Gå til innhold

"Jul i Blodfjell" sesong 2 adventskalender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker søskenparet; Tvillingene og deres bror som ikke er så godt likt...En av de er den skyldige, tror jeg.

Anonymkode: 7b8a5...c9a

Hvis det ikke er gamlemor sjøl, eller mannen hennes?

Anonymkode: df20e...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke er gamlemor sjøl, eller mannen hennes?

Ja, de virket litt mistenkelige også. Spesielt gamlefar..

Anonymkode: 7b8a5...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.12.2019 den 19.38, Shai skrev:

Ååh, jeg er så skuffa over denne sesongen! Jeg hadde gleda meg sånn ettersom sesong 1 var så bra, men jeg synes virkelig ikke denne sesongen holder samme standard. Som noen hadde nevnt tidligere i tråden, det er litt vanskelig å knytte seg til de andre karakterene ettersom vi ser så lite til dem. Det er stort sett Svein, Nanna og Scorpio vi ser noe til. Atle Antonsen og Jon Øigarden er jo begge så sykt flinke, skulle ønske vi så mer til de karakterene, i tillegg til de som setter opp forestillingen. Frem til nå har det jo stort sett vært vandring rundt i skogen med lommelykter.

I tillegg er jeg egentlig ikke så glad i Kevin Vågenes når han gjør karakterer. Jeg har aldri likt Parterapi, og jeg skulle ønske han gjorde noe helt annerledes her også. Junior er forsåvidt ok, men Scorpio er jo helt forferdelig endimensjonal og platt. Den der ikke konvensjonelt attraktive, sinte feministen er en stereotypi han vel allerede har brukt i Parterapi, om jeg ikke husker feil. Etter én scene var jo alle vitsene oppbrukt og karakteren ferdig utspilt, alt etter det er jo dørgandes kjedelig.

Når det er sagt er Nanna forferdelig morsom med sin dead-pan og Svein er hysterisk clueless, akkurat som i forrige sesong 😂🙈

Digger denne sesongen også jeg.

Scorpio er/var jo ei typisk feminist🤣 Kan tenke meg hun dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 21.41, Caroline91 skrev:

Hva slags referanse var det? 

Den jenta som hang over Svein, men man så bare håret. Og bend neck lady.

Anonymkode: a4fd0...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

« Det som er så koselig med oss mordere er at vi er ganske like dere andre , vi vil jo bare at noen skal se oss og elske oss, men det er ikke så kos at noen man er glad i, ikke er like glad i deg tilbake, men da blir det fort at man dreper litte granne da»🤣🤣

Episk sagt av Putti🤣

Anonymkode: fe7b1...361

Dette får meg til å tro det er han broren som virkelig ønsker plass i Blodnisse-forestillingen.

Anonymkode: 81e2d...e7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet navnet på skuespilleren som har rollen som Bår (blodnissefan)? Vet jeg har sett han før, men klarer ikke finne ut hvor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sessan_ skrev:

Noen som vet navnet på skuespilleren som har rollen som Bår (blodnissefan)? Vet jeg har sett han før, men klarer ikke finne ut hvor.

Fridtjof Josefsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner kanskje å tro at Sofia Juul står bak alt? Kanskje hun ikke er død.

Anonymkode: 81e2d...e7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en mistanke om at han Torkel har noe med Sofias forsvinning å gjøre. Han virker også hemmelig forelsket i svigerfaren sin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...