanskje mest fordi han er pen. Men det betyr jo ikke at det var gjensidig 😀 Du få prøve deg på han om du har lyst 

Anonymkode: 82b5a...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For deg var det et spesielt øyeblikk, kanskje mest fordi han er pen. Men det betyr jo ikke at det var gjensidig 😀 Du få prøve deg på han om du har lyst 

Anonymkode: 82b5a...ce7

Det skjer ikke. Bare litt sur fordi det var en karakterbrist fra min side. Det er da man skjønner at man er blitt en gammel dame, når man ikke klarer å oppføre seg pga en pen ung mann 🤔

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var kleint? At du ikke hilste på ham før du ga han beskjed om noe? Ja, det er ganske kleint. Ganske frekt egentlig. 

Anonymkode: 84251...2b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva var kleint? At du ikke hilste på ham før du ga han beskjed om noe? Ja, det er ganske kleint. Ganske frekt egentlig. 

Anonymkode: 84251...2b4

Ja,  det og at jeg i tillegg ikke hilste når jeg hadde anledning til å rydde opp. Er det mulig liksom? 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrodeF skrev:

Pass deg for han her. Lukter svin av han lang vei. 

Hæ? Hvor kom den fra? Hva mener du?

Anonymkode: 0a93f...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du blir altså så satt ut av å møte en pen kollega at du mister munn og mæle og ikke husker at man skal hilse? Jaja. Det er vel bare å beklage neste gang du treffer ham og forklare at du var stresset eller noe. At du nå sitter og gnager på at det var «flaut» er bare fjortis-fakter, bli voksen. 

Anonymkode: d7efe...58e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet du å håndhilse? 🙂

Anonymkode: 37b0b...bdc

Neida, fikk håndhilset etterhvert 😅 

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir altså så satt ut av å møte en pen kollega at du mister munn og mæle og ikke husker at man skal hilse? Jaja. Det er vel bare å beklage neste gang du treffer ham og forklare at du var stresset eller noe. At du nå sitter og gnager på at det var «flaut» er bare fjortis-fakter, bli voksen. 

Anonymkode: d7efe...58e

Ja jeg vet🤪 har ikke tenkt å gjøre noe annet enn å si hei neste gang.

Anonymkode: 0a93f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...