Gå til innhold

"Jul i Blodfjell" sesong 2 adventskalender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en forvirrende serie.. hvem f#$@ er morderen? 😂😂 er det en morder i hele tatt?? Lever hun? Står hun bak??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, kindagirl skrev:

For en forvirrende serie.. hvem f#$@ er morderen? 😂😂 er det en morder i hele tatt?? Lever hun? Står hun bak??

Det er jo meningen det skal være forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke serien funker som en julekalender. Det kunne kanskje heller vært en julefilm?  Klarer ikke helt å skille episodene godt nok til at det passer som en julekalender

Anonymkode: 90b3f...f2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Torkel drepte Sofia når lille Totto og han andre broren ikke fullførte jobben. Torkel gjør jo alt svigerfaren hans sier han skal gjøre. Han ville jo at Torkel skulle sette fyr på huset og være veldig sein ut igjen, altså dø inne i huset.. Og Torkel gjorde det jo 🤷🏻‍♀️ Var dog i ei bøtte det brant (?).. hmm.. Men samtidig så var kanskje Torkel bare en ung tenåringsgutt han også når Sofia ble drept? Selvfølgelig kan ham drepe fordi 🤔 Meldingene på telefonen til Sofia var jo fra en TR (tror det var R?) tipper T står for Torkel? 🤔🤔 Kanskje han var forelsket i Sofia 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Tipper Torkel drepte Sofia når lille Totto og han andre broren ikke fullførte jobben. Torkel gjør jo alt svigerfaren hans sier han skal gjøre. Han ville jo at Torkel skulle sette fyr på huset og være veldig sein ut igjen, altså dø inne i huset.. Og Torkel gjorde det jo 🤷🏻‍♀️ Var dog i ei bøtte det brant (?).. hmm.. Men samtidig så var kanskje Torkel bare en ung tenåringsgutt han også når Sofia ble drept? Selvfølgelig kan ham drepe fordi 🤔 Meldingene på telefonen til Sofia var jo fra en TR (tror det var R?) tipper T står for Torkel? 🤔🤔 Kanskje han var forelsket i Sofia 🤔 

Er Torkel og død nå? Drepte han seg selv i brannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Men det er jo 20 år siden Sofia forsvant. Og Torkel ser jo ikke ut til å være mer enn maks 30.

Anonymkode: 81e2d...e7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo 20 år siden Sofia forsvant. Og Torkel ser jo ikke ut til å være mer enn maks 30.

Sofia kjønnsopererte seg til Torkel

Anonymkode: f57d9...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sant 🤨 Tenkte hvis han kanskje var litt mer oppi 30 åra. Så han kanskje var tenåring når Sofia forsvant. Kanskje like gammel som Sofia. Men er vel kanskje lite sannsynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det kanskje Trudy.. nei nå vet jeg ikke lenger 😅, men TR står jo for noe. 

Anonymkode: df20e...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, kindagirl skrev:

Først nå gikk det opp for meg at samme person spiller Tobias og Marius . Det tok tid 😂

Det var rart. Jacob Schøyen er jo en av de skuespillerne som de har gjort minst utseendemessige endringer på, han er veldig lik sitt egentlige utseende i begge karakterene han spiller. 

Forøvrig tror jeg gamle-Totto har noen skjeletter i skapet. Jeg tipper Sofia lever, men at gamle-Totto har noe med forsvinningen å gjøre. Kanskje han til og med ville redde henne fra alt det som foregikk innad i familien, siden hun later til å ha vært yndlingen. 

Anonymkode: 8bc31...d1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten: Hvor er datteren til Mikkel, som Torkel er gift med? Hvorfor blir hun aldri nevnt?

Anonymkode: 8bc31...d1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ho tjenestedama som er i bakgrunnen som helt klart er Kevin Vågenes figur d og

Anonymkode: f57d9...964

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler fra episode 21!

Spoiler

Et av de mest besøkte nettsidene til Svein Soot er Kvinneguiden! 😂 Kanskje han leser noe her inne? 🤣😂 Også søker han på "Svein Soot verdens mest sexy mann" på Google.😂🤣 Jeg ler!

Anonymkode: 7b8a5...c9a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er fortsatt sesong 1 best, den var mer gjennomført føler jeg. Nå er det litt rotete, og litt for mange karakterer som man ikke rekker å bli kjent med, fordi de ikke vises så mye. Svein synes jeg er litt artigere her, spesielt da han skulle leve seg inn i å være 17 år gamle Sofia, og la seg på senga for å spille Snake 🤣 Uansett, jeg kunne egentlig tenke meg å se mer av Atle Antonsen, Jon Øigarden og Jakob Schøyen. Synes de er gode. Kevin Vågenes er jeg egentlig litt smålei av, føler ikke det var så mye nytt med disse figurene hans. Ble egentlig litt glad for at vi ble kvitt noen av hans karakterer. Synd at ikke Espen Eckbo var mer med, for han spilte ganske godt i den ene karakteren han hadde. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten: Han hovmesteren eller hva man skal kalle han er jo overalt... Kanskje han har noe med noe å gjøre? Eller så er det kanskje altfor opplagt. Ikke vet jeg, jeg holder alle muligheter åpne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, kindagirl skrev:

Først nå gikk det opp for meg at samme person spiller Tobias og Marius . Det tok tid 😂

La ikke merke til det før du sa det jeg😂

Anonymkode: a4fd0...950

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...