Gå til innhold

Staysman


cerruti

Anbefalte innlegg

Gjest dailysugar
5 timer siden, LinnKatrine skrev:

Er det slutt mellom Stian og Tina? Han ligger på hotell hver dag i flere uker. Trist hvis det er slutt, de var så søte sammen❤️

Tina sa på snappen sin at hun ikke viser så mye av deres private liv, men han har mye jobb å reising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Det flotte med stian er han er en vanlig fyr,som byr på seg selv. En som ikke er tilgjort og jålete. Derfor elsker jeg fyren🤩 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 26.9.2020 den 2.39):

Er det slutt mellom Stian og Tina? Han ligger på hotell hver dag i flere uker. Trist hvis det er slutt, de var så søte sammen❤️

Jeg fikk de opp på Tinder en dag. Hvor de søkte etter folk de kan ligge med. Så slutt er det nok ikke, men de kjeder seg tydeligvis i senga. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk de opp på Tinder en dag. Hvor de søkte etter folk de kan ligge med. Så slutt er det nok ikke, men de kjeder seg tydeligvis i senga. 

Det var spesielt, søke etter folk så de kan ligge rundt 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 timer siden):

Jeg fikk de opp på Tinder en dag. Hvor de søkte etter folk de kan ligge med. Så slutt er det nok ikke, men de kjeder seg tydeligvis i senga. 

De har hele tiden vært åpne om at de har ett amternativ sexliv, å det er det jo ikke noe galt med så lenge de er enige om det ærlige om det overfor folk de møter.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 11.12.2020 den 14.10):

Det var spesielt, søke etter folk så de kan ligge rundt 🙈

Stakkars barn! Gjett om det er snakkis.😏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar ikke Ingeborg Senneset tak i det? Jeg er ikke noe fan av Sophie Elise, men det er ikke noe bedre å ha annonse på Tinder sånn som Staysman og kona for å ligge rundt. Hun kunne gjerne ha skrevet et debattinnlegg om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tar ikke Ingeborg Senneset tak i det? Jeg er ikke noe fan av Sophie Elise, men det er ikke noe bedre å ha annonse på Tinder sånn som Staysman og kona for å ligge rundt. Hun kunne gjerne ha skrevet et debattinnlegg om det.

Ja hvertfall i disse coronatider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan da umulig være sammen lenger? I dag la Tina ut på snap at far og sønn dro på hytta (2. juledag). Ellers er jo stort sett en av dem på hotell/reise og den andre hjemme. Virker som om de bytter på å være med sønnen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (På 20.12.2020 den 18.12):

Hvorfor i all verden skal Ingeborg Senneset legge seg borti det?

Har inntrykk av at hun liker å skrive kronikker om kjendiser som fucker ting opp ang. smittevern og sånn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

De kan da umulig være sammen lenger? I dag la Tina ut på snap at far og sønn dro på hytta (2. juledag). Ellers er jo stort sett en av dem på hotell/reise og den andre hjemme. Virker som om de bytter på å være med sønnen. 

Er jo ikke alt de viser frem på snap. De skjermer mye av livet sitt når de er sammen har hu sagt. Stian kan være hjemme selvom hu er hjemme og ikke viser han på snap. Kan jo være sine grunner til at far og sønn dro på tur alene nå, Stian er mye borte fra sønnen sin pga jobb. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (4 minutter siden):

Er jo ikke alt de viser frem på snap. De skjermer mye av livet sitt når de er sammen har hu sagt. Stian kan være hjemme selvom hu er hjemme og ikke viser han på snap. Kan jo være sine grunner til at far og sønn dro på tur alene nå, Stian er mye borte fra sønnen sin pga jobb. 

Joda, men både hun og han er mye borte (bytter på å være hjemme, ser det ut til). Og de vil ikke være sammen i juleferien engang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (4 timer siden):

De kan da umulig være sammen lenger? I dag la Tina ut på snap at far og sønn dro på hytta (2. juledag). Ellers er jo stort sett en av dem på hotell/reise og den andre hjemme. Virker som om de bytter på å være med sønnen. 

Stian pleier ta seg ei uke nå og da på hytta,der får han virkelig koblet av og laddet batteriene. Tina og Stian har kanskje ett forhold som ikke er A4 i alles øyne, men de har ett godt og sterkt forhold. Så å spekulere i om de fortsatt er sammen for at Stian tar med gutten på hytta er bare tull.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Når jeg leser dette som står her om Staysman og fruen tenker jeg hver sin lyst. På meg virker det trist, men har de det bra  på hver sin kant og også i sammen er det sikkert supert for dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man googler staysman og tina får man opp et intervju med henne fra i høst, da var de i allefall fremdeles gift. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
non_stop skrev (På 11.12.2020 den 14.07):

Jeg fikk de opp på Tinder en dag. Hvor de søkte etter folk de kan ligge med. Så slutt er det nok ikke, men de kjeder seg tydeligvis i senga. 

Dette er et kroneksempel på hvor lett man kan starte et rykte og hvor mange som hiver seg på uten noen form for kildekritikk! 😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona er hvertfall mest ute etter pengene og statusen. Hun fremhevet tidlig at det var kjekt at han dro hjem " shitloads av money" . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...