snokek Skrevet 22. desember 2019 #141 Del Skrevet 22. desember 2019 Jeg er nå helt overbevist om at det er Lillemor Juul som står bak. Det virker kanskje rart siden hun har leid inn Svein, men det kan jo hende at hun har andre grunner for det enn hun oppgir. Jeg tror hun prøver å få Svein til å finne henne slik at hun kan drepe han? Eventuelt så står Gamle-Totto bak, eller den andre sønnen til Margot, han blonde. Han virker rimelig mannevond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #142 Del Skrevet 22. desember 2019 57 minutter siden, snokek skrev: Jeg er nå helt overbevist om at det er Lillemor Juul som står bak. Det virker kanskje rart siden hun har leid inn Svein, men det kan jo hende at hun har andre grunner for det enn hun oppgir. Jeg tror hun prøver å få Svein til å finne henne slik at hun kan drepe han? Eventuelt så står Gamle-Totto bak, eller den andre sønnen til Margot, han blonde. Han virker rimelig mannevond. Han er død da. Døde sammen med Tobias. Anonymkode: 8bc31...d1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 22. desember 2019 #143 Del Skrevet 22. desember 2019 Nå har eg sett siste episode... Dere får si hva dere synes når den har gått på tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 23. desember 2019 #144 Del Skrevet 23. desember 2019 Ops, spoiler av episode 24! Spoiler Det er lillemor selv som prøvde å drepe Sofia. Lillemor klarte å rømme, det samme har også morderen putti fra i fjor gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #145 Del Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, Ikke ta imot jesus skrev: Ops, spoiler av episode 24! Skjul innhold Det er lillemor selv som prøvde å drepe Sofia. Lillemor klarte å rømme, det samme har også morderen putti fra i fjor gjort Det gir ingen mening. Anonymkode: 7ac5e...f12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 23. desember 2019 #146 Del Skrevet 23. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir ingen mening. Anonymkode: 7ac5e...f12 Hvorfor ikke? Se episoden du 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #147 Del Skrevet 23. desember 2019 16 timer siden, kindagirl skrev: Nå har eg sett siste episode... Dere får si hva dere synes når den har gått på tv.. Jeg er litt lei meg for hvordan det endte jeg! Følte det var en del ting vi ikke fikk svar på😅 Anonymkode: fe7b1...361 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. desember 2019 #148 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Kragebein, adm Endret 24. desember 2019 av Kragebein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 24. desember 2019 #149 Del Skrevet 24. desember 2019 Blei imponert og begeistra for denne sesongen jeg😀prøvde å se den forrige når den gikk, men den fenga liksom ikke, bl.a pga middelmådig bildeproduksjon-og kvalitet, noe som var mye bedre i år, lysdesignet hadde mer kontraster. Hadde ikke tenkt å se denne sesongen, men så ramla jeg over et klipp på insta der Svein og Tobias veksler frasene «du er sjuk i hue du» «nei, du er sjuk i hue» med samme hese stemme og dermed endte jeg opp med å binge alle epi i går😄 Liker godt parodiene, bl.a. over trøblete nordiske krimhelter som Svein og Nanna er. I tillegg syns jeg det er godt gjort av manusforfatterne å komme på alle sporene og flette dem sammen😄 seriøst, det var tettpakka! Syns han som spiller Bår er perfekt til rollen😄antrekket, tenna, stemmen😁 når han er på generalprøven til forestillingen og Toffen sier «er dere klare?» og han svarer «jaa😑» toffen sier «hørte ikke?» og han bare «jaa!😠» og når toffen spør igjen så bare «JAAA!😡» virker som han er dritsur😆 høres kanskje ikke så morsomt ut, men liker sånne små detaljer. Ellers er jeg litt over Jon Øigarden som slesk badguy. Han gjør en god jobb for all del, men har liksom sett det før. Alt i alt, terningkast 5/6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 24. desember 2019 #150 Del Skrevet 24. desember 2019 Utrolig skuffet over denne sesongen😡 dårlig og lite morsom. terningkast 2! digger fortsatt sesong 1😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #151 Del Skrevet 24. desember 2019 3 minutter siden, Forumhei skrev: Utrolig skuffet over denne sesongen😡 dårlig og lite morsom. terningkast 2! digger fortsatt sesong 1😉 Helt enig. Kjempe skuffa 😔 ufattelig rotete, lite morsomt, ingen spenning. Anonymkode: f75e1...c39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. desember 2019 #152 Del Skrevet 25. desember 2019 Syns denne sesongen også var bra. Men sesong en var mye bedre! Håper det kommer mer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. desember 2019 #153 Del Skrevet 25. desember 2019 Likte godt denne sesongen eg 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 25. desember 2019 #154 Del Skrevet 25. desember 2019 Ja, likte også denne sesongen godt. Var veldig forvirrende i begynnelsen, men etterhvert ble det lettere å følge med. Forstod ikke helt hvorfor lillemor ansatte Svein, men jeg begynte rundt 20. Desember å anta at det var hun som stod bak, da det ikke var flere mistenkte igjen 😅. Synes det er høy kvalitet! Eneste er at det kanskje blir litt vel mye Svein i monitor.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #155 Del Skrevet 25. desember 2019 Likte denne sesongen bedre enn sesong 1😊 Anonymkode: a4fd0...950 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. desember 2019 #156 Del Skrevet 25. desember 2019 Blir det sesong 3 og nå da? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 25. desember 2019 #157 Del Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, Sitronmelis skrev: Blir det sesong 3 og nå da? 🤔 Håper det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #158 Del Skrevet 25. desember 2019 Vet ikke om det står i tråden, men hvem spiller Margot Juul, Lillemor Juul og gamle-totto ? Anonymkode: 78cda...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 25. desember 2019 #159 Del Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det står i tråden, men hvem spiller Margot Juul, Lillemor Juul og gamle-totto ? Anonymkode: 78cda...ecb Margot - Turid Gunnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #160 Del Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det står i tråden, men hvem spiller Margot Juul, Lillemor Juul og gamle-totto ? Anonymkode: 78cda...ecb Marit Østbye spiller Lillemor Juul Anonymkode: ddcf9...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå