Gå til innhold

Staysman


cerruti

Anbefalte innlegg

Hva i all verden er greia med L til Staysman i ti på topp? Har lagt merke til det i hvert program. HiLde, tiL, kveLL osv, - en skikkelig blanding av tykk L og nesten Toten - L - men den har ikke noe med Østfold-L å gjøre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Østfolding vi sier L på en annen måte der nede. Jeg er fra samme sted og sier også slik L.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han veldig godt altså, blir bare så rart med den L-en. Den virker tilgjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en trivelig kar, men fy faen som jeg hater den "musikken" han driver med. 

Tenk å ha et sånt talent for å lage popmusikk og velge å bruke det på sånn dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Guile skrev:

Virker som en trivelig kar, men fy faen som jeg hater den "musikken" han driver med. 

Tenk å ha et sånt talent for å lage popmusikk og velge å bruke det på sånn dritt. 

Har han noe talent i det hele tatt egentlig? Er det ikke heller slik at musikken han er med på er det beste han kan få til, og at det er en prestasjon å få det til å slå an?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guile skrev:

Virker som en trivelig kar, men fy faen som jeg hater den "musikken" han driver med. 

Tenk å ha et sånt talent for å lage popmusikk og velge å bruke det på sånn dritt. 

Det er vel den andre halvparten av duoen - Lazz - altså Lasse Jensen som er den talentfulle av de? Når det kommer til musikk, altså.
Enig i at det er noe dritt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Djækklåsst skrev:

Har han noe talent i det hele tatt egentlig? Er det ikke heller slik at musikken han er med på er det beste han kan få til, og at det er en prestasjon å få det til å slå an?

Det selger jo som faen. Å lage noe som "alle" liker krever talent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Guile skrev:

Det selger jo som faen. Å lage noe som "alle" liker krever talent. 

Et slags talent, talent for å underholde, blant annet, men Staysman har nok fått maksimalt ut av det rent musikalske talentet sitt, som er begrenset.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger programmet 10 på topp og synes han er veldig god som programleder på programmet. Har aldri tenkt over L uttalen, så jeg har tenkt st det er dialekt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaffekanne skrev:

Digger programmet 10 på topp og synes han er veldig god som programleder på programmet. Har aldri tenkt over L uttalen, så jeg har tenkt st det er dialekt. 

Enig! Men den L i HiLde osv er ikke vanlig Fredrikstad-L😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset elsker vi programmet hans. Gamle og unge.  Har ikke lagt merke til L anna enn at han har en dialekt. Ikke noe vi har hengt oss opp i.. trivelig type og flott programleder👍🏼

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner og persondebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er det slutt mellom Stian og Tina? Han ligger på hotell hver dag i flere uker. Trist hvis det er slutt, de var så søte sammen❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LinnKatrine skrev:

Er det slutt mellom Stian og Tina? Han ligger på hotell hver dag i flere uker. Trist hvis det er slutt, de var så søte sammen❤️

Det er ikke slutt, han har mye reisedøgn. Og han er ofte hjemme selvom det ikke virker sånn. Han viser ikke så mye av livet sitt hjemme når han er hjemme og Tina viser heller ikke så mye av han. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/8/2019 at 8:03 PM, cerruti said:

Hva i all verden er greia med L til Staysman i ti på topp? Har lagt merke til det i hvert program. HiLde, tiL, kveLL osv, - en skikkelig blanding av tykk L og nesten Toten - L - men den har ikke noe med Østfold-L å gjøre. 

Jeg har ikke reagert på den L-en. Syns den er ganske lik den de andre østfoldingene jeg jobber med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...